Vizualizări: 5159
34% dintre consumatori sunt influentati de publicitatea online
Chisinau, 22 Februarie 2012 — Internetul incepe sa devina un mediu de comunicare important in decizia de cumparare si de informare in vederea achizitionarii de servicii sau produse. Ultimele sondaje derulate pe CeeVee.com au urmarit sa identifice impactul reclamelor asupra utilizatorilor internetului si atitudinea fata de acestea.
In ceea ce priveste publicitatea online, 18% dintre respondenti declara ca sunt destul de influentati de reclamele online, 7% sunt foarte influentati, insa numai 18% obisnuiesc sa dea click pe acestea. In schimb, majoritatea reactioneaza la publicitatea online prin cautarea detaliilor despre produsul / serviciul promovat (16%), informarea in vederea cumpararii (15%), accesarea directa a site-ului producatorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul / serviciul respectiv (3%).
Publicitatea online castiga din ce in ce mai mult atentia consumatorilor. Intrebati care mediu de promovare ii influenteaza cel mai mult, 34% au raspuns cu `publicitatea online`, alaturi de cea la TV (44%), din brosuri (4%) si ziare / reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) si din alte metode de publicitate (8%).
23% dintre respondenti afirma ca sunt dispusi sa cumpere un produs / serviciu in urma vizualizarii unei reclame online, iar 29% in urma vizionarii unei reclame la TV. Printre raspunsuri regasim mentionate si alte medii de promovare, insa cu o influenta mai redusa asupra deciziei de achizitie:
- ziare / reviste (12%)
- fluturasi / brosuri publicitare (11%)
- panouri stradale (7%)
- radio (6%)
- alte metode (13%)
Publicitatea online actioneaza direct asupra utilizatorului (generand clickuri), amplificand intentia de cumparare, dar si indirect prin directionarea acestora catre o informare suplimentara asupra produselor sau serviciilor promovate.
Sondajele au fost efectuate la nivel national pe pagina de candidati CeeVee, in ianuarie-februarie 2012, pe un esantion total de 800 respondenti. Acestea fac parte dintr-o serie de sondaje BestJobs ce masoara opinia utilizatorilor intr-o varietate de subiecte legate de locul de munca, economie, cariera si stil de viata. Aceste sondaje nu sunt stiintifice si reflecta doar opiniile utilizatorilor.
--------
CeeVee.com este serviciul de recrutare preferat de companiile si utilizatorii din Romania, Bulgaria, Serbia
si Moldova. CeeVee.com gazduieste peste 200.000 de CV-uri in baza de date si are peste 15.000 de
companii client.
Toate cele bune,
Andrei Rezneac
Echipa CeeVee
www.ceevee.com
e-mail: andrei@ceevee.com
In ceea ce priveste publicitatea online, 18% dintre respondenti declara ca sunt destul de influentati de reclamele online, 7% sunt foarte influentati, insa numai 18% obisnuiesc sa dea click pe acestea. In schimb, majoritatea reactioneaza la publicitatea online prin cautarea detaliilor despre produsul / serviciul promovat (16%), informarea in vederea cumpararii (15%), accesarea directa a site-ului producatorului (9%) sau prin transmiterea de mesaje legate de produsul / serviciul respectiv (3%).
Publicitatea online castiga din ce in ce mai mult atentia consumatorilor. Intrebati care mediu de promovare ii influenteaza cel mai mult, 34% au raspuns cu `publicitatea online`, alaturi de cea la TV (44%), din brosuri (4%) si ziare / reviste (4%), de la radio (3%), de pe panouri stradale (3%) si din alte metode de publicitate (8%).
23% dintre respondenti afirma ca sunt dispusi sa cumpere un produs / serviciu in urma vizualizarii unei reclame online, iar 29% in urma vizionarii unei reclame la TV. Printre raspunsuri regasim mentionate si alte medii de promovare, insa cu o influenta mai redusa asupra deciziei de achizitie:
- ziare / reviste (12%)
- fluturasi / brosuri publicitare (11%)
- panouri stradale (7%)
- radio (6%)
- alte metode (13%)
Publicitatea online actioneaza direct asupra utilizatorului (generand clickuri), amplificand intentia de cumparare, dar si indirect prin directionarea acestora catre o informare suplimentara asupra produselor sau serviciilor promovate.
Sondajele au fost efectuate la nivel national pe pagina de candidati CeeVee, in ianuarie-februarie 2012, pe un esantion total de 800 respondenti. Acestea fac parte dintr-o serie de sondaje BestJobs ce masoara opinia utilizatorilor intr-o varietate de subiecte legate de locul de munca, economie, cariera si stil de viata. Aceste sondaje nu sunt stiintifice si reflecta doar opiniile utilizatorilor.
--------
CeeVee.com este serviciul de recrutare preferat de companiile si utilizatorii din Romania, Bulgaria, Serbia
si Moldova. CeeVee.com gazduieste peste 200.000 de CV-uri in baza de date si are peste 15.000 de
companii client.
Toate cele bune,
Andrei Rezneac
Echipa CeeVee
www.ceevee.com
e-mail: andrei@ceevee.com
Autor: ICS Zumzi SRL
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2277
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33