Vizualizări: 1391
Funcție de specialist în finanțe și contabilitate vacantă la Agenția de Dezvoltare Regională Nord
Bălți, 26 Martie 2014 — Agenția de Dezvoltare Regională Nord anunță concurs pentru ocuparea funcției de specialist în finanțe și contabilitate (contabil).
Scopul general al funcţiei
Să fie responsabil pentru operaţiile financiare şi contabile generale ale Agenţiei conform Standardelor de contabilitate din Moldova;
- Să asiste contabilul-șef în pregătirea rapoartelor şi analizelor în timp util;
- Să fie responsabil pentru probleme de impozitare, raportare financiară precum şi control intern al plăților,responsabil pentru relaţia ADR - ului cu auditorul extern, consilierul fiscal şi autorităţile fiscale; şi,
- Să coordoneze cu alte direcţii conexe pentru a căuta cele mai bune soluţii cu privire la probleme de contabilitate.
Manager
- Directorul ADR Nord
- Șef secție finanțe și achiziții, contabil-șef
Sarcini și responsabilități:
- Întocmirea rapoartelor de contabilitate în conformitate cu Standardele de contabilitate din Republica Moldova;
- Participarea în pregătirea bugetului anual asupra costurilor;
- Interacţiunea cu autorităţile fiscale locale şi asigurarea ca toate rapoartele financiare şi fiscale statutare să fie pregătite în timp util şi prezentate în termenii prevăzuţi de lege;
- Executarea procedurii de raportare interne şi externe, inclusiv în procedura de administrare contului, pentru a reflecta situaţia financiară a agenţiei;
- Participarea la pregătirea rapoartelor financiare;
- Înregistrarea veniturilor şi cheltuielilor în registrele locale şi cărţi în conformitate cu cerinţele juridice din Republica Moldova şi politica contabilă a ADR;
- Controlul şi actualizarea activelor fixe: registrului, şi documentaţiei necesare, în conformitate cu cerinţele legislaţiei din Moldova şi politicii contabile a ADR;
- Executa procedura de calcul al salariilor angajaţilor;
- Îndeplinirea altor sarcini şi responsabilităţi delegate de şefa secţiei financiare şi achiziţii, contabil-şef;
Cerinţe minime
- Licenţiat în Economie, de preferinţă Finanţe şi Contabilitate;
- 3 ani de experienţă ca contabil şi cel puţin 1 an experienţă de succes în funcţie similară;
- Cunoştinţe profunde şi experienţă în lucrul cu Standardele Naționale de Contabilitate ale Republicii Moldova;
- Cunoştinţe excelente a legislaţiei Republicii Moldova, inclusiv din domeniul dezvoltării regionale;
- Cunoştinţe excelente oral şi în scris a limbilor moldovenească şi rusă;
- Competenţă în utilizarea computerului cu cunoştinţe a aplicaţiilor Microsoft;
- Abilităţi excelente personale, de comunicare şi manageriale.
Pachetul de remunerare
În conformitate cu Legea salarizării Nr. 847 din 14.02.2002 şi Hotărârea Guvernului Nr. 743, anexa 4, cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate în mod corespunzător sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor).
-------------
Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 4 aprilie 2014.
-------------
Formularul de participare la concurs (2 pagini) se găsește aici:
http://adrnord.md/libview.php?l=ro&idc=396&id=2077
Formularul completat poate fi expediat la e-mail-urile de mai jos.
-------------
E-mail: adrnord@gmail.com, office@adrnord.md
Tel./fax: (231) 6-19-80;
Adresa poştală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A, et. 2.
Persoană de contact: Mariana Mihăescu, manager de oficiu.
Scopul general al funcţiei
Să fie responsabil pentru operaţiile financiare şi contabile generale ale Agenţiei conform Standardelor de contabilitate din Moldova;
- Să asiste contabilul-șef în pregătirea rapoartelor şi analizelor în timp util;
- Să fie responsabil pentru probleme de impozitare, raportare financiară precum şi control intern al plăților,responsabil pentru relaţia ADR - ului cu auditorul extern, consilierul fiscal şi autorităţile fiscale; şi,
- Să coordoneze cu alte direcţii conexe pentru a căuta cele mai bune soluţii cu privire la probleme de contabilitate.
Manager
- Directorul ADR Nord
- Șef secție finanțe și achiziții, contabil-șef
Sarcini și responsabilități:
- Întocmirea rapoartelor de contabilitate în conformitate cu Standardele de contabilitate din Republica Moldova;
- Participarea în pregătirea bugetului anual asupra costurilor;
- Interacţiunea cu autorităţile fiscale locale şi asigurarea ca toate rapoartele financiare şi fiscale statutare să fie pregătite în timp util şi prezentate în termenii prevăzuţi de lege;
- Executarea procedurii de raportare interne şi externe, inclusiv în procedura de administrare contului, pentru a reflecta situaţia financiară a agenţiei;
- Participarea la pregătirea rapoartelor financiare;
- Înregistrarea veniturilor şi cheltuielilor în registrele locale şi cărţi în conformitate cu cerinţele juridice din Republica Moldova şi politica contabilă a ADR;
- Controlul şi actualizarea activelor fixe: registrului, şi documentaţiei necesare, în conformitate cu cerinţele legislaţiei din Moldova şi politicii contabile a ADR;
- Executa procedura de calcul al salariilor angajaţilor;
- Îndeplinirea altor sarcini şi responsabilităţi delegate de şefa secţiei financiare şi achiziţii, contabil-şef;
Cerinţe minime
- Licenţiat în Economie, de preferinţă Finanţe şi Contabilitate;
- 3 ani de experienţă ca contabil şi cel puţin 1 an experienţă de succes în funcţie similară;
- Cunoştinţe profunde şi experienţă în lucrul cu Standardele Naționale de Contabilitate ale Republicii Moldova;
- Cunoştinţe excelente a legislaţiei Republicii Moldova, inclusiv din domeniul dezvoltării regionale;
- Cunoştinţe excelente oral şi în scris a limbilor moldovenească şi rusă;
- Competenţă în utilizarea computerului cu cunoştinţe a aplicaţiilor Microsoft;
- Abilităţi excelente personale, de comunicare şi manageriale.
Pachetul de remunerare
În conformitate cu Legea salarizării Nr. 847 din 14.02.2002 şi Hotărârea Guvernului Nr. 743, anexa 4, cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate în mod corespunzător sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor).
-------------
Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 4 aprilie 2014.
-------------
Formularul de participare la concurs (2 pagini) se găsește aici:
http://adrnord.md/libview.php?l=ro&idc=396&id=2077
Formularul completat poate fi expediat la e-mail-urile de mai jos.
-------------
E-mail: adrnord@gmail.com, office@adrnord.md
Tel./fax: (231) 6-19-80;
Adresa poştală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A, et. 2.
Persoană de contact: Mariana Mihăescu, manager de oficiu.
Autor: Agenția de Dezvoltare Regională Nord
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2300
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 167
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 15
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1658
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1321
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33