Vizualizări: 5805
Î.S. „Fiscservinform” - calitate, securitate şi inovaţii
mun. Chisinau, 21 Ianuarie 2016 — Dezvoltarea continuă a tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţii (TIC) constituie catalizator al interacţiunii dintre cetăţeni, sfera de afaceri şi instituţiile publice prin platforme şi tehnologii electronice inteligente, fiind totodată un factor cheie pentru eficientizare a sistemului de e-guvernare al Republicii Moldova.
Întreprinderea de stat „Fiscservinform”, în calitate de administrator-tehnico tehnologic al Serviciului Fiscal de Stat, dezvoltă şi implementează sisteme informaţionale automatizate, care facilitează schimbul de informaţii dintre Serviciul Fiscal de Stat, persoane fizice şi juridice. Pentru a simplifica şi a îmbunătăţi continuu procesul dat, Întreprinderea are drept misiune „Modernizarea infrastructurii de prezentare şi interacţiune în raport cu dezvoltarea tehnologiilor informaţionale moderne şi cu cerinţele utilizatorilor, pentru a fi în pas cu cele mai noi tehnologii apărute pe piaţă, menite să asigure cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor electronice”.
Domeniul major de intervenţie în sfera serviciilor electronice se concentrează pe calitate. Astfel, începând cu 2011, Î.S.„Fiscservinform” are implementat Sistemul de Management al Calităţii conform standardului ISO 9001:2008. Prin implementarea cerinţelor acestui standard, Întreprinderea şi-a demonstrat abilitatea de a controla activităţile şi procesele din cadrul Întreprinderii pentru a presta servicii şi a furniza produse care să corespundă cu cerinţele şi aspiraţiile clienţilor.
Principiul de furnizare a serviciilor electronice nu pune preţ doar pe calitate, ci şi pe securitatea fluxurilor de date interne şi externe. O cultură de protecţie a resurselor informaţionale stabilită în cadrul Întreprinderii are menirea de a diminua probabilitatea unor breşe de securitate, fiind primordială pentru o entitate economică care dezvoltă şi implementează sisteme informaţionale automatizate de importanţă statală. În 2014, Î.S.„Fiscservinform” a implementat Sistemul de Management al Securităţii informaţiei, conform standardului ISO 27001:2013.
Certificarea ISO/IEC 27001:2013 reprezintă în esenţă o abordare permanentă de prevenire şi tratare a incidentelor securităţii informaţionale. Adică, în baza analizei vulnerabilităţilor sistemului informaţional fiscal, se identifică eventuale ameninţări cibernetice privind compromiterea datelor enunţate şi se stabilesc măsuri concrete pentru minimizarea acestor riscuri.
Asigurarea securităţii fluxurilor de informaţii gestionate, optimizarea nivelului calitativ al serviciilor prestate, prin creşterea responsabilităţilor şi competenţelor echipelor de lucru, compartimentelor de coordonare şi stimularea iniţiativei personale, nu pot fi efectuate fără un Sistem de management adecvat. Din dorinţa de a excela şi a ne perfecţiona continuu, la sfârşitul anului 2015 am implementat şi am certificat în cadrul Întreprinderii Sistemul de Management al Serviciilor, conform standardului ISO 20000-1:2011, prin intermediul căruia se tinde la eficientizarea procesului de management din domeniul prestării serviciilor IT.
Succesul fiecărei entităţi pe piaţă poate fi asigurat printr-o îmbunătăţire continuă a calităţii serviciilor şi produselor oferite, punându-se în valoare capacitatea sa umană, tehnică şi tehnologică. Astfel, Î.S. „Fiscservinform” va continua implementarea bunelor practici din managementul calităţii, întru satisfacerea cerinţelor clienţilor săi şi asigurarea continuităţii afacerii pe termen lung.
Pentru informaţii suplimentare contactaţi Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822 222 sau vizitaţi pagina noastră web www.fiscservinform.md
Întreprinderea de stat „Fiscservinform”, în calitate de administrator-tehnico tehnologic al Serviciului Fiscal de Stat, dezvoltă şi implementează sisteme informaţionale automatizate, care facilitează schimbul de informaţii dintre Serviciul Fiscal de Stat, persoane fizice şi juridice. Pentru a simplifica şi a îmbunătăţi continuu procesul dat, Întreprinderea are drept misiune „Modernizarea infrastructurii de prezentare şi interacţiune în raport cu dezvoltarea tehnologiilor informaţionale moderne şi cu cerinţele utilizatorilor, pentru a fi în pas cu cele mai noi tehnologii apărute pe piaţă, menite să asigure cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor electronice”.
Domeniul major de intervenţie în sfera serviciilor electronice se concentrează pe calitate. Astfel, începând cu 2011, Î.S.„Fiscservinform” are implementat Sistemul de Management al Calităţii conform standardului ISO 9001:2008. Prin implementarea cerinţelor acestui standard, Întreprinderea şi-a demonstrat abilitatea de a controla activităţile şi procesele din cadrul Întreprinderii pentru a presta servicii şi a furniza produse care să corespundă cu cerinţele şi aspiraţiile clienţilor.
Principiul de furnizare a serviciilor electronice nu pune preţ doar pe calitate, ci şi pe securitatea fluxurilor de date interne şi externe. O cultură de protecţie a resurselor informaţionale stabilită în cadrul Întreprinderii are menirea de a diminua probabilitatea unor breşe de securitate, fiind primordială pentru o entitate economică care dezvoltă şi implementează sisteme informaţionale automatizate de importanţă statală. În 2014, Î.S.„Fiscservinform” a implementat Sistemul de Management al Securităţii informaţiei, conform standardului ISO 27001:2013.
Certificarea ISO/IEC 27001:2013 reprezintă în esenţă o abordare permanentă de prevenire şi tratare a incidentelor securităţii informaţionale. Adică, în baza analizei vulnerabilităţilor sistemului informaţional fiscal, se identifică eventuale ameninţări cibernetice privind compromiterea datelor enunţate şi se stabilesc măsuri concrete pentru minimizarea acestor riscuri.
Asigurarea securităţii fluxurilor de informaţii gestionate, optimizarea nivelului calitativ al serviciilor prestate, prin creşterea responsabilităţilor şi competenţelor echipelor de lucru, compartimentelor de coordonare şi stimularea iniţiativei personale, nu pot fi efectuate fără un Sistem de management adecvat. Din dorinţa de a excela şi a ne perfecţiona continuu, la sfârşitul anului 2015 am implementat şi am certificat în cadrul Întreprinderii Sistemul de Management al Serviciilor, conform standardului ISO 20000-1:2011, prin intermediul căruia se tinde la eficientizarea procesului de management din domeniul prestării serviciilor IT.
Succesul fiecărei entităţi pe piaţă poate fi asigurat printr-o îmbunătăţire continuă a calităţii serviciilor şi produselor oferite, punându-se în valoare capacitatea sa umană, tehnică şi tehnologică. Astfel, Î.S. „Fiscservinform” va continua implementarea bunelor practici din managementul calităţii, întru satisfacerea cerinţelor clienţilor săi şi asigurarea continuităţii afacerii pe termen lung.
Pentru informaţii suplimentare contactaţi Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822 222 sau vizitaţi pagina noastră web www.fiscservinform.md
Autor: Î.S. "Fiscservinform"
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33