Nume
Parola
Vizualizări: 3236
Seminar: „Marketing internaţional. Export”
Chisinau, 19 Ianuarie 2012 — Pe 3 februarie 2012, CCI invită agenții economici să participe la seminarul „Marketing internaţional. Export”, care va avea loc în cadrul ediţiei a XI-a a Expoziţiei Naţionale „Fabricat în Moldova”, la Complexul Expoziţional Internaţional „Moldexpo” (mun. Chişinău, str. Ghioceilor, 1).

Seminarul este organizat de CCI cu suportul proiectului „DIHK-CEFTA”, pentru a informa reprezentanții business-ului autohton referitor la activitatea comercială externă, în contextul integrării europene.

Obiectivele seminarului: familiarizarea cu principalele aspecte ce țin de sporirea eficienţei exportului, înţelegerea abordării factoriale şi a metodelor de clasificare a factorilor de eficienţă a exporturilor, cele mai recente abordări în domeniul informaţiei comerciale, mix-ului de marketing, comunicării, etc, familiarizarea cu factorii specifici care influenţează eficienţa exporturilor întreprinderilor în condiţii contemporane.

O atenție deosebită va fi acordată următoarelor probleme: motivarea pentru export şi intrarea pe pieţe europene, analiza cercetărilor de marketing pentru alegerea strategiei corecte de export, aplicarea mix-ului de marketing în marketing-ul internaţional în scopul perfecţionării strategiilor de export, zonele de aplicare a instrumentelor „clasice” de marketing, precum şi a modalităţii aplicării corecte a celor mai recente instrumente de marketing pentru formarea strategiilor de export chiar şi în condiţiile unei pieţe în recesiune.

Structura seminarului: mix-ul de marketing, principalele matrice ale marketing-ului strategic şi principalele elemente ale strategiei de export; analiza strategică (SWOT); strategia de poziţionare, politica de preţuri în marketing pentru diversificarea exportului şi creşterea potenţialului de export, elasticitatea preţurilor, tipurile de logistică, analiza informaţiilor, tehnologii clasice, sisteme de monitoring, structura şi elaborarea planului de marketing şi a strategiei de export.

Lector: Thorsten Trede, expert principal al companiei germane de consultanţă „Applicatio Training & Management GmbH”.
Limbile de lucru: română şi germană cu traducere simultană.
La seminar pot participa: conducători şi manageri interesaţi de sporirea valorii afacerii, care participă la elaborarea strategiilor de afaceri şi de export şi luarea deciziilor privind optimizarea şi evaluarea eficienţei activităţii companiei; manageri şi specialişti din următoarele domenii: strategie, marketing, operaţiuni de export, administrarea eficienţei activităţii companiei, reprezentanţi ai companiilor de export/import, etc.

Data şi locul desfăşurării seminarului: 3 februarie 2012, orele 10:00-15:00, „Moldexpo” (mun. Chişinău, str. Ghioceilor, 1).

Taxa de participare: 350 lei/persoană.

Cererile de participare pot fi transmise până pe data de 27 ianuarie 2012. Pentru a avea acces la seminar, va trebui să prezentați copia bonului de plată.
Informaţii suplimentare: Departamentul Economie al CCI a RM,
tel.: (22) 22 - 49 - 83
e-mail: pascal@chamber.md