Vizualizări: 6770
Fundaţia Est-Europeană angajează Asistent Financiar/Contabil
Chisinau, 11 Iunie 2012 — Fundaţia Est-Europeană anunţă concurs de angajare a unui asistent financiar/contabil cu calităţi profesionale, organizaţionale şi de comunicare corespunzătoare pentru a începe lucrul din data de 1 august 2012.
Candidatul ideal trebuie să cunoască toate operaţiunile şi procesele contabile. Persoana angajată va lucra sub supravegherea directa a Directorului Financiar şi va fi responsabilă de evidenţa contabilă a operaţiunilor financiare ale Fundaţiei, inclusiv menţinerea sistemului contabil de evidenţă a operaţiunilor financiare.
Responsabilităţi:
•Înregistrarea documentelor contabile în sistemul de evidenţă contabilă al Fundaţiei. Prelucrarea datelor contabile.
•Actualizarea şi evidenţa înregistrărilor contabile a registrelor şi documentelor privind diferite operaţiuni financiare.
•Administrarea şi evidenţa conturilor creditorilor şi debitorilor. Reconcilierea conturilor.
•Efectuarea copiilor documentelor primare şi aranjarea lor în dosarul contabilităţii şi dosarele donatorilor şi proiectelor.
•Pregătirea rapoartelor lunare pentru a fi prezentate managementului fundaţiei.
•Acordarea asistenţei în procesul de audit intern/extern al Fundaţiei.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul, scrisoarea de intenţie şi 3 persoane de referinţă la următoarea adresă: 31 August 1989, nr 98, MD 2004, Chişinău, Moldova, sau prin e-mail la adresa electronică resumes@eef.md, cu menţiunea ”Asistent Financiar”.
Termenul limită de prezentarea a pachetului de aplicare: 28 iunie 2012.
Vor fi contactate şi invitate pentru interviu doar persoanele pre-selectate.
Pentru mai multe detalii, consultaţi Fişa de Post care poate fi găsită pe pagina web FEE: www.eef.md
Candidatul ideal trebuie să cunoască toate operaţiunile şi procesele contabile. Persoana angajată va lucra sub supravegherea directa a Directorului Financiar şi va fi responsabilă de evidenţa contabilă a operaţiunilor financiare ale Fundaţiei, inclusiv menţinerea sistemului contabil de evidenţă a operaţiunilor financiare.
Responsabilităţi:
•Înregistrarea documentelor contabile în sistemul de evidenţă contabilă al Fundaţiei. Prelucrarea datelor contabile.
•Actualizarea şi evidenţa înregistrărilor contabile a registrelor şi documentelor privind diferite operaţiuni financiare.
•Administrarea şi evidenţa conturilor creditorilor şi debitorilor. Reconcilierea conturilor.
•Efectuarea copiilor documentelor primare şi aranjarea lor în dosarul contabilităţii şi dosarele donatorilor şi proiectelor.
•Pregătirea rapoartelor lunare pentru a fi prezentate managementului fundaţiei.
•Acordarea asistenţei în procesul de audit intern/extern al Fundaţiei.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul, scrisoarea de intenţie şi 3 persoane de referinţă la următoarea adresă: 31 August 1989, nr 98, MD 2004, Chişinău, Moldova, sau prin e-mail la adresa electronică resumes@eef.md, cu menţiunea ”Asistent Financiar”.
Termenul limită de prezentarea a pachetului de aplicare: 28 iunie 2012.
Vor fi contactate şi invitate pentru interviu doar persoanele pre-selectate.
Pentru mai multe detalii, consultaţi Fişa de Post care poate fi găsită pe pagina web FEE: www.eef.md
Autor: Fundatia Est-Europeana
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2276
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33