Vizualizări: 4419
Noi tarife pentru conectarea neplătitorilor de T.V.A. la serviciile fiscale electronice
11 Martie 2015 — Serviciile electronice, lansate de Serviciul Fiscal de Stat (SFS), asigură simplificarea şi optimizarea modalităţii de comunicare a contribuabililor cu SFS în primul rând pe aspecte care se referă la prezentarea rapoartelor fiscale.
Utilizarea acestor servicii oferă un şir de avantaje, şi anume: posibilitatea de completare şi transmitere în regim online a documentelor fiscale; excluderea cheltuielilor suplimentare de resurse în termeni de timp şi bani aferente procesului de raportare şi interacţiune cu SFS, excluderea necesităţii de imprimare a formularelor pe suport de hârtie şi prezentarea la sediul IFS teritorial, disponibilitatea de prezentare a declaraţiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână în condiţii de maximă comoditate.
Reieşind din cele expuse, precum şi având în vedere cererea existentă pe piaţă pentru aceste instrumente de interacţiune cu SFS, Î.S.”Fiscservinform” – administratorul tehnico-tehnologic al sistemului informaţional al Serviciului Fiscal de Stat, oferă oportunitatea de a beneficia de serviciile electronice fiscale agenţilor economici neplătitori ai T.V.A., care se pot conecta la acestea contra plată, în baza unor tarife avantajoase. Astfel, suma totală ce urmează a fi achitată de persoana juridică la conectarea iniţială va constitui 480 lei, comparativ cu preţul din anii precedenţi de 555 lei pentru pachetul OPTIM SET. Menţionăm, că abonamentul include accesul nelimitat la toate serviciile fiscale electronice disponibile pe portalul www.servicii.fisc.md şi 2 semnături electronice de autentificare destinate conducătorului şi contabilului-şef.
La etapa actuală, accesul la serviciile fiscale electronice se oferă pe o perioadă nedeterminată, iar termenul de valabilitate a semnăturilor electronice de autentificare, eliberate de către Î.S. „Fiscservinform”, este de 2 (doi) ani.
Pentru a beneficia de avantajele enunţate, va fi necesar de a încheia cu Î.S. „Fiscservinform” Contractul de conectare la serviciile fiscale electronice a persoanelor juridice.
Procesul de conectare la serviciile fiscale electronice se va realiza conform Instrucţiunii de utilizare a serviciilor fiscale electronice, aprobată prin Ordinul IFPS nr. 1223 din 26.08.2014 (MO nr. 282-289 din 26.09.2014.
Pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de conectare şi utilizare a serviciilor electronice fiscale, contactaţi Centrul de Apel a Î.S.”Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222.
Utilizarea acestor servicii oferă un şir de avantaje, şi anume: posibilitatea de completare şi transmitere în regim online a documentelor fiscale; excluderea cheltuielilor suplimentare de resurse în termeni de timp şi bani aferente procesului de raportare şi interacţiune cu SFS, excluderea necesităţii de imprimare a formularelor pe suport de hârtie şi prezentarea la sediul IFS teritorial, disponibilitatea de prezentare a declaraţiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână în condiţii de maximă comoditate.
Reieşind din cele expuse, precum şi având în vedere cererea existentă pe piaţă pentru aceste instrumente de interacţiune cu SFS, Î.S.”Fiscservinform” – administratorul tehnico-tehnologic al sistemului informaţional al Serviciului Fiscal de Stat, oferă oportunitatea de a beneficia de serviciile electronice fiscale agenţilor economici neplătitori ai T.V.A., care se pot conecta la acestea contra plată, în baza unor tarife avantajoase. Astfel, suma totală ce urmează a fi achitată de persoana juridică la conectarea iniţială va constitui 480 lei, comparativ cu preţul din anii precedenţi de 555 lei pentru pachetul OPTIM SET. Menţionăm, că abonamentul include accesul nelimitat la toate serviciile fiscale electronice disponibile pe portalul www.servicii.fisc.md şi 2 semnături electronice de autentificare destinate conducătorului şi contabilului-şef.
La etapa actuală, accesul la serviciile fiscale electronice se oferă pe o perioadă nedeterminată, iar termenul de valabilitate a semnăturilor electronice de autentificare, eliberate de către Î.S. „Fiscservinform”, este de 2 (doi) ani.
Pentru a beneficia de avantajele enunţate, va fi necesar de a încheia cu Î.S. „Fiscservinform” Contractul de conectare la serviciile fiscale electronice a persoanelor juridice.
Procesul de conectare la serviciile fiscale electronice se va realiza conform Instrucţiunii de utilizare a serviciilor fiscale electronice, aprobată prin Ordinul IFPS nr. 1223 din 26.08.2014 (MO nr. 282-289 din 26.09.2014.
Pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de conectare şi utilizare a serviciilor electronice fiscale, contactaţi Centrul de Apel a Î.S.”Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222.
Autor: Î.S. "Fiscservinform"
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2276
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33