Vizualizări: 6469
Noi dimensiuni ale brandului aqua unIQa
Chișinău, 9 Iulie 2010 — De acum încolo, fiecare dintre noi poate consuma apă potabilă cu conţinut redus de minerale (fără săruri). Inovaţia a fost realizată de brandul cu cea mai mare notorietate pe piaţa apelor minerale din Republica Moldova: aqua unIQa. Producătorii au extins dimensiunile brandului, oferind consumatorului un nou tip de produs – apă potabilă cu conţinut redus de minerale (fără săruri) aqua unIQa Light.
Produsul este destinat, exclusiv, consumului zilnic. “Prin aqua unIQa Light, încercăm să educăm consumatorului autohton o cultură sănătoasă de consum al apei potabile fără săruri. Cunoaştem tradiţiile europene, de aceea am decis să oferim şi cetăţenilor ţării noastre un produs Light care poate fi consumat zilnic pentru a relaxa organismul. Gustul palpitant al apei, sortimentul în care este livrat pe piaţă şi comoditatea de consum o face să fie agreată de consumator şi-i conferă o imagine notorie şi credibilă” spune managerul pentru Calitate al companiei Gelibert, Andrei Sârbu.
Mai anunţăm că Aqua unIQa a mai introdus pe piață o inovație – apă potabilă cu conținut de suc de lămâie și zahăr: aqua unIQa Lemon. “Mărturisesc că am importat inovația și ideea de pe piețile externe care consumă în perioada caniculară băuturi îmbogățite cu gust de lămâie. Punem mari speranțe în consumatorul nostru și credem că va ști să beneficieze de acest produs și-i va agrea gustul palpitant potolindu-și setea” a continuat Andrei Sârbu.
Odată cu aceste noi extinderi ale dimensiunilor brandului aqua unIQa ( 1. Apă potabilă îmbogăţită cu iod aqua unIQa (I2), 2. Apă potabilă cu conţinut redus de minerale (fără săruri) și 3. apă potabilă cu conținut de suc de lămâie – aqua unIQa Lemon), volumul vânzărilor s-a majorat cu peste 240%, și, dincolo de recesiune, brand managerii companiei producătoare au mai extins, astfel, cota brandului aqua unIQa pe piață cu încă 3% ajungând să dețină deja 22% din totalul apelor minerale prezente pe piața moldovenească.
Nicorici Ion, managerul Departamentului de Marketing susţine că “aqua unIQa este consumată în instituţiile academice, în noile clustere industriale din zonele economice libere, în noile trusturi Media, în cluburile de fotbal de elită, în case de copii şi orfelinate, în instituţiile publice de stat, în oficii, şcoli şi licee, în familii care ştiu să ducă un mod sănătos de viaţă. Noi credem în consumatorul autohton şi ne bucurăm mult că şi-a format deja cultura de consum corect de ape potabile fără săruri”
Inovaţia poate fi deja achiziţionată în fiecare punct comercial din preajmă în dependenţă de gust (carbogazoasă, slab carbogasoasă şi plată) şi în sortiment de volum (1.5l, 2l, 6l şi 19l).
Producătorii ne asigură că vor mai lansa surprize pe piaţa apelor de consum şi că vor face aproape imposibilul ca consumatorul autohton să fie împlinit şi mulţumit de produsele pe care le consumă.
De asemenea, e important să menţionăm că brandul aqua unIQa are deja tradiţii de calitate şi până acum creat doar valori pentru consumatori.
Produsul este destinat, exclusiv, consumului zilnic. “Prin aqua unIQa Light, încercăm să educăm consumatorului autohton o cultură sănătoasă de consum al apei potabile fără săruri. Cunoaştem tradiţiile europene, de aceea am decis să oferim şi cetăţenilor ţării noastre un produs Light care poate fi consumat zilnic pentru a relaxa organismul. Gustul palpitant al apei, sortimentul în care este livrat pe piaţă şi comoditatea de consum o face să fie agreată de consumator şi-i conferă o imagine notorie şi credibilă” spune managerul pentru Calitate al companiei Gelibert, Andrei Sârbu.
Mai anunţăm că Aqua unIQa a mai introdus pe piață o inovație – apă potabilă cu conținut de suc de lămâie și zahăr: aqua unIQa Lemon. “Mărturisesc că am importat inovația și ideea de pe piețile externe care consumă în perioada caniculară băuturi îmbogățite cu gust de lămâie. Punem mari speranțe în consumatorul nostru și credem că va ști să beneficieze de acest produs și-i va agrea gustul palpitant potolindu-și setea” a continuat Andrei Sârbu.
Odată cu aceste noi extinderi ale dimensiunilor brandului aqua unIQa ( 1. Apă potabilă îmbogăţită cu iod aqua unIQa (I2), 2. Apă potabilă cu conţinut redus de minerale (fără săruri) și 3. apă potabilă cu conținut de suc de lămâie – aqua unIQa Lemon), volumul vânzărilor s-a majorat cu peste 240%, și, dincolo de recesiune, brand managerii companiei producătoare au mai extins, astfel, cota brandului aqua unIQa pe piață cu încă 3% ajungând să dețină deja 22% din totalul apelor minerale prezente pe piața moldovenească.
Nicorici Ion, managerul Departamentului de Marketing susţine că “aqua unIQa este consumată în instituţiile academice, în noile clustere industriale din zonele economice libere, în noile trusturi Media, în cluburile de fotbal de elită, în case de copii şi orfelinate, în instituţiile publice de stat, în oficii, şcoli şi licee, în familii care ştiu să ducă un mod sănătos de viaţă. Noi credem în consumatorul autohton şi ne bucurăm mult că şi-a format deja cultura de consum corect de ape potabile fără săruri”
Inovaţia poate fi deja achiziţionată în fiecare punct comercial din preajmă în dependenţă de gust (carbogazoasă, slab carbogasoasă şi plată) şi în sortiment de volum (1.5l, 2l, 6l şi 19l).
Producătorii ne asigură că vor mai lansa surprize pe piaţa apelor de consum şi că vor face aproape imposibilul ca consumatorul autohton să fie împlinit şi mulţumit de produsele pe care le consumă.
De asemenea, e important să menţionăm că brandul aqua unIQa are deja tradiţii de calitate şi până acum creat doar valori pentru consumatori.
Autor: Compania Gelibert
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2276
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33