Nume
Parola
Vizualizări: 7248
Post vacant: Manager relaţii publice şi evenimente
Chisinau, 29 Aprilie 2010 — Fundaţia Filantropică Medico-Socială „Angelus Moldova” (www.hospiceangelus.md) anunţă concurs pentru selectarea unei persoane pentru pozitia de Manager relaţii publice şi evenimente. Aceasta pozitie este deschisa pentru candidatii care isi doresc sa lucreze alaturi de echipa Fundaţiei “Angelus Moldova”, care sunt persoane cu o inalta conduita morala, cu abilitati si competente in domeniul comunicarii si relatiilor publice.

Responsabilitatile postului:

• Participă la planificarea strategică şi la stabilirea obiectivelor activităţilor de promovare, precum si a bugetului departamentului;
• Realizeaza articole de presa si mapele de presa;
• Revizuieste, actualizeaza, modifica si promoveaza continutul site-ului organizatiei si a altor platforme;
• Promoveaza activitatile organizatiei folosind instrumente de tip “social media” pentru a face organziatia cunoscuta;
• Propune evenimente de PR, stabilind şi urmărind atingerea unor obiective care sa contribuie la sustinerea programelor;
• Organizeaza evenimente de socializare si colectare de fonduri;
• Realizează şi ţine la zi baze de date cu contactele organizatiei: parteneri, apariţiile media, campanii, oferte, publicaţii şi emisiuni de specialitate, oameni de presă ş.a.;
• Redacteaza textele de prezentare şi promovare într-o limba de circulaţie internaţională (engleză);
• Mentine si dezvolta relatiile profesionale cu partenerii (agentii de publicitate, trusturi de presa, televiziunile locale si nationale, etc.).


Profilul candidatului:
• Experienta in comunicare si relatii publice; prezinta un avantaj experienta in domeniul organizatilor non-guvernamentale;
• Abilitati excelente de comunicare, completate de capacitatea de a adapta mesajul in functie de grupurile tinta;
• Abilitati excelente de redactare, comunicare verbala;
• Abilitatea de a lucra cu mass media/alti parteneri si a dezvolta si consolida astfel de relatii;
• Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata pe rezultat, cu abilitati organizatorice
• Studii superioare;
• Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point si alte programe de design) si in utilizarea internetului;
• Foarte buna cunostere a limbii engleze (scris si vorbit);
• Permis de conducere.


Program de lucru: Luni – vineri, 9.00-18.00


Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV insotit de o scrisoare de intentie pana la data de 10 mai 2010, la adresa de e-mail: info@hospiceangelus.md. Relatii la 244850.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.