Vizualizări: 2656
ADR Nord învață din experiența Japoniei în promovarea exportului și în marketing
Kobe, Japonia, 6 August 2018 — Victoria Zabolotnîi, specialistă în cadrul Secției cooperare și atragerea investițiilor (SCAI) a ADR Nord, a participat, în perioada 24 iunie – 28 iulie a.c., la cursul de formare „Strategia de promovare a exportului orientată spre piață. Strategie de marketing”, desfășurat în orașul Kobe, Japonia. La acest curs de formare a mai participat Silvia Dragomir, reprezentantă a Ministerului Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului.
Participanții la eveniment au beneficiat de consolidarea cunoștințelor practice privind strategia de promovare a exportului, strategia de marketing, conceptul de dezvoltare a produsului, noțiunea de branding, stabilirea prețului în cazul produsele locale etc.
Victoria Zabolotnîi, specialistă în atragerea investițiilor, ADR Nord: „Cursul de formare la care am avut ocazia să particip este o abordare originală asupra unui șir de aspecte legate de marketing și promovarea exportului. La prima vedere, pare simplu să dezvolți un produs nou, mai ales orientat către export, însă există mulți factori de care trebuie să ții cont: mărimea pieței de desfacere, costurile logistice, tipurile promovării, comportamentul consumatorului, puterea de cumpărare etc. Este vital pentru un producător, fie companie mare sau ÎMM, mai întâi să studieze piața către care intenționează să-și orienteze produsele și să verifice / stabilească canalele de distribuire”.
Experții din Japonia au oferit informații și au organizat exerciții practice privind designul și marketingul produsului, instrumentele și strategia de promovare a exportului. De asemenea, experții niponi au împărtășit participanților la cursul de formare o serie de bune practici, exerciții teoretice și aplicate, istorii de succes în domeniul exportului, cunoștințe de care pot beneficia toate persoanele interesate care se adresează la Centrul de Informare și Consiliere în Afaceri, instituit în cadrul ADR Nord.
Japonia este o țară care, prin intermediul Asistenței Oficiale de Dezvoltare (AOD), investește constant în capitalul uman din țările în curs de dezvoltare. Agenţia Japoneză pentru Cooperare Internaţională (JICA) este instituția al cărei scop principal este să valorifice AOD. Astfel, în cei 60 de ani de la fondarea sa, JICA a găzduit reprezentanți din peste 198 de țări și a instruit mai mult de 340.000 de oameni în domenii precum bună guvernanță, dezvoltare urbană și rurală, sănătate și medicină, educație etc.
www.adrnord.md
Participanții la eveniment au beneficiat de consolidarea cunoștințelor practice privind strategia de promovare a exportului, strategia de marketing, conceptul de dezvoltare a produsului, noțiunea de branding, stabilirea prețului în cazul produsele locale etc.
Victoria Zabolotnîi, specialistă în atragerea investițiilor, ADR Nord: „Cursul de formare la care am avut ocazia să particip este o abordare originală asupra unui șir de aspecte legate de marketing și promovarea exportului. La prima vedere, pare simplu să dezvolți un produs nou, mai ales orientat către export, însă există mulți factori de care trebuie să ții cont: mărimea pieței de desfacere, costurile logistice, tipurile promovării, comportamentul consumatorului, puterea de cumpărare etc. Este vital pentru un producător, fie companie mare sau ÎMM, mai întâi să studieze piața către care intenționează să-și orienteze produsele și să verifice / stabilească canalele de distribuire”.
Experții din Japonia au oferit informații și au organizat exerciții practice privind designul și marketingul produsului, instrumentele și strategia de promovare a exportului. De asemenea, experții niponi au împărtășit participanților la cursul de formare o serie de bune practici, exerciții teoretice și aplicate, istorii de succes în domeniul exportului, cunoștințe de care pot beneficia toate persoanele interesate care se adresează la Centrul de Informare și Consiliere în Afaceri, instituit în cadrul ADR Nord.
Japonia este o țară care, prin intermediul Asistenței Oficiale de Dezvoltare (AOD), investește constant în capitalul uman din țările în curs de dezvoltare. Agenţia Japoneză pentru Cooperare Internaţională (JICA) este instituția al cărei scop principal este să valorifice AOD. Astfel, în cei 60 de ani de la fondarea sa, JICA a găzduit reprezentanți din peste 198 de țări și a instruit mai mult de 340.000 de oameni în domenii precum bună guvernanță, dezvoltare urbană și rurală, sănătate și medicină, educație etc.
www.adrnord.md
Autor: Agenția de Dezvoltare Regională Nord
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2278
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33