Nume
Parola
Vizualizări: 2325
Training: Deservirea eficientă a clienţilor
Chișinău, 21 Iunie 2013 — Deservirea zilnică este una dintre cele mai importante componente ale succesului companiei. Clientul va merge acolo, unde este apreciat și binevenit.
Vă amintiţi când ați fost deserviţi bine din momentul intrării în magazin și până la momentul în care ieșiţi cu cumpărături?

Trainingul "Deservirea eficientă a clienţilor" dezvoltă şi practică tehnici de deservire calitativă, vizează etapele de bază ale unei vânzări, tehnici de identificare a cerinţelor.

Program:

- Responsabilităţile vânzătorului. Principiul "4P";
- Abordare pentru promovare și vânzări, orientată spre client;
- Planificare de succes - planificarea și stabilirea obiectivelor de lucru;
- Algoritm pentru o vânzare de succes: întâmpinarea, începutul conversației, dezvoltarea conversației, identificarea nevoilor și cerințelor clientului, prezentarea produsului în baza nevoilor auzite, gestionarea întrebărilor, îndoielilor și obiecțiilor cumpărătorului, semnale de cumpărare, finalizarea vânzării, prezentarea produselor conexe, despărţirea.
- Testarea rezultatelor instruirii.

Trainer: Tatiana Baranovscaia - psiholog, business-trainer. Experiență practică în consultanță de afaceri, dezvoltarea și formarea profesională a personalului companiei și activități de coaching (printre clienții expertului se numără: Wrigley, Slavutich, Schwarzkopf, Jaffa, Carmez, Eurolumina, FinComBank, Agat D etc ).

Limba de comunicare: rusă

Data desfășurării: 2, 4, 9, 11 iulie 2013
Orarul: de la 14:00 la 18:00 (16 ore academice)

Locul desfășurării: Centrul de Formare Continuă al Camerei de Comerţ şi Industrie, bd. Ștefan cel Mare, 151, Chișinău

Taxa de participare: 1150 lei (Întreprinderea care deleagă la training trei persoane, poate delega a patra – gratuit).

Informaţii suplimentare şi înscrieri:
Inesa Iordatii,
tel./fax: (22) 23-52-94;
e-mail: seminar@chamber.md