Vizualizări: 4893
Î.S. „Fiscservinform”: Pentru că ne pasă!
mun. Chisinau, 15 Septembrie 2015 — clientul. Tindem să-i fim mereu alături, să-i identificăm necesităţile pentru a oferi cele mai bune soluţii cerinţelor sale. Respectiv, tot ce face echipa „Fiscservinform” este direcţionat spre satisfacerea aspiraţiilor persoanelor care apelează la serviciile şi produsele oferite de întreprindere pe piaţă.
Unul dintre aceste servicii reprezintă cursurile de instruire prestate contribuabililor, desfăşurate sub genericul „Modul de utilizare şi aplicare a serviciilor electronice”.
Cu scopul de a evalua cât de satisfăcut este publicul de aceste cursuri, am rugat participanţii să ne ofere câteva comentarii vizavi de calitatea acestora şi experienţa lor de colaborare cu Î.S. „Fiscservinform”, pe care le prezentăm în continuare.
1. „Cursul a fost unul complex şi informaţia de care am beneficiat a fost expusă într-un mod clar şi coerent. A fost o experienţă frumoasă şi cu mult drag am accepta să participăm şi la alte seminare organizate de Î.S. „Fiscservinform” - ne-a comunicat dna Tatiana Nicorici, contabil la compania S.A. „Franzeluţa.
2. „Domeniul serviciilor electronice este nou pentru mine şi pot spune cu certitudine că training-ul la care am participat a fost util. Exemplele practice au fost binevenite şi relevante pentru a însuşi mai bine informaţia oferită.
Nu am obiecţii. La seminar am primit tot suportul necesar pentru a utiliza eficient serviciile electronice, în particular cele de interacţiune cu Serviciul Fiscal.” - a specificat Cristina Ciupac, contabil-şef al Unitatea Militara 1006 a DTC.
3. Potrivit dnei Olga Capaţîna, contabil la Î.S. „Centrul Informaţional Agricol„ - „Subiectul privind lucrul cu tabelele din „Contul Curent al Contribuabilului” ar trebui prezentat mai detaliat pentru că noi, contabilii, ne confruntăm adesea cu dificultăţi în citirea corectă a acestora.
Lectorul a fost bravo. A ştiut să modereze seminarul în aşa mod, încât să expună şi partea teoretică, şi cea practică, dar şi să răspundă la toate întrebările noastre cu concretizări, exemple, o atitudine deschisă, profesionistă şi binevoitoare.”
4. „A fost un training interesant - spune Igor Mursa, manager pe vânzări din cadrul „Computex” SRL - am aflat multe lucruri noi privind funcţionalul serviciilor electronice, despre care nu am ştiut. Dna Natalia (lectorul) a explicat fiecare moment şi a răspuns la fiecare întrebare. Mai mult ca atât, atmosfera a fost amiabilă şi foarte plăcută. Mulţumim!”.
Apreciem foarte mult feedbackul oferit de clienţii noştri actuali şi potenţiali, pentru că ne permite să analizăm obiectiv, din prisma utilizatorilor, serviciile oferite de Î.S. „Fiscservinform”. Astfel, este o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi de a presta pe piaţă produse informaţionale cu un grad şi mai sporit de performanţă, care sunt temeiul unor relaţii autentice cu clienţii, bazate pe încredere.
Pentru informaţii suplimentare despre cursurile organizate de Î.S. „Fiscservinform”, Vă rugăm să apelaţi Centrul nostru de instruire la numărul de telefon (022) 822-032.
Unul dintre aceste servicii reprezintă cursurile de instruire prestate contribuabililor, desfăşurate sub genericul „Modul de utilizare şi aplicare a serviciilor electronice”.
Cu scopul de a evalua cât de satisfăcut este publicul de aceste cursuri, am rugat participanţii să ne ofere câteva comentarii vizavi de calitatea acestora şi experienţa lor de colaborare cu Î.S. „Fiscservinform”, pe care le prezentăm în continuare.
1. „Cursul a fost unul complex şi informaţia de care am beneficiat a fost expusă într-un mod clar şi coerent. A fost o experienţă frumoasă şi cu mult drag am accepta să participăm şi la alte seminare organizate de Î.S. „Fiscservinform” - ne-a comunicat dna Tatiana Nicorici, contabil la compania S.A. „Franzeluţa.
2. „Domeniul serviciilor electronice este nou pentru mine şi pot spune cu certitudine că training-ul la care am participat a fost util. Exemplele practice au fost binevenite şi relevante pentru a însuşi mai bine informaţia oferită.
Nu am obiecţii. La seminar am primit tot suportul necesar pentru a utiliza eficient serviciile electronice, în particular cele de interacţiune cu Serviciul Fiscal.” - a specificat Cristina Ciupac, contabil-şef al Unitatea Militara 1006 a DTC.
3. Potrivit dnei Olga Capaţîna, contabil la Î.S. „Centrul Informaţional Agricol„ - „Subiectul privind lucrul cu tabelele din „Contul Curent al Contribuabilului” ar trebui prezentat mai detaliat pentru că noi, contabilii, ne confruntăm adesea cu dificultăţi în citirea corectă a acestora.
Lectorul a fost bravo. A ştiut să modereze seminarul în aşa mod, încât să expună şi partea teoretică, şi cea practică, dar şi să răspundă la toate întrebările noastre cu concretizări, exemple, o atitudine deschisă, profesionistă şi binevoitoare.”
4. „A fost un training interesant - spune Igor Mursa, manager pe vânzări din cadrul „Computex” SRL - am aflat multe lucruri noi privind funcţionalul serviciilor electronice, despre care nu am ştiut. Dna Natalia (lectorul) a explicat fiecare moment şi a răspuns la fiecare întrebare. Mai mult ca atât, atmosfera a fost amiabilă şi foarte plăcută. Mulţumim!”.
Apreciem foarte mult feedbackul oferit de clienţii noştri actuali şi potenţiali, pentru că ne permite să analizăm obiectiv, din prisma utilizatorilor, serviciile oferite de Î.S. „Fiscservinform”. Astfel, este o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi de a presta pe piaţă produse informaţionale cu un grad şi mai sporit de performanţă, care sunt temeiul unor relaţii autentice cu clienţii, bazate pe încredere.
Pentru informaţii suplimentare despre cursurile organizate de Î.S. „Fiscservinform”, Vă rugăm să apelaţi Centrul nostru de instruire la numărul de telefon (022) 822-032.
Autor: Î.S. "Fiscservinform"
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2277
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33