Nume
Parola
Vizualizări: 1324
Comisia Electorală Centrală apreciază înalt faptul că majoritatea titularilor de licenţe de emisie pentru posturile TV şi radio s-au încadrat în reflectarea campaniei electorale din acest an
Chişinău, 5 Martie 2009 — Comisia Electorală Centrală apreciază înalt faptul că 66 instituţii audiovizuale, dintre care 31 de posturi TV cu emisie prin unde, 3 posturi TV cu emisie prin cablu, 31 posturi de radio cu emisie prin eter şi un post de radio cu emisie prin fir s-au încadrat în reflectarea campaniei electorale la alegerile parlamentare din 5 aprilie 2009. Comisia Electorală Centrală. Acestea sunt: Posturi de televiziune: Moldova 1; Euro TV Chişinău; Pro TV Chişinău; Bas TV (Basarabeasca); Media TV (Cimişlia); Muzica TV; TV Dixi; Mega TV; Studio-L (Căuşeni); TVC 21; Canal – X; TV Prim (Glodeni); Albasat (Nisporeni); Euronova TV (Ungheni); Flor TV (Floreşti); Impuls TV (Şoldăneşti); TV- Găgăuzia (Comrat); Eni Ai (Comrat); Sor TV (Soroca); AVM (Edineţ); TV Drochia (Drochia); N 4; NIT; TV 7; STV 41 (Taraclia); Bizim Aîdînîc (Comrat); „Elita” (Rezina); Teleradio Bălţi; „TV-6 Bălţi”; „Art-TV” (Străşeni); „Aiîn-Aciîc” (Ceadîr-Lunga); VTV (Vulcăneşti); Alt TV (Chişinău); CTV Nis. Posturi de radio: Radio Moldova. Plai; Pro FM Chişinău; Bas FM (Basarabeasca);. Radio Media (Cimişlia); Radio 7;. Retro FM. Autoradio. Polidisc Russcoe Radio; Hit FM; Vzrosloe Radio Shanson; Radio Orhei (Orhei); Antena C; Europa plus Moldova; Noroc;. Vocea Basarabiei; Scăpărici; Radio Prim (Glodeni);. Radio Găgăuzia (Comrat); Ploaia de argint Radio 21; Megapolis FM; „T.E.M.P.” (Anenii Noi); „Nova”; „Fresh”; „101,3 FM”; „City FM”; „Univers FM”; „Radio-Sîngera”; „Star FM” Bălţi; „Pro 100 Radio” (Comrat); Radio Chişcăreni (prin fir) Dintre acestea 19 posturi de televiziune şi 6 posturi de radio au declarat că vor organiza dezbateri electorale. Oficial şi-au declarat neimplicarea în reflectarea campaniei electorale următorii radiodifuzori: Prime; 2 plus; Sănătate; Kiss FM; Catrin TV; Veritas FM; Micul Samaritean. CEC constată că, cumulativ, titularii de licenţe care au decis să se implice în mediatizarea campaniei electorale din acest an acoperă tot teritoriul R. Moldova. Comisia este convinsă că implicarea activă a instituţiilor audiovizualului în reflectarea campaniei asigură cetăţenilor posibilitatea de a se informa din mai multe surse, ceea ce în final le va permite să facă o alegere conştientă.