Vizualizări: 5653
Prezentarea programului Centrului de formare antreprenorială
Chisinau, 25 Ianuarie 2016 — "Criza - timpul potrivit pentru o schimbare."
Prezentare programelor de instruire a personalului în domeniul managementului.
«Tempora mutantur et nos mutantur in illis» - timpurile se schimbă și noi în ele. Aceste cuvinte aparțin poetului și folizofului roman Ovidiu spuse în urmă cu mai mult de 2.000 de ani.
Probabil nimeni nu va afirma că în prezent ne aflăm într-o altă situație - perioada de schimbare. Perioadă ce afectează inclusiv și mediul de afaceri.
Relațiile economice suferă schimbări - cade cifra de afaceri, angajații își pierd motivația. Măsurile temporare nu mai sunt eficiente. Cineva încearcă să reducă costurile de producție, cineva este în căutarea de noi piețe și încearcă să schimbe propria afacere, gestionarea acesteia. Nu pe ultimul loc, în problemele existente, se află competență managerială a personalului.
Noi Vă putem ajuta, cei, care sunt gata să se schimbe și să îmbunătățească gestionarea propriei afaceri. Instrumentele de management inovativ permit acest lucru în mod eficient.
Vă vom prezenta Programul activităților pentru anul 2016 al Centrului de formare antreprenorială, instrumentele de dezvoltare și îmbunătățire a abilităților manageriale ale personalului.
Participarea la acest eveniment vă va oferi posibilitatea de a planifica instruirea angajaților în cadrul programelor noastre.
Invităm conducerea și factorii de decizie ale întreprinderilor, șefii ai serviciului de personal, persoanele responsabile pentru dezvoltarea companiei, managerii de proiect.
Invitat special - Ilia Kleiman, expert calificat de către Uniunea Federală Germană a Experţilor în domeniul managementului calităţii şi a organizării procesului de producere.
Locul desfășurării - Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, Sala de Instruire
Formatul evenimentului - prezentare
Data și ora - 29 ianuarie 2016, orele 11.00
Durata - 2,5 ore
Acces gratuit
Informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: seminar@chamber.md
Prezentare programelor de instruire a personalului în domeniul managementului.
«Tempora mutantur et nos mutantur in illis» - timpurile se schimbă și noi în ele. Aceste cuvinte aparțin poetului și folizofului roman Ovidiu spuse în urmă cu mai mult de 2.000 de ani.
Probabil nimeni nu va afirma că în prezent ne aflăm într-o altă situație - perioada de schimbare. Perioadă ce afectează inclusiv și mediul de afaceri.
Relațiile economice suferă schimbări - cade cifra de afaceri, angajații își pierd motivația. Măsurile temporare nu mai sunt eficiente. Cineva încearcă să reducă costurile de producție, cineva este în căutarea de noi piețe și încearcă să schimbe propria afacere, gestionarea acesteia. Nu pe ultimul loc, în problemele existente, se află competență managerială a personalului.
Noi Vă putem ajuta, cei, care sunt gata să se schimbe și să îmbunătățească gestionarea propriei afaceri. Instrumentele de management inovativ permit acest lucru în mod eficient.
Vă vom prezenta Programul activităților pentru anul 2016 al Centrului de formare antreprenorială, instrumentele de dezvoltare și îmbunătățire a abilităților manageriale ale personalului.
Participarea la acest eveniment vă va oferi posibilitatea de a planifica instruirea angajaților în cadrul programelor noastre.
Invităm conducerea și factorii de decizie ale întreprinderilor, șefii ai serviciului de personal, persoanele responsabile pentru dezvoltarea companiei, managerii de proiect.
Invitat special - Ilia Kleiman, expert calificat de către Uniunea Federală Germană a Experţilor în domeniul managementului calităţii şi a organizării procesului de producere.
Locul desfășurării - Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, Sala de Instruire
Formatul evenimentului - prezentare
Data și ora - 29 ianuarie 2016, orele 11.00
Durata - 2,5 ore
Acces gratuit
Informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: seminar@chamber.md
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2277
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33