Nume
Parola
Vizualizări: 2232
Forumul „Dialoguri Chişinăuiene”, ediţia a II-a
Chişinău, 23 Februarie 2012 — Viceministrul educaţiei, Tatiana Potîng, a participat, miercuri, 22 februarie curent, la deschiderea Forumului de idei pedagogice „Dialoguri Chişinăuiene”.

Evenimentul este organizat în zilele de 22-23 februarie curent, de Direcţia generală educaţie, tineret şi sport a Consiliului municipal Chişinău, în scopul iniţierii unui dialog între diverşi parteneri pentru identificarea şi soluţionarea problemelor din învăţămîntul municipal. Forumul întruneşte reprezentaţi ai Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport, manageri şcolari, profesori, părinţi, parteneri din sectorul privat.

Tatiana Potîng, viceministru al educaţiei, a salutat iniţiativa direcţiei mun. Chişinău de a organiza această întrunire şi şi-a exprimat încrederea că această experienţă ar putea fi extinsă pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Potrivit viceministrului, problemele din sistemul educaţional pot fi soluţionate doar printr-un parteneriat eficient dintre instituţiile de învăţămînt, administraţia locală şi cea centrală.

Viceministrul şi-a exprimat speranţa că materialele forumului vor constitui un suport real pentru alte iniţiative educaţionale consolidate.

Tatiana Nagnibeda-Tverdohleb, director general al DETS Chişinău, a menţionat în prezentarea sa că scopul acestui forum este schimbul de experienţă dintre pedagogi în problemele colaborării dintre familie, şcoală, instituţiile statului şi societatea civilă pentru a sprijini realizarea unei educaţii de calitate.

Forumul îşi va desfăşura activitatea în cadrul mai multor ateliere de lucru, în care vor fi promovate experienţele reuşite în realizarea proiectelor locale şi europene de parteneriat şcoală-comunitate şi analizate modelele existente în promovarea unei educaţii de calitate cu identificarea problemelor reale şi a soluţiilor. Totodată, participanţii vor avea posibilitatea de a-şi consolida competenţele de elaborare, scriere şi gestionare a proiectelor la nivel de unitate şcolară şi comunitate.