Vizualizări: 2537
Tineri din patru raioane îşi îndeamnă semenii să voteze la 5 iunie 2011: „Construim viitorul împreună”
18 Mai 2011 — „Construim viitorul împreună” – acesta este sloganul prin care tinerii din patru raioane îşi vor convinge semenii să voteze conştient la scrutinul local din 5 iunie 2011. Mesajul însoţeşte materialele promoţionale care vor fi distribuite, de la afişe, calendare şi abţibilduri la pixuri, maiouri, genţi şi baloane. Campania este desfăşurată de IDIS „Viitorul”, în parteneriat cu organizaţia cehă „Agora Central Europe”. Iniţiativa este sprijinită financiar de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Cehe, prin intermediul programului „Transition”.
Pe materialele promoţionale este imprimat conturul unui case, format din mai multe mâini, ceea ce sugerează solidaritate cetăţenească pentru dezvoltare locală. Conceptul grafic vine să accentueze că problemele locale pot fi soluţionate doar prin participare, votul constituind un exerciţiu democratic de la care un cetăţean responsabil nu se poate eschiva. În total, au fost produse 4 500 de afişe, 2 400 de abţibilduri, 4 000 de calendare, 500 de steguleţe, 150 pixuri, 100 de maiouri, 60 de genţi şi 300 de baloane.
Pentru perioada până la scrutin, tineri din raioanele Călăraşi, Teleneşti, Cimişlia şi Cantemir, au pregătit o serie de activităţi care vor atrage atenţia asupra alegerilor locale. Printre acestea, se numără: dezbateri publice, flash-moburi, meciuri amicale de fotbal, serate cu vizionarea spoturilor tematice, concursuri de desen.
„Tinerii din Mihailovca au venit cu ideea de a distribui materiale promoţionale pe 22 mai, când e hramul unui sat din comună. Ei vor profita de atmosfera de sărbătoare pentru a-i invita pe locuitori la un meci amical de fotbal.
Astfel, pauza dintre reprize va prilejui dezbateri despre rostul alegerilor într-o societate democratică”, afirmă directorul departamentului Societate competitivă de la IDIS „Viitorul”, Olesea Cruc.
Totodată, tinerii vor merge de la „uşă la uşă”, astfel încât fiecare locuitor al comunităţii lor să ştie că 5 iunie 2001 e ziua alegerilor locale generale. Pe lângă comunicarea directă, se va apela la reţelele de socializare Odnoklassniki şi Facebook pentru a promova sloganul campaniei, „Construim viitorul împreună”.
IDIS „Viitorul” s-a implicat în 2005 şi 2009 la formarea şi mobilizarea „Coaliţiei 2005” şi, respectiv, „Coaliţiei 2009”, reţele de organizaţii civice, care şi-au propus să asigure condiţii adecvate pentru organizarea de alegeri libere, democratice şi oneste în Moldova. În cadrul acestor Coaliţii, IDIS a făcut faţă unor sarcini complexe, cum sunt: producerea de spoturi sociale (motivaţionale), planificarea şi desfăşurarea de campanii de comunicare, organizarea de concerte civice şi dezbateri regionale. Pentru scrutinul general din 28 noiembrie 2011, IDIS s-a făcut remarcat prin campania cu genericul „Cupa Moldovei la alegeri. Vino şi votează la marea finală!”.
Pe lângă dimensiunea de educaţie electorală, IDIS „Viitorul” şi-a direcţionat eforturile de comunicare şi pe paliere precum: promovarea descentralizării, protecţiei datelor cu caracter personal. În portofoliul IDIS se mai regăseşte o campanie de promovare a Liniei fierbinţi a Consiliului Civic de pe lângă Serviciul Vamal, a luptei cu monopolurile, a susţinerii de către stat a exportatorilor de produse agricole. De asemenea, IDIS a produs un film documentar de promovare a potenţialului turistic şi investiţional al UTA Găgăuzia.
Pe materialele promoţionale este imprimat conturul unui case, format din mai multe mâini, ceea ce sugerează solidaritate cetăţenească pentru dezvoltare locală. Conceptul grafic vine să accentueze că problemele locale pot fi soluţionate doar prin participare, votul constituind un exerciţiu democratic de la care un cetăţean responsabil nu se poate eschiva. În total, au fost produse 4 500 de afişe, 2 400 de abţibilduri, 4 000 de calendare, 500 de steguleţe, 150 pixuri, 100 de maiouri, 60 de genţi şi 300 de baloane.
Pentru perioada până la scrutin, tineri din raioanele Călăraşi, Teleneşti, Cimişlia şi Cantemir, au pregătit o serie de activităţi care vor atrage atenţia asupra alegerilor locale. Printre acestea, se numără: dezbateri publice, flash-moburi, meciuri amicale de fotbal, serate cu vizionarea spoturilor tematice, concursuri de desen.
„Tinerii din Mihailovca au venit cu ideea de a distribui materiale promoţionale pe 22 mai, când e hramul unui sat din comună. Ei vor profita de atmosfera de sărbătoare pentru a-i invita pe locuitori la un meci amical de fotbal.
Astfel, pauza dintre reprize va prilejui dezbateri despre rostul alegerilor într-o societate democratică”, afirmă directorul departamentului Societate competitivă de la IDIS „Viitorul”, Olesea Cruc.
Totodată, tinerii vor merge de la „uşă la uşă”, astfel încât fiecare locuitor al comunităţii lor să ştie că 5 iunie 2001 e ziua alegerilor locale generale. Pe lângă comunicarea directă, se va apela la reţelele de socializare Odnoklassniki şi Facebook pentru a promova sloganul campaniei, „Construim viitorul împreună”.
IDIS „Viitorul” s-a implicat în 2005 şi 2009 la formarea şi mobilizarea „Coaliţiei 2005” şi, respectiv, „Coaliţiei 2009”, reţele de organizaţii civice, care şi-au propus să asigure condiţii adecvate pentru organizarea de alegeri libere, democratice şi oneste în Moldova. În cadrul acestor Coaliţii, IDIS a făcut faţă unor sarcini complexe, cum sunt: producerea de spoturi sociale (motivaţionale), planificarea şi desfăşurarea de campanii de comunicare, organizarea de concerte civice şi dezbateri regionale. Pentru scrutinul general din 28 noiembrie 2011, IDIS s-a făcut remarcat prin campania cu genericul „Cupa Moldovei la alegeri. Vino şi votează la marea finală!”.
Pe lângă dimensiunea de educaţie electorală, IDIS „Viitorul” şi-a direcţionat eforturile de comunicare şi pe paliere precum: promovarea descentralizării, protecţiei datelor cu caracter personal. În portofoliul IDIS se mai regăseşte o campanie de promovare a Liniei fierbinţi a Consiliului Civic de pe lângă Serviciul Vamal, a luptei cu monopolurile, a susţinerii de către stat a exportatorilor de produse agricole. De asemenea, IDIS a produs un film documentar de promovare a potenţialului turistic şi investiţional al UTA Găgăuzia.
Autor: IDIS Viitorul
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2274
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1313
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33