Nume
Parola
Vizualizări: 4884
Î.S. „Fiscservinform”: Pentru că ne pasă!
mun. Chisinau, 15 Septembrie 2015 — clientul. Tindem să-i fim mereu alături, să-i identificăm necesităţile pentru a oferi cele mai bune soluţii cerinţelor sale. Respectiv, tot ce face echipa „Fiscservinform” este direcţionat spre satisfacerea aspiraţiilor persoanelor care apelează la serviciile şi produsele oferite de întreprindere pe piaţă.

Unul dintre aceste servicii reprezintă cursurile de instruire prestate contribuabililor, desfăşurate sub genericul „Modul de utilizare şi aplicare a serviciilor electronice”.

Cu scopul de a evalua cât de satisfăcut este publicul de aceste cursuri, am rugat participanţii să ne ofere câteva comentarii vizavi de calitatea acestora şi experienţa lor de colaborare cu Î.S. „Fiscservinform”, pe care le prezentăm în continuare.

1. „Cursul a fost unul complex şi informaţia de care am beneficiat a fost expusă într-un mod clar şi coerent. A fost o experienţă frumoasă şi cu mult drag am accepta să participăm şi la alte seminare organizate de Î.S. „Fiscservinform” - ne-a comunicat dna Tatiana Nicorici, contabil la compania S.A. „Franzeluţa.

2. „Domeniul serviciilor electronice este nou pentru mine şi pot spune cu certitudine că training-ul la care am participat a fost util. Exemplele practice au fost binevenite şi relevante pentru a însuşi mai bine informaţia oferită.
Nu am obiecţii. La seminar am primit tot suportul necesar pentru a utiliza eficient serviciile electronice, în particular cele de interacţiune cu Serviciul Fiscal.” - a specificat Cristina Ciupac, contabil-şef al Unitatea Militara 1006 a DTC.

3. Potrivit dnei Olga Capaţîna, contabil la Î.S. „Centrul Informaţional Agricol„ - „Subiectul privind lucrul cu tabelele din „Contul Curent al Contribuabilului” ar trebui prezentat mai detaliat pentru că noi, contabilii, ne confruntăm adesea cu dificultăţi în citirea corectă a acestora.
Lectorul a fost bravo. A ştiut să modereze seminarul în aşa mod, încât să expună şi partea teoretică, şi cea practică, dar şi să răspundă la toate întrebările noastre cu concretizări, exemple, o atitudine deschisă, profesionistă şi binevoitoare.”

4. „A fost un training interesant - spune Igor Mursa, manager pe vânzări din cadrul „Computex” SRL - am aflat multe lucruri noi privind funcţionalul serviciilor electronice, despre care nu am ştiut. Dna Natalia (lectorul) a explicat fiecare moment şi a răspuns la fiecare întrebare. Mai mult ca atât, atmosfera a fost amiabilă şi foarte plăcută. Mulţumim!”.

Apreciem foarte mult feedbackul oferit de clienţii noştri actuali şi potenţiali, pentru că ne permite să analizăm obiectiv, din prisma utilizatorilor, serviciile oferite de Î.S. „Fiscservinform”. Astfel, este o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi de a presta pe piaţă produse informaţionale cu un grad şi mai sporit de performanţă, care sunt temeiul unor relaţii autentice cu clienţii, bazate pe încredere.

Pentru informaţii suplimentare despre cursurile organizate de Î.S. „Fiscservinform”, Vă rugăm să apelaţi Centrul nostru de instruire la numărul de telefon (022) 822-032.