Nume
Parola
Vizualizări: 5367
Pentru prima oară, întreaga lume a recunoscut pe cinste calitatea unei ape minerale moldoveneşti
Sângerei, 3 Noiembrie 2008 — Cea de a 6-a Conferinţă Ştiinţifică Internaţională „6th International Exhibition (SuZhou) of Inventions” din Beijing a creat o adevărată imagine de succes în întreaga lume pentru băuturile răcoritoare moldoveneşti. Comisia Internaţională de Experţi, în frunte cu Andras Vedres, preşedinte al "International Federation of Inventors Associations" (IFIA), a decis să confere Medalia de Argint „AWARD CERTIFICATE Silver”, Cer. N0. 06GJ02098, primei ape minerale, iodate din Moldova - aqua unIQa, pentru inovaţie în domeniul produselor alimentare şi calitatea notorie. Brandul moldovenesc a fost prezentat la conferinţă de Academicianul Aurelian Gulea. Domnul profesor spune că a decis să prezinte conferinţei internaţionale anume acest produs moldovenesc pentru că a avut garanţia şi siguranţa obţinerii succesului datorită rezultatelor impecabile obţinute în urma studiului influenţei apei minerale, iodate aqua unIQa asupra indicelui deficitului de iod la copiii de vârstă şcolară. Dumnealui a mai mai menţionat: “Sunt mândru de faptul că, într-un fel, am reprezentat ţara şi produsele ei întregii lumi. Această victorie vorbeşte despre faptul că sunt şi în Moldova produse de calitate, produse ecologic pure, deşi economia ţării departe nu e competitivă în plan internaţional.” Aceasta este a doua victorie a brandului moldovenesc obţinută la un forum internaţional. Primul titlul onofific, recunoscut în întreaga lume, „Bronze Prize”, NO. 2008-254, i-a fost decernat apei minerale aqua unIQa vara aceasta la Seul, în cadrul conferinţei internaţionale KIWIE 2008 Korea International Women’s Invention Exposition 2008, prezidată de Han Mi Young – preşedintele Keorea Women Inventors Association. Directorul companiei Gelibert, Dr. Vasile Bejenari, spune că nu se opreşte aici, va desăvârşi continuu calitatea apei minerale aqua unIQa pentru a satisface aşteptările şi gusturile mereu schimbătoare ale consumatorului autohton şi a conferi produsului statut de brand internaţional.