Nume
Parola
Vizualizări: 8451
Sunt peste 100 000 abonaţi la Internet MaxDSL şi MaxFiber !
Chişinău, 5 Iunie 2009 — Chişinău, 5 iunie 2009: Compania Moldtelecom a înregistrat o cifră record de 100 000 abonaţi la serviciile Internet MaxDSL şi MaxFiber. Prin aceasta, Moldtelecom confirmă poziţia sa de lider în prestarea serviciilor Internet pe întreg teritoriul Republicii Moldova, care oferă soluţii performante de acces la Internet în funcţie de necesităţile actuale ale utilizatorilor. Performanţele realizate de echipa Moldtelecom au fost apreciate de clienţii săi şi, în consecinţă, peste 100 000 de utilizatori Internet din Moldova au ales MaxDSL şi MaxFiber. Moldtelecom apreciază alegerea abonaţilor săi şi astfel măreşte viteza de acces la planurile tarifare MaxDSL şi MaxFiber pentru toată perioada estivală. Cu acest prilej, compania felicită cel de-al 100 000-lea abonat în persoana D-nei Bucur Olga din or. Şoldăneşti, oferindu-i premii de valoare precum: un laptop performant, un modem Wi-Fi şi un an de abonament gratuit la planul tarifar MaxDSL Eco de 240 lei pe lună. Datorită unei politici tarifare flexibile, orientate către client, Internetul se bucură de succes în rândul abonaţilor din peste 462 localităţi rurale şi peste 50 localităţi urbane pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Peste 37 de centre comerciale sunt deschise pentru a deservi abonaţii Moldtelecom şi potenţialii clienţi, pentru a le oferi cele mai bune soluţii şi servicii Internet. Cu certitudine, trăim într-o societate informaţională în care accesul la Internet este vital pentru a ne realiza proiectele de viaţă. Fie pentru obţinerea informaţiei necesare şi pentru a găsi răspunsul momentan la milioane de întrebări, fie pentru a ne conecta on-line şi a ne găsi destinele sau pentru a comunica cu cei care sunt plecaţi în străinătate şi de care ne este atât de dor. Echipa Moldtelecom este recunoscătoare clienţilor săi pentru fidelitate şi le mulţumeşte pentru că au ales să fie alături de ea. Depăşirea cifrei de 100 000 abonaţi Internet MaxDSL şi MaxFiber este un rezultat îmbucurător pentru companie pe o piaţă atât de competitivă. Aceasta implică de asemenea şi responsabilitatea de a oferi clienţilor săi servicii inovatoare şi calitative, de la tradiţionala telefonie fixă, la Internet şi televiziune digitală de cea mai bună calitate.