Nume
Parola
Vizualizări: 959
Comisia Electorală Centrală a stabilit locul şi timpul primirii documentelor necesare pentru înregistrarea candidaţilor pentru funcţia de deputat la alegerile Parlamentului Republicii Moldova din 5 aprilie 2009
Chişinău, 4 Februarie 2009 — Comisia Electorală Centrală a stabilit în şedinţa de miercuri, 4 februarie 2009, locul şi timpul primirii documentelor necesare pentru înregistrarea candidaţilor pentru funcţia de deputat la alegerile parlamentare din 5 aprilie 2009. Primirea respectivului set de documente se va efectua începînd cu joi, 5 februarie 2009 între orele 10.00 - 16.00 pe adresa: mun. Chişinău, str. V. Alecsandri, nr.119, biroul 307. Începînd cu 6 februarie curent, documentele vor fi primite în zilele lucrătoare între orele 9.00 – 16.00. Conform Codului electoral, în cazul alegerilor parlamentare, procesul de desemnare a candidaţilor începe cu 60 de zile înainte de ziua alegerilor şi se termină cu 30 de zile înainte de ziua alegerilor. Dreptul de a desemna candidaţi pentru alegeri îl au: a) partidele şi alte organizaţii social-politice înregistrate, în modul stabilit, pînă la stabilirea datei alegerilor, în conformitate cu statutele (regulamentele) lor şi cu legislaţia în vigoare partidele politice pot desemna drept candidaţi atît pe membrii lor de partid, cît şi persoanele fără apartenenţa politică; b) cetăţenii Republicii Moldova care îşi înaintează propria candidatură (candidaţii independenţi). COMISIA ELECTORALĂ CENTRALĂ