Vizualizări: 5285
Din 1 iunie 2013 intră în vigoare un nou plan tarifar pentru serviciul “Declaraţie electronică”!
3 Iunie 2013 — Serviciul “Declaraţie electronică” este un instrument de raportare fiscală şi este accesibil tuturor contribuabililor din Republica Moldova. Recent, pentru serviciul nominalizat a fost adoptat un nou plan tarifar, care intră în vigoare de la 1 iunie 2013 şi care poate fi vizualizat pe portalul serviciilor electronice fiscale – servicii.fisc.md, în compartimentul “Oferte”.
Reprezentînd o modalitate eficientă de prezentare a rapoartelor fiscale prin intermediul reţelei internet, serviciul “Declaraţie electronică” este accesibil tuturor contribuabililor, fiind prestat de către Î.S.”Fiscservinform” – administratorul tehnico-tehnologic al sistemului informaţional al Serviciului Fiscal de Stat.
Dacă în cazul agenţilor economici plătitori de T.V.A. şi a persoanelor fizice conectarea este GRATUITĂ, pentru agenţii economici neplătitori de T.V.A. serviciul este contra plată, conform tarifelor, care pot fi vizualizate şi la accesarea rubricii “Oferte” de pe portalul serviciilor electronice fiscale – servicii.fisc.md. Preţurile noi sînt valabile începînd cu 1 iunie 2013!
Astfel, fiecare agent economic din categoria neplătitorilor de T.V.A. poate opta pentru 2 tipuri de pachete:
- pachetul OPTIM set, în sumă de 555 lei/an;
- pachetul OPTIM SET flash, în sumă de 755 lei/an.
Adiţional au fost modificate şi preţurile pentru semnăturile de autentificare, instruire individuală, precum şi asistenţă tehnică la domiciliu. În acest context, noile tarife constituie:
• semnătura de autentificare (suplimentară) – 185 lei;
• semnătura de autentificare (pierdere) – 235 lei;
• instruire individuală la oficiul Î.S.”Fiscservinform” (2 ore) – 280 lei;
• instruire individuală la oficiul clientului (2 ore) – 280 lei+4lei/km;
• asistenţă tehnică la domiciliu (2 ore) – 175 lei+4lei/km.
În prezent, serviciul “Declaraţie electronică” este utilizat gratis de peste 25 000 agenţi economici plătitori de T.V.A. şi peste 300 agenţi economici neplătitori de T.V.A. (contra plată). Ultimii nu sînt obligaţi prin lege să expedieze rapoartele prin intermediul acestui serviciu, dar îl utilizează pentru că le asigură o serie de avantaje: comoditate, simplitate, rapiditate, accesibilitate 24/24 ore, 7 zile pe săptămînă, excluderea necesităţii de deplasare la Serviciul Fiscal de Stat, excluderea cheltuielilor pentru materie primă (hîrtie, cerneală), transport, etc. Iniţial, numărul agenţilor economici neplătitori de T.V.A. care aplică “Declaraţia electronică” a fost cu mult mai mare, însă o bună parte dintre aceştia au trecut din categoria neplătitorilor în cea a plătitorilor de T.V.A., beneficiind automat de serviciul nominalizat - gratis.
Menţionăm că mulţi dintre contribuabilii care se încadrează în categoria subiecţilor neplătitori de T.V.A. aleg optimizarea activităţii contabile şi procură serviciul “Declaraţie electronică”. De la an, la an se observă o majorare a numărului acestora, din care rezultă că agenţii economici din Republica Moldova optează pentru utilizarea noilor tehnologii informaţionale în activitatea pe care o desfăşoară.
Pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de conectare şi procurare a serviciului “Declaraţie electronică”, apelaţi Centrul de Asistenţă şi Contact a Î.S.“Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222.
Reprezentînd o modalitate eficientă de prezentare a rapoartelor fiscale prin intermediul reţelei internet, serviciul “Declaraţie electronică” este accesibil tuturor contribuabililor, fiind prestat de către Î.S.”Fiscservinform” – administratorul tehnico-tehnologic al sistemului informaţional al Serviciului Fiscal de Stat.
Dacă în cazul agenţilor economici plătitori de T.V.A. şi a persoanelor fizice conectarea este GRATUITĂ, pentru agenţii economici neplătitori de T.V.A. serviciul este contra plată, conform tarifelor, care pot fi vizualizate şi la accesarea rubricii “Oferte” de pe portalul serviciilor electronice fiscale – servicii.fisc.md. Preţurile noi sînt valabile începînd cu 1 iunie 2013!
Astfel, fiecare agent economic din categoria neplătitorilor de T.V.A. poate opta pentru 2 tipuri de pachete:
- pachetul OPTIM set, în sumă de 555 lei/an;
- pachetul OPTIM SET flash, în sumă de 755 lei/an.
Adiţional au fost modificate şi preţurile pentru semnăturile de autentificare, instruire individuală, precum şi asistenţă tehnică la domiciliu. În acest context, noile tarife constituie:
• semnătura de autentificare (suplimentară) – 185 lei;
• semnătura de autentificare (pierdere) – 235 lei;
• instruire individuală la oficiul Î.S.”Fiscservinform” (2 ore) – 280 lei;
• instruire individuală la oficiul clientului (2 ore) – 280 lei+4lei/km;
• asistenţă tehnică la domiciliu (2 ore) – 175 lei+4lei/km.
În prezent, serviciul “Declaraţie electronică” este utilizat gratis de peste 25 000 agenţi economici plătitori de T.V.A. şi peste 300 agenţi economici neplătitori de T.V.A. (contra plată). Ultimii nu sînt obligaţi prin lege să expedieze rapoartele prin intermediul acestui serviciu, dar îl utilizează pentru că le asigură o serie de avantaje: comoditate, simplitate, rapiditate, accesibilitate 24/24 ore, 7 zile pe săptămînă, excluderea necesităţii de deplasare la Serviciul Fiscal de Stat, excluderea cheltuielilor pentru materie primă (hîrtie, cerneală), transport, etc. Iniţial, numărul agenţilor economici neplătitori de T.V.A. care aplică “Declaraţia electronică” a fost cu mult mai mare, însă o bună parte dintre aceştia au trecut din categoria neplătitorilor în cea a plătitorilor de T.V.A., beneficiind automat de serviciul nominalizat - gratis.
Menţionăm că mulţi dintre contribuabilii care se încadrează în categoria subiecţilor neplătitori de T.V.A. aleg optimizarea activităţii contabile şi procură serviciul “Declaraţie electronică”. De la an, la an se observă o majorare a numărului acestora, din care rezultă că agenţii economici din Republica Moldova optează pentru utilizarea noilor tehnologii informaţionale în activitatea pe care o desfăşoară.
Pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de conectare şi procurare a serviciului “Declaraţie electronică”, apelaţi Centrul de Asistenţă şi Contact a Î.S.“Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222.
Autor: Î.S. "Fiscservinform"
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33