Vizualizări: 1116
CONCURS pentru ocuparea unui POST VACANT la Agenţia de Dezvoltare Regională Nord
Bălți, 15 Iunie 2012 — Agenția de Dezvoltare Regională Nord, Secţia management proiecte.
Funcţie vacantă: Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor /INGINER-CONSTRUCTOR/ (1 unitate)
Scopul general al funcţiei: Oferirea asistenţei în elaborarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea proiectelor şi activităţilor programului din cadrul Agenţiei.
Sarcini de bază:
1. Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor şi implementarea orarelor,
2. Asistă la implementarea generală şi managementul programelor / proiectelor incluse în programul Agenţiei,
3. Monitorizarea alocărilor, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri şi plăţi a conturilor restante cu privire la programele / proiectele individuale;
4. Monitorizarea eliberării fondurilor pentru contractanţi, consultanţi, furnizori şi prestatori de servicii;
5. Asigurarea prezentării, revizuirii şi aprobării în timp util a documentelor de proiect;
6. Asistarea în pregătirea ofertelor de proiect, termenilor de referinţă şi conceptelor de proiect;
7. Dezvoltarea implementării proiectului şi indicatorilor de performanţă în legătură cu managementul şi convenirea asupra cerinţelor de raportare;
8. Asistarea în evaluarea licitaţiilor şi pregătirea rapoartelor de evaluare;
9. Implementarea strategiei de monitorizare şi evaluare a proiectului şi recomandarea modificărilor pe baza experienţei transferabile;
10. Stabilirea liniilor directoare, privind monitorizarea şi evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;
11. Coordonarea cu Directorul şi alţi membri ai personalului ADR ca să fie îndeplinite cerinţele de asigurare a monitorizării şi evaluării;
12. Propune modalităţi de a introduce constatări de monitorizare şi evaluare în luarea deciziilor;
13. Coordonarea vizitelor la faţa locului şi consultărilor cu părţile interesate anumite ale programului / proiectului;
14. Întocmirea şi prezentarea rapoartelor în ceea ce priveşte rezultatele obţinute cu privire la programele / proiectele din cadrul competenţei lui / ei;
15. Asistarea directorului în pregătirea rapoartelor periodice privind activităţile, orarul şi starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard, în conformitate cu cerinţele Guvernului, precum şi ale altor agenţii de finanţare;
16. Să verifice corectitudinea devizelor prezentate de contractanții ADR Nord;
17. Să verifice:
- proiectele tehnologice privind execuţia lucrărilor de construcţie;
- procedurile tehnice de execuţie a lucrărilor;
- programele de verificare a execuţiei;
- proiectele de organizare a execuţiei (organizare de şantier);
- graficele de execuţie a lucrărilor aferente exigenţelor esenţiale;
- procesele-verbale privind lucrările ascunse.
18. Să exercite controlul execuţiei lucrărilor conform programului de verificare;
19. Să controleze modul în care se efectuează recepţia calitativă a materialelor şi a elementelor de construcţie;
20. Stabilește relații optime cu operatorii economici și APL, pentru rezolvarea în timp util si în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității de construcție;
21. Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor / actelor adiționale cu operatorii economici;
22. Efectuarea altor sarcini aferente, după necesitate.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţiile de bază:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor civile (inginer-constructor);
- Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, oral şi scris. Cunoaşterea limbilor rusă și engleză, la nivel de comunicare, va fi un avantaj;
- Competenţe în utilizarea computerului; abilități de lucru în programele Microsoft Office.
Cerinţele specifice:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor civile, minimum 3 ani (inginer în construcție);
- Cunoștințe temeinice privind: sistemul de calitate în construcții, documentele, conform legislației în vigoare ce reglementează activitatea în proiectări și executarea construcțiilor, recepția construcțiilor etc., întocmirea și analiza devizelor la lucrările preconizate etc.
- Abilitatea de a construi şi menţine relaţii cu prestatorii de servicii şi alte părţi interesate;
- Cunoştinţe de lucru a regulilor de achiziţii a bunurilor şi serviciilor din sectorul public;
- Experienţă profesională în domeniul construcțiilor;
- Abilitatea de a construi şi menţine relaţii cu prestatorii de servicii şi alte părţi interesate;
- Cunoașterea regulilor de achiziţii a bunurilor şi serviciilor din sectorul public.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul (în formă tipică, cuprinzînd experienţa relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educaţional: titluri / diplome / certificate, în confirmarea studiilor obţinute - pentru funcţiile care necesită asemenea cunoştinţe sau calităţi;
- Copia cărţii de muncă, ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioare, cu excepţia cazurilor în care persoana este angajată pentru prima oară.
- Cererea şi documentele pentru participare pot fi prezentate la adresa: Agenţia de Dezvoltare Regională Nord, mun. Bălţi, Piața Vasile Alecsandri, 8A; tel.: /231/ 61980; e-mail: adrnord@gmail.com; office@adrnord.md
Data limită pentru prezentarea documentelor: 30.06.2012
www.adrnord.md
Funcţie vacantă: Specialist în elaborarea, implementare și monitorizarea proiectelor /INGINER-CONSTRUCTOR/ (1 unitate)
Scopul general al funcţiei: Oferirea asistenţei în elaborarea, implementarea, monitorizarea şi evaluarea proiectelor şi activităţilor programului din cadrul Agenţiei.
Sarcini de bază:
1. Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor şi implementarea orarelor,
2. Asistă la implementarea generală şi managementul programelor / proiectelor incluse în programul Agenţiei,
3. Monitorizarea alocărilor, cererilor pentru eliberarea fondurilor, angajamentelor de fonduri şi plăţi a conturilor restante cu privire la programele / proiectele individuale;
4. Monitorizarea eliberării fondurilor pentru contractanţi, consultanţi, furnizori şi prestatori de servicii;
5. Asigurarea prezentării, revizuirii şi aprobării în timp util a documentelor de proiect;
6. Asistarea în pregătirea ofertelor de proiect, termenilor de referinţă şi conceptelor de proiect;
7. Dezvoltarea implementării proiectului şi indicatorilor de performanţă în legătură cu managementul şi convenirea asupra cerinţelor de raportare;
8. Asistarea în evaluarea licitaţiilor şi pregătirea rapoartelor de evaluare;
9. Implementarea strategiei de monitorizare şi evaluare a proiectului şi recomandarea modificărilor pe baza experienţei transferabile;
10. Stabilirea liniilor directoare, privind monitorizarea şi evaluarea proiectului pentru diferite componente ale proiectului;
11. Coordonarea cu Directorul şi alţi membri ai personalului ADR ca să fie îndeplinite cerinţele de asigurare a monitorizării şi evaluării;
12. Propune modalităţi de a introduce constatări de monitorizare şi evaluare în luarea deciziilor;
13. Coordonarea vizitelor la faţa locului şi consultărilor cu părţile interesate anumite ale programului / proiectului;
14. Întocmirea şi prezentarea rapoartelor în ceea ce priveşte rezultatele obţinute cu privire la programele / proiectele din cadrul competenţei lui / ei;
15. Asistarea directorului în pregătirea rapoartelor periodice privind activităţile, orarul şi starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard, în conformitate cu cerinţele Guvernului, precum şi ale altor agenţii de finanţare;
16. Să verifice corectitudinea devizelor prezentate de contractanții ADR Nord;
17. Să verifice:
- proiectele tehnologice privind execuţia lucrărilor de construcţie;
- procedurile tehnice de execuţie a lucrărilor;
- programele de verificare a execuţiei;
- proiectele de organizare a execuţiei (organizare de şantier);
- graficele de execuţie a lucrărilor aferente exigenţelor esenţiale;
- procesele-verbale privind lucrările ascunse.
18. Să exercite controlul execuţiei lucrărilor conform programului de verificare;
19. Să controleze modul în care se efectuează recepţia calitativă a materialelor şi a elementelor de construcţie;
20. Stabilește relații optime cu operatorii economici și APL, pentru rezolvarea în timp util si în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității de construcție;
21. Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor / actelor adiționale cu operatorii economici;
22. Efectuarea altor sarcini aferente, după necesitate.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţiile de bază:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor civile (inginer-constructor);
- Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, oral şi scris. Cunoaşterea limbilor rusă și engleză, la nivel de comunicare, va fi un avantaj;
- Competenţe în utilizarea computerului; abilități de lucru în programele Microsoft Office.
Cerinţele specifice:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor civile, minimum 3 ani (inginer în construcție);
- Cunoștințe temeinice privind: sistemul de calitate în construcții, documentele, conform legislației în vigoare ce reglementează activitatea în proiectări și executarea construcțiilor, recepția construcțiilor etc., întocmirea și analiza devizelor la lucrările preconizate etc.
- Abilitatea de a construi şi menţine relaţii cu prestatorii de servicii şi alte părţi interesate;
- Cunoştinţe de lucru a regulilor de achiziţii a bunurilor şi serviciilor din sectorul public;
- Experienţă profesională în domeniul construcțiilor;
- Abilitatea de a construi şi menţine relaţii cu prestatorii de servicii şi alte părţi interesate;
- Cunoașterea regulilor de achiziţii a bunurilor şi serviciilor din sectorul public.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul (în formă tipică, cuprinzînd experienţa relevantă pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educaţional: titluri / diplome / certificate, în confirmarea studiilor obţinute - pentru funcţiile care necesită asemenea cunoştinţe sau calităţi;
- Copia cărţii de muncă, ca dovadă documentară a experienţei de muncă anterioare, cu excepţia cazurilor în care persoana este angajată pentru prima oară.
- Cererea şi documentele pentru participare pot fi prezentate la adresa: Agenţia de Dezvoltare Regională Nord, mun. Bălţi, Piața Vasile Alecsandri, 8A; tel.: /231/ 61980; e-mail: adrnord@gmail.com; office@adrnord.md
Data limită pentru prezentarea documentelor: 30.06.2012
www.adrnord.md
Autor: Agenția de Dezvoltare Regională Nord
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2300
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 167
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 15
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1658
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1321
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33