Nume
Parola
Vizualizări: 5161
Asociaţiile de afaceri lansează Agenda Naţională de Business 2012-2013
21 Noiembrie 2011 — Reprezentanţi ai mediului de afaceri din Republica Moldova, lideri economici cu reputaţie vor lansa la 22 noiembrie 2011 Agenda Naţională de Business (ANB)) 2012-2013. Platforma ANB urmăreşte să consolideze eforturile comune ale asociaţiilor de business din RM, facilitând definirea priorităţilor de dezvoltare a business-ului pe plan naţional si regional, într-un parteneriat efectiv şi viabil dintre autorităţile publice ale RM şi comunitatea de experţi. Cele peste 30 de Asociaţii de business vor folosi acest prilej pentru a face totalurile ultimului an, stabilind viitoare repere în dialogul cu administraţia centrală, cu partenerii lor locali şi internaţionali.

Agenda Naţională de Business va fi lansată marţi, la 22 noiembrie 2011, în formatul unei conferinţe cu genericul „Agenda Naţională de Business din Moldova 2012-2013: Pentru un dialog public-privat mai eficient”. Evenimentul va avea loc începând cu orele 10.00, în incinta Palatului Republicii, sala de la etajul 2.

La conferinţă şi-au dat acordul să participe numeroase personalităţi ale vieţii publice, economice şi administrative ale ţării noastre, diplomaţi, reprezentanţi ai misiunilor străine, lideri ai mediului de afaceri de nivel regional şi naţional, investitori străini.

O atenţie specială va fi acordată solidarităţii şi parteneriatului intra-sectorial din mediul de afaceri autohton, în patru dintre cele mai importante sectoare ale economiei naţionale:
1. sectorul agroindustrial
2. sectorul transporturilor
3. sectorul construcţiilor
4. sectorul tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor

Pentru fiecare din acest sector, vor fi prezentate priorităţile legislative, în încercarea de a optimiza comunicarea dintre decidenţi şi mediul de business.

Agenda Naţională de Business este la cea de-a treia ediţie, fiind un instrument care contribuie la creşterea competitivităţii mediului de afaceri, reducerii obstacolelor administrative şi sporirii atractivităţii ţării, în ansamblu.