Vizualizări: 4472
Cerere de ofertă pentru achiziționarea produselor alimentare
Căușeni, 10 Ianuarie 2023 — Asociația pentru Dezvoltare Durabilă Integrată (ADDI) desfășoară proiectul “Energy4ALL”, finanțat de Uniunea Europeană prin intermediul programului “Împreună susținem pululația afectată de criza energetică” implementat de People In Need.
Scopul anunțului este identificarea celei mai cost-eficiente oferte comerciale pentru achiziționarea și livrarea coletelor sociale beneficiarilor finali ai proiectului, 500 persoane din raionul Căușeni.
Caietul de sarcini și formularul pentru oferta comercială le găsiți în atașament.
Termen de livrare: Livrarea va fi efectuată nu mai târziu de 2 săptămâni de la data semnării contractului.
Compania contractată va ambala produsele, 500 colete, conform listei finale de achiziție.
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
Copia certificatul de înregistrare;
Oferta comerciala în valuta naționala (TVA cota ZERO), format Excel dar si PDF cu aplicarea semnăturii și ștampilei umede;
Datele de contact ale ofertantului, numele persoanei de contact;
Criterii de selecție a ofertantului:
Preţ competitiv cu respectarea raportului preț calitate; Termeni și condițiile de livrare.
Oferta comercială va fi prezentată în format electronic la adresa de e-mail ao.ddi.md@gmail.com cu mențiunea Ofertă Pachete sociale.
Termen limită: 13 ianuarie 2023, ora 15:00.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contactați la telefon: + 373 60 511 922 sau prin email: ao.ddi.md@gmail.com.
*Doar ofertantul preselectat va fi contactat.
Scopul anunțului este identificarea celei mai cost-eficiente oferte comerciale pentru achiziționarea și livrarea coletelor sociale beneficiarilor finali ai proiectului, 500 persoane din raionul Căușeni.
Caietul de sarcini și formularul pentru oferta comercială le găsiți în atașament.
Termen de livrare: Livrarea va fi efectuată nu mai târziu de 2 săptămâni de la data semnării contractului.
Compania contractată va ambala produsele, 500 colete, conform listei finale de achiziție.
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
Copia certificatul de înregistrare;
Oferta comerciala în valuta naționala (TVA cota ZERO), format Excel dar si PDF cu aplicarea semnăturii și ștampilei umede;
Datele de contact ale ofertantului, numele persoanei de contact;
Criterii de selecție a ofertantului:
Preţ competitiv cu respectarea raportului preț calitate; Termeni și condițiile de livrare.
Oferta comercială va fi prezentată în format electronic la adresa de e-mail ao.ddi.md@gmail.com cu mențiunea Ofertă Pachete sociale.
Termen limită: 13 ianuarie 2023, ora 15:00.
Pentru informații suplimentare, ne puteți contactați la telefon: + 373 60 511 922 sau prin email: ao.ddi.md@gmail.com.
*Doar ofertantul preselectat va fi contactat.
Autor: Administrator
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2276
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33