Nume
Parola
Vizualizări: 5194
Stagiu de dezvoltare în Germania pentru antreprenorii din Republica Moldova
Chișinău, 4 Aprilie 2018 — Centrul de formare Antreprenorială din cadrul Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), invită agenții economici să participle la Programul de pregătire și perfecționare a managerilor din diferite sectoare ale economiei Republicii Moldova și oferă posibilitatea de a cunoaşte piaţa germană, a stabili legături de afaceri cu firme germane şi a edifica parteneriate pe termen lung, fiind un instrument de promovare în domeniul comerţului extern.
Grupul ţintă: top și middle manageri de la companiile moldovenești din orice domeniu al economiei naționale.
Programul prevede un stagiu de o lună de zile în Germania.
Fiecare participant beneficiază de asigurare, cazare, alimentare (dejun şi prânz), transport intern. Costurile în Germania sunt finanțate de Ministerul Economiei şi Energiei al Republicii Federative Germania.
Un program de traininguri de 64 ore este organizat înainte de stagiu, pentru a asigura o bună pregătire către plecarea în Germania.
Selectarea participanţilor se face de către o comisie de experti germani, în baza interviului.

Costurile de participare vor fi rambursate.

Data limită de aplicare la Program – 17 aprilie 2018.

Următorul interviu de selectare a candidaţilor se va desfăşura 24-26 aprilie 2018.

Pentru anul 2018 sunt posibile următoarele opțiuni/grupe:
• Universală, limba de lucru – engleza;
• Specializată în eficiența energetică, internațională, limba de lucru – rusa sau engleza;
• Specializată în agricultură, internațională, limba de lucru – rusa.
Premise obligatorii pentru selectarea candidaţilor sunt:
– poziţie de manager la întreprindere,
– studii superioare,
– experienţă de muncă de minimum 3 ani,
– cunoașterea limbii engleze,
interese comerciale bine determinate pentru Germania.
Pentru informaţii privind procedura de înscriere ne puteți contacta: Telefon / Fax: (022) 23 52 94, (022) 23 32 86, 079182883 Email: seminar@chamber.md, Inesa Iordatii.