Vizualizări: 4597
Procuratura Generală anunţă lansarea „telefonului de încredere”
11 Decembrie 2009 — Procuratura Generală anunţă lansarea „telefonului de încredere”, la numerele de telefon 22-81-18 sau 22-74-55. Acest număr este de astăzi la dispoziţia cetăţenilor pentru a semnala fapte de tortură, tratamente sau pedepse inumane ori degradante.
Linia telefonică a fost instituită în baza ordinului Procurorului General şi constituie încă un pas în investigarea cazurilor de tortură şi rele tratamente.
În vederea depăşirii acestor probleme, Procurorul General, dl Valeriu Zubco solicită cetăţenilor să utilizeze şi să beneficieze la maxim de linia „telefonului de încredere” a Procuraturii.
„Ne-am propus să interacţionăm eficient cu societatea civilă, oferindu-i încă o posibilitate de a-i informa pe procurori, din prima sursă, asupra comiterii unor asemenea fapte. Concomitent, prin această acţiune am mizat pe crearea unui mecanism real de monitorizare a procesului de urmărire penală pe aceste cauze” – a declarat Procurorul General, dl Valeriu Zubco.
În acest context, au fost desemnaţi procurorii responsabili de recepţionarea şi înregistrarea adresărilor parvenite de la cetăţeni, precum şi evidenţa măsurilor întreprinse de către procurori întru prevenirea şi combaterea acestui fenomen.
„Telefonul de încredere” a fost lansat în toate raioanele republicii, Procurorul General obligîndu-i pe procurorii teritoriali şi specializaţi să asigure examinarea strictă a apelurilor şi comunicatelor înregistrate cu monitorizarea rezultatelor şi măsurilor întreprinse.
Asigurînd confidenţialitatea reclamaţiilor, solicităm tuturor cetăţenilor care deţin informaţii asupra unor eventuale acţiuni de tortură sau tratamente inumane ori degradante, să contacteze în zilele de lucru, între orele 8:00 – 17:00, numerele „telefonului de încredere” (postate pe site-ului oficial al Procuraturii).
Concomitent, procurorii apelează către cetăţenii cărora le-au fost lezate drepturile sau cunosc detalii despre derogări cu diferită tematică, inclusiv cele comise de funcţionari publici, angajaţi ai organelor de drept etc, să nu ezite să apeleze „telefonul de încredere” al instituţiei.
În cazul în care aţi primit răspuns de refuz din partea procurorilor teritoriali, rugăm să formaţi „linia fierbinte” a Procuraturii Generale - 22-81-18 sau 22-74-55.
Serviciul de presă al Procuraturii Generale
Linia telefonică a fost instituită în baza ordinului Procurorului General şi constituie încă un pas în investigarea cazurilor de tortură şi rele tratamente.
În vederea depăşirii acestor probleme, Procurorul General, dl Valeriu Zubco solicită cetăţenilor să utilizeze şi să beneficieze la maxim de linia „telefonului de încredere” a Procuraturii.
„Ne-am propus să interacţionăm eficient cu societatea civilă, oferindu-i încă o posibilitate de a-i informa pe procurori, din prima sursă, asupra comiterii unor asemenea fapte. Concomitent, prin această acţiune am mizat pe crearea unui mecanism real de monitorizare a procesului de urmărire penală pe aceste cauze” – a declarat Procurorul General, dl Valeriu Zubco.
În acest context, au fost desemnaţi procurorii responsabili de recepţionarea şi înregistrarea adresărilor parvenite de la cetăţeni, precum şi evidenţa măsurilor întreprinse de către procurori întru prevenirea şi combaterea acestui fenomen.
„Telefonul de încredere” a fost lansat în toate raioanele republicii, Procurorul General obligîndu-i pe procurorii teritoriali şi specializaţi să asigure examinarea strictă a apelurilor şi comunicatelor înregistrate cu monitorizarea rezultatelor şi măsurilor întreprinse.
Asigurînd confidenţialitatea reclamaţiilor, solicităm tuturor cetăţenilor care deţin informaţii asupra unor eventuale acţiuni de tortură sau tratamente inumane ori degradante, să contacteze în zilele de lucru, între orele 8:00 – 17:00, numerele „telefonului de încredere” (postate pe site-ului oficial al Procuraturii).
Concomitent, procurorii apelează către cetăţenii cărora le-au fost lezate drepturile sau cunosc detalii despre derogări cu diferită tematică, inclusiv cele comise de funcţionari publici, angajaţi ai organelor de drept etc, să nu ezite să apeleze „telefonul de încredere” al instituţiei.
În cazul în care aţi primit răspuns de refuz din partea procurorilor teritoriali, rugăm să formaţi „linia fierbinte” a Procuraturii Generale - 22-81-18 sau 22-74-55.
Serviciul de presă al Procuraturii Generale
Autor: Administrator
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2300
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 167
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 15
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1658
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1321
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33