Nume
Parola
Vizualizări: 6500
A fost lansată o campanie de promovare a produselor alimentare autohtone
25 August 2016 — O campanie ce are drept scop susținerea producătorilor și produselor autohtone, dar și promovarea unui mod sănătos de viață în rândul copiilor a fost lansată la Chișinău. Campania socială cu genericul „Produse autohtone pentru copiii Moldovei” a fost iniţiată de către Ministerul Agriculturii în comun cu asociațiile producătorilor agricoli din țară, direcțiile de profil din cadrul primăriei oraşului Chișinău.

“Este o primă acțiune prin care dorim să promovăm în primul rând modul sănătos de consum al produselor, în al doilea rând intenşionăm să popularizăm produsele autohtone. Toate acestea fac parte dintr-o campanie mai amplă, care se va desfășura timp de doi ani. Acţiunea lansată are la bază și unele acte legislative ce se referă la protecția producătorilor autohtoni”, a menționat ministrul agriculturii, Eduard Grama.

În cadrul evenimentului de lansare au fost repartizate fructe pentru copiii de la cinci centre de plansament și câteva grădinițe din Chișinău, însă, inițiatorii își propun să lărgească aria beneficiarilor.

„Vom asigura cu fructe practic toate grădinițele din municipiul Chișinău, dar ne propunem să lucrăm și cu grădinițele și centrele de plasament din întreaga țară”, a mai adăugat ministrul.

„Este o inițiativă foarte bună atunci când vorbim despre diversificarea meniurilor pentru copii, introducerea fructelor și legumelor în alimentația copiilor. În Chișinău avem 157 de grădinițe care sunt frecventate de circa 38 mii de copii”, a declarat Tatiana Nagnibeda-Tverdohleb, șefa direcţiei generala educaţie, tineret şi sport din cadrul primăriei Chișinău.

Campania își propune să asigure grădinițele și centrele de de plasament cu produse alimentare sezoniere (fructe, legume), lactate, sucuri etc.

Autor: Publicația Periodică „Monitorul Fiscal FISC.MD”

Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă