Vizualizări: 4635
Donaţia fiecăruia dintre noi poate umple farfuria unui flămând!
Chişinău, 8 Aprilie 2013 — Mitropolia Basarabiei prin intermediul Misiunii Sociale „Diaconia” organizează în perioada 8-28 aprilie campania de Paşti „Masa Bucuriei”. Proiectul este realizat pentru al patrulea an consecutiv şi are drept scop asigurarea alimentaţiei persoanelor nevoiaşe.
Campania cuprinde următoarele acţiuni:
- În instituţiile de învăţământ din capitală vor fi realizate lecţii sub forma unui joc de rol prin care elevii vor fi familiarizaţi cu problemele bătrânilor singuratici şi cu posibilităţile de susţinere a acestora.
- Pe 27 şi 28 aprilie în mai multe reţele de supermarketuri din Chişinău, Cahul, Orhei şi Edineţ va fi organizată o colectă de produse alimentare neperisabile: peste 200 de tineri voluntari îi vor îndemna pe cumpărători, ca în afară de produsele achiziţionate pentru familie, în preajma Sărbătorilor de Paşti, să doneze produse pentru susţinerea celor nevoiaşi.
Toate resursele acumulate în campanie vor deveni prânzul cald al beneficiarilor cantinei sociale mobile „Aproape de Aproapele” (recent lansată în Chişinău) care va deservi zilnic 150 de persoane nevoiaşie. De asemenea, donaţiile din teritoriu vor ajunge sub formă de pachete alimentare la bătrânii singuratici asistaţi de centrele parohiale.
Igor Belei, directorul Misiunii Sociale „Diaconia”: „În perioada Postului Mare, când fiecare aşteaptă miracolul Învierii, Biserica ne îndeamnă să fim mai buni cu aproapele nostru. Pentru al patrulea an consecutiv, Misiunea Socială „Diaconia” organizează Campania de Paşti „Masa Bucuriei”, care, an de an ia amploare, implică tot mai mulţi oameni şi mai multe localităţi. Ca de fiecare dată, finalitatea acestui proiect va fi prânzul cald pentru oamenii aflaţi la limita existenţei. Gesturile mici, orientate spre acelaşi scop, generează schimbări mari. Acest act filantropic e un gest de milostenie, care, repetat pe parcursul anului de mai mulţi oameni, devine o posibilitate de a rezolva nevoile confraţilor noştri, fără să aşteptăm să ne hrănim sărmanii din milostenia străinilor.”
Campania „Masa Bucuriei” 2013 se desfăşoară cu binecuvântarea ÎPS Petru, Arhiepiscop al Chişinăului, Mitropolit al Basarabiei şi Exarh al Plaiurilor, cu acordul Ministerului Educaţiei al Republicii Moldova, precum şi cu susţinerea:
Partenerilor: Fourchette, Everest, Linella, Green Hills, Shopping MallDova, Fagur, Sanin
Partenerului media general: Moldova 1 şi Radio Moldova
Partenerilor media: Radio Chişinău, Ziarul de Gardă, Unimedia, Adevărul Moldova, ŞtiriLocale, CivicMd, Euro TV, Busuioc TV, Radio Noroc, Noroc TV, OWH Studio, AndiMax Media, Troleibus.md, DMG Marketing, Agenţia publicitate „Standart”.
În campania de Paşti din 2012, datorită celor 70 de voluntari şi oamenilor care au răspuns invitaţiei de a face o donaţie pentru bătrânii rămaşi singuri, au fost colectate 1500 de kg de produse alimentare şi peste 16 mii lei. În preajma Sfintelor Sărbători de Paşti, produsele alimentare şi fondurile au ajuns la cantinele sociale: „Sf. Maria Magdalena” din s. Roşu (Cahul) şi „Sf. Ilie” din or. Leova, unde zilnic iau masa câte 20 de bătrâni, iar alţi 220 de bătrâni singuratici din 7 parohii ale Mitropoliei Basarabiei au beneficiat de pachete alimentare.
Reuşita proiectelor sociale desfăşurate de Misiunea Socială „Diaconia” a fost apreciată şi la nivel internaţional fiind selectate în finala Premiilor Fundaţiei ERSTE pentru Integrare Socială 2011.
Persoană de contact:
Anna Zastavneţcaia
Responsabil de relaţii publice
Tel: (+373 22) 46 32 28
Str. Criuleni, Nr. 22
e-mail: office@diaconia.md
site: www.diaconia.md
Campania cuprinde următoarele acţiuni:
- În instituţiile de învăţământ din capitală vor fi realizate lecţii sub forma unui joc de rol prin care elevii vor fi familiarizaţi cu problemele bătrânilor singuratici şi cu posibilităţile de susţinere a acestora.
- Pe 27 şi 28 aprilie în mai multe reţele de supermarketuri din Chişinău, Cahul, Orhei şi Edineţ va fi organizată o colectă de produse alimentare neperisabile: peste 200 de tineri voluntari îi vor îndemna pe cumpărători, ca în afară de produsele achiziţionate pentru familie, în preajma Sărbătorilor de Paşti, să doneze produse pentru susţinerea celor nevoiaşi.
Toate resursele acumulate în campanie vor deveni prânzul cald al beneficiarilor cantinei sociale mobile „Aproape de Aproapele” (recent lansată în Chişinău) care va deservi zilnic 150 de persoane nevoiaşie. De asemenea, donaţiile din teritoriu vor ajunge sub formă de pachete alimentare la bătrânii singuratici asistaţi de centrele parohiale.
Igor Belei, directorul Misiunii Sociale „Diaconia”: „În perioada Postului Mare, când fiecare aşteaptă miracolul Învierii, Biserica ne îndeamnă să fim mai buni cu aproapele nostru. Pentru al patrulea an consecutiv, Misiunea Socială „Diaconia” organizează Campania de Paşti „Masa Bucuriei”, care, an de an ia amploare, implică tot mai mulţi oameni şi mai multe localităţi. Ca de fiecare dată, finalitatea acestui proiect va fi prânzul cald pentru oamenii aflaţi la limita existenţei. Gesturile mici, orientate spre acelaşi scop, generează schimbări mari. Acest act filantropic e un gest de milostenie, care, repetat pe parcursul anului de mai mulţi oameni, devine o posibilitate de a rezolva nevoile confraţilor noştri, fără să aşteptăm să ne hrănim sărmanii din milostenia străinilor.”
Campania „Masa Bucuriei” 2013 se desfăşoară cu binecuvântarea ÎPS Petru, Arhiepiscop al Chişinăului, Mitropolit al Basarabiei şi Exarh al Plaiurilor, cu acordul Ministerului Educaţiei al Republicii Moldova, precum şi cu susţinerea:
Partenerilor: Fourchette, Everest, Linella, Green Hills, Shopping MallDova, Fagur, Sanin
Partenerului media general: Moldova 1 şi Radio Moldova
Partenerilor media: Radio Chişinău, Ziarul de Gardă, Unimedia, Adevărul Moldova, ŞtiriLocale, CivicMd, Euro TV, Busuioc TV, Radio Noroc, Noroc TV, OWH Studio, AndiMax Media, Troleibus.md, DMG Marketing, Agenţia publicitate „Standart”.
În campania de Paşti din 2012, datorită celor 70 de voluntari şi oamenilor care au răspuns invitaţiei de a face o donaţie pentru bătrânii rămaşi singuri, au fost colectate 1500 de kg de produse alimentare şi peste 16 mii lei. În preajma Sfintelor Sărbători de Paşti, produsele alimentare şi fondurile au ajuns la cantinele sociale: „Sf. Maria Magdalena” din s. Roşu (Cahul) şi „Sf. Ilie” din or. Leova, unde zilnic iau masa câte 20 de bătrâni, iar alţi 220 de bătrâni singuratici din 7 parohii ale Mitropoliei Basarabiei au beneficiat de pachete alimentare.
Reuşita proiectelor sociale desfăşurate de Misiunea Socială „Diaconia” a fost apreciată şi la nivel internaţional fiind selectate în finala Premiilor Fundaţiei ERSTE pentru Integrare Socială 2011.
Persoană de contact:
Anna Zastavneţcaia
Responsabil de relaţii publice
Tel: (+373 22) 46 32 28
Str. Criuleni, Nr. 22
e-mail: office@diaconia.md
site: www.diaconia.md
Autor: Synergy Eur/Est
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2277
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33