Nume
Parola
Vizualizări: 5437
Invitaţie la concurs pentru organizarea şi petrecerea unei campanii media sociale
Chisinau, 1 Decembrie 2009 — Campania de conştientizare a populaţiei este parte componentă a proiectului „Living with dignity until the end” implementat de către Fundaţia Filantropică Medico-Socială „Angelus Moldova”, Hospice „Angelus”. În cadrul componentei este planificată selectarea unei companii de publicitate pentru elaborarea materialelor audio, video, a panourilor, etc şi amplasarea lor. Vor fi organizate conferinţe de presă cu participarea specialiştilor în îngrijiri paliative şi servicii hospice, vor fi publicate materiale în ziare şi reviste, internet. Fundaţia va asigura participarea specialiştilor în îngrijiri paliative la diverse evenimente mass-media, cum ar fi talk-show-uri radio sau TV. Va fi binevenită participarea unor persoane celebre din Republica Moldova în cadrul emisiunilor, interviurilor, participarea lor în spoturile audio/video. Campania de conştientizare se va finaliza cu un Tele/Radio Maraton la posturile de televiziune şi radio naţionale.

Scopul campaniei media
Majorarea nivelului de cunoştinţe a populaţiei despre importanţa îngrijirilor paliative şi serviciului hospice în rezolvarea problemelor persoanelor cu maladii incurabile, progresive şi terminale şi implicarea societăţii în rezolvarea acestor probleme.

Grupul ţintă
Populaţia Republicii Moldova. Pentru o mai bună abordare, ar fi posibilă divizarea pe vîrste a populaţiei în două categorii:
• populaţia adultă
• adolescenţi şi tineri.

Beneficiari
• cetăţenii din Moldova, care vor fi mai conştienţi de problemele bolnavilor incurabili şi de beneficiile serviciilor paliative
• bolnavii incurabili din Moldova şi familiile acestora
• comunitatea locală, care va începe să conştientizeze problemele bolnavilor incurabili şi faptul că se poate implica în atenuarea acestora
• Fundaţia „Angelus Moldova” şi alte organizaţii care furnizează servicii paliative

Perioada campaniei
Ianuarie – Mai 2010

Criterii de selectare a companiei de publicitate
• elaborarea unui concept al campaniei media
• elaborarea unui mesaj (mesaje) destinate grupurilor ţintă (pot fi cîteva mesaje la alegere)
• elaborarea designului şi printarea materialelor necesare
• elaborarea si conceptul spoturilor audio şi video
• amplasarea materialelor promoţionale
• monitorizarea şi controlul amplasării spoturilor cu prezentarea confirmărilor necesare


Pentru participarea la concurs e necesar să prezentaţi oferta Dvs. semnată şi ştampilată într-un plic sigilat, pîna la data de 11 decembrie 2009, ora 15.00, la oficiul Fundaţiei Filantropice Medico-Sociale „Angelus Moldova”, bd. Ştefan cel Mare 123/g.

Rezultatele concursului vor fi anunţate fiecărei companii participante nu mai tîrziu de 18 decembrie 2009.

Compania selectată trebuie să-şi asume responsabilitatea că materialele informaţionale (spoturi audio, video, panouri, postere, etc.) vor fi gata pentru amplasare şi diseminare nu mai tîrziu de 20 ianuarie 2010.

Detalii la numarul de telefon 022/925315 sau prin email la info@hospiceangelus.md

Pentru informaţii suplimentare cu privire la îngrijirea paliativă şi problemele persoanelor cu cancer în stadiu avansat şi terminal, vă rugăm să accesaţi www.hospiceangelus.md.