Vizualizări: 2526
Grupul de experţi al Concursului ”Marca comercială a anului” evaluează dosarele participanților
Chisinau, 18 Ianuarie 2013 — În perioada 15 - 22 ianuarie 2013, grupul de experţi al Concursului ”Marca comercială a anului”, organizat de Camera de Comerț și Industrie a Moldovei în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală, se întrunește în ședințe pentru a evalua dosarele de participare. La ediția a X-a a Concursului au fost depuse 97 de proiecte de mărci comerciale.
Potrivit vicepreședintelui CCI, Tudor OLARU, experții reprezintă diferite instituții de profil fiind specialişti în marketing, conferenţiari universitari etc. ”Experții sunt grupați pe trei categorii tematice: produse alimentare şi băuturi, produse industriale, servicii. Ei apreciază marca comercială nu dar ca un simbolul grafic, ci analizează cât de eficient au fost selectate instrumentele de marketing, dacă campaniile de marketing și-au atins scopul şi care sunt rezultatele. Fiecare dosar este examinat individual şi independent de către fiecare membru al juriului. La final, conducătorii de grup vor prezenta comitetului organizatoric concluziile la care au ajuns experții.
Concomitent se desfășoară sondajul în rândul consumatorilor, or, aprecierea produselor și serviciilor de pe piața autohtonă o fac anume cetățenii”, a spus Tudor OLARU.
Concursul ”Marca comercială a anului” are scopul de a promova practicile de succes în domeniul marketingului şi brandingului.
www.chamber.md sau pagina CCI pe facebook
Potrivit vicepreședintelui CCI, Tudor OLARU, experții reprezintă diferite instituții de profil fiind specialişti în marketing, conferenţiari universitari etc. ”Experții sunt grupați pe trei categorii tematice: produse alimentare şi băuturi, produse industriale, servicii. Ei apreciază marca comercială nu dar ca un simbolul grafic, ci analizează cât de eficient au fost selectate instrumentele de marketing, dacă campaniile de marketing și-au atins scopul şi care sunt rezultatele. Fiecare dosar este examinat individual şi independent de către fiecare membru al juriului. La final, conducătorii de grup vor prezenta comitetului organizatoric concluziile la care au ajuns experții.
Concomitent se desfășoară sondajul în rândul consumatorilor, or, aprecierea produselor și serviciilor de pe piața autohtonă o fac anume cetățenii”, a spus Tudor OLARU.
Concursul ”Marca comercială a anului” are scopul de a promova practicile de succes în domeniul marketingului şi brandingului.
www.chamber.md sau pagina CCI pe facebook
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1317
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33