Vizualizări: 2670
Training: Deservirea eficientă a clienţilor
Chișinău, 21 Iunie 2013 — Deservirea zilnică este una dintre cele mai importante componente ale succesului companiei. Clientul va merge acolo, unde este apreciat și binevenit.
Vă amintiţi când ați fost deserviţi bine din momentul intrării în magazin și până la momentul în care ieșiţi cu cumpărături?
Trainingul "Deservirea eficientă a clienţilor" dezvoltă şi practică tehnici de deservire calitativă, vizează etapele de bază ale unei vânzări, tehnici de identificare a cerinţelor.
Program:
- Responsabilităţile vânzătorului. Principiul "4P";
- Abordare pentru promovare și vânzări, orientată spre client;
- Planificare de succes - planificarea și stabilirea obiectivelor de lucru;
- Algoritm pentru o vânzare de succes: întâmpinarea, începutul conversației, dezvoltarea conversației, identificarea nevoilor și cerințelor clientului, prezentarea produsului în baza nevoilor auzite, gestionarea întrebărilor, îndoielilor și obiecțiilor cumpărătorului, semnale de cumpărare, finalizarea vânzării, prezentarea produselor conexe, despărţirea.
- Testarea rezultatelor instruirii.
Trainer: Tatiana Baranovscaia - psiholog, business-trainer. Experiență practică în consultanță de afaceri, dezvoltarea și formarea profesională a personalului companiei și activități de coaching (printre clienții expertului se numără: Wrigley, Slavutich, Schwarzkopf, Jaffa, Carmez, Eurolumina, FinComBank, Agat D etc ).
Limba de comunicare: rusă
Data desfășurării: 2, 4, 9, 11 iulie 2013
Orarul: de la 14:00 la 18:00 (16 ore academice)
Locul desfășurării: Centrul de Formare Continuă al Camerei de Comerţ şi Industrie, bd. Ștefan cel Mare, 151, Chișinău
Taxa de participare: 1150 lei (Întreprinderea care deleagă la training trei persoane, poate delega a patra – gratuit).
Informaţii suplimentare şi înscrieri:
Inesa Iordatii,
tel./fax: (22) 23-52-94;
e-mail: seminar@chamber.md
Vă amintiţi când ați fost deserviţi bine din momentul intrării în magazin și până la momentul în care ieșiţi cu cumpărături?
Trainingul "Deservirea eficientă a clienţilor" dezvoltă şi practică tehnici de deservire calitativă, vizează etapele de bază ale unei vânzări, tehnici de identificare a cerinţelor.
Program:
- Responsabilităţile vânzătorului. Principiul "4P";
- Abordare pentru promovare și vânzări, orientată spre client;
- Planificare de succes - planificarea și stabilirea obiectivelor de lucru;
- Algoritm pentru o vânzare de succes: întâmpinarea, începutul conversației, dezvoltarea conversației, identificarea nevoilor și cerințelor clientului, prezentarea produsului în baza nevoilor auzite, gestionarea întrebărilor, îndoielilor și obiecțiilor cumpărătorului, semnale de cumpărare, finalizarea vânzării, prezentarea produselor conexe, despărţirea.
- Testarea rezultatelor instruirii.
Trainer: Tatiana Baranovscaia - psiholog, business-trainer. Experiență practică în consultanță de afaceri, dezvoltarea și formarea profesională a personalului companiei și activități de coaching (printre clienții expertului se numără: Wrigley, Slavutich, Schwarzkopf, Jaffa, Carmez, Eurolumina, FinComBank, Agat D etc ).
Limba de comunicare: rusă
Data desfășurării: 2, 4, 9, 11 iulie 2013
Orarul: de la 14:00 la 18:00 (16 ore academice)
Locul desfășurării: Centrul de Formare Continuă al Camerei de Comerţ şi Industrie, bd. Ștefan cel Mare, 151, Chișinău
Taxa de participare: 1150 lei (Întreprinderea care deleagă la training trei persoane, poate delega a patra – gratuit).
Informaţii suplimentare şi înscrieri:
Inesa Iordatii,
tel./fax: (22) 23-52-94;
e-mail: seminar@chamber.md
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2274
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1313
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33