Vizualizări: 5264
Specialişti calificaţi - baza unui Call centru de succes!
mun. Chisinau, 8 Mai 2015 — Un Call center reuşit presupune soluţii tehnice de program şi echipament modern pentru preluarea şi soluţionarea inteligentă a solicitărilor recepţionate telefonic, dar în primul rînd - o echipă consolidată de operatori şi manageri cu un nivel înalt de calificare în acest domeniu. Este evident, că eficienţa unui Centru de apel, în mare măsură, e determinată de către resursele umane – deoarece un colectiv instruit şi competent, care îşi asumă o mare parte din responsabilităţile legate de confortul şi comoditatea cetăţeanului - sunt elementele cheie în prestarea calitativă a serviciilor de asistenţă telefonică.
Avînd la bază 6 ani de experienţă în acest domeniu, Î.S. „Fiscservinform” cunoaşte reuşita acestui factor - îmbunătăţirea permanentă a soluţiilor informaţionale şi perfecţionarea abilităţilor operatorilor. Astfel, recent s-a realizat modernizarea platformei de gestionare a înregistrărilor, care a contribuit la automatizarea interacţiunii cu sistemele de telefonie, optimizarea fluxurilor apelurilor în cadrul sistemului, vitezei de procesare şi gestionarea informaţiei etc. Totodată, pentru dezvoltarea abilităţilor profesionale a operatorilor se organizează sistematic cursuri interne şi externe privind comunicarea şi tratarea corectă a clientului, gestiunea convorbirilor telefonice şi depăşirea situaţiilor de conflict.
„Oferim suport eficient, rapid şi calitativ publicului pe toate aspectele ce vizează domeniul de activitate a clienţilor noştri, pentru aceasta promovăm în permanenţă perfecţionarea capacităţilor colaboratorilor în domeniul deservirii – spune dl Aurel Samoila, şeful Centrului de apel al Î.S. Fiscservinform, - Continuitatea cursurilor de instruire este asigurată pe parcursul fiecărui an de activitate. Sunt organizate cursuri atît interne cît şi externe pentru dezvoltarea multilaterală a operatorilor, precum şi dezvoltarea abilităţilor prestării serviciilor de asistenţă a clienţilor prin telefon, poştă electronică, platforme sociale de comunicare – skype, facebook.com”.
Un Call center de calitate, pe lîngă prelucrarea apelurilor de intrare, efectuează şi apeluri de ieşire. Această necesitate apare la realizarea diverselor sondaje statistice, pentru promovarea serviciilor noastre şi a clienţilor noştri, oferirea sprijinului în organizarea vânzărilor directe prin telefon.
Echipa de operatori profesionişti şi cu experienţă în domeniu garantează prestarea serviciilor de comunicare telefonică la cel mai înalt nivel şi asigură un rezultat de succes al colaborărilor stabilite cu clienţii noştri.
Pentru informaţii suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centru de Apel al Î.S. „Fiscservinform” contactaţi-ne la numărul de telefon (022) 822-022 sau vizitaţi pagina web callcenter.fsi.md.
Avînd la bază 6 ani de experienţă în acest domeniu, Î.S. „Fiscservinform” cunoaşte reuşita acestui factor - îmbunătăţirea permanentă a soluţiilor informaţionale şi perfecţionarea abilităţilor operatorilor. Astfel, recent s-a realizat modernizarea platformei de gestionare a înregistrărilor, care a contribuit la automatizarea interacţiunii cu sistemele de telefonie, optimizarea fluxurilor apelurilor în cadrul sistemului, vitezei de procesare şi gestionarea informaţiei etc. Totodată, pentru dezvoltarea abilităţilor profesionale a operatorilor se organizează sistematic cursuri interne şi externe privind comunicarea şi tratarea corectă a clientului, gestiunea convorbirilor telefonice şi depăşirea situaţiilor de conflict.
„Oferim suport eficient, rapid şi calitativ publicului pe toate aspectele ce vizează domeniul de activitate a clienţilor noştri, pentru aceasta promovăm în permanenţă perfecţionarea capacităţilor colaboratorilor în domeniul deservirii – spune dl Aurel Samoila, şeful Centrului de apel al Î.S. Fiscservinform, - Continuitatea cursurilor de instruire este asigurată pe parcursul fiecărui an de activitate. Sunt organizate cursuri atît interne cît şi externe pentru dezvoltarea multilaterală a operatorilor, precum şi dezvoltarea abilităţilor prestării serviciilor de asistenţă a clienţilor prin telefon, poştă electronică, platforme sociale de comunicare – skype, facebook.com”.
Un Call center de calitate, pe lîngă prelucrarea apelurilor de intrare, efectuează şi apeluri de ieşire. Această necesitate apare la realizarea diverselor sondaje statistice, pentru promovarea serviciilor noastre şi a clienţilor noştri, oferirea sprijinului în organizarea vânzărilor directe prin telefon.
Echipa de operatori profesionişti şi cu experienţă în domeniu garantează prestarea serviciilor de comunicare telefonică la cel mai înalt nivel şi asigură un rezultat de succes al colaborărilor stabilite cu clienţii noştri.
Pentru informaţii suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centru de Apel al Î.S. „Fiscservinform” contactaţi-ne la numărul de telefon (022) 822-022 sau vizitaţi pagina web callcenter.fsi.md.
Autor: Î.S. "Fiscservinform"
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2300
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 167
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 15
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1658
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1321
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33