Vizualizări: 2322
Aspecte practice de aplicare a legislaţiei vamale ce vizează activitatea agenţilor economici
Edinet, 27 Februarie 2013 — Circa 25 de producători, exportatori şi importatori de mărfuri din regiunea de nord a ţării au participat la seminarul "Aspecte practice de aplicare a legislaţiei vamale ce vizează activitatea agenţilor economici, participanţi la activitatea economică externă", care a avut loc pe 27 februarie 2013, la Edineţ.
În calitate de experți, la întrebările întreprinzătorilor au răspuns Elena Luca, Alexandru Andon și Constantin Guţu – reprezentanți ai Serviciului Vamal al Republicii Moldova, precum și Victoria Cotici, şef al Secţiei certificare şi broker vamal a Camerei de Comerţ şi Industrie.
Ina Stanciu, director al filialei Edineţ a CCI, ne-a informat că, antreprenorii au expus problemele cu care se confruntă la efectuarea operațiunilor de import și export: vămuirea mărfurilor, achitarea taxelor vamale ș.a. "Participanții au discutat despre reglementarea activităţii de audit post-vămuire, taxele vamale în 2013, modificarea structurii şi mărimii cotelor accizelor în anul curent, modul de administrare a contingentelor tarifare la zahăr, facilităţile la importul anumitor categorii de mărfuri.
Întreprinzătorii au apreciat înalt seminarul, referindu-se la importanţa şi practicitatea lui. Întrunirea contribuie la promovarea dialogului public-privat deschis, constituind un exemplu de colaborare eficientă între colaboratorii vamali, agenții economici și Camera de Comerţ şi Industrie", a opinat sursa citată.
Seminarul a fost organizat de Camera de Comerţ şi Industrie în colaborare cu Serviciul Vamal al Republicii Moldova.
www.chamber.md sau pagina CCI pe facebook
În calitate de experți, la întrebările întreprinzătorilor au răspuns Elena Luca, Alexandru Andon și Constantin Guţu – reprezentanți ai Serviciului Vamal al Republicii Moldova, precum și Victoria Cotici, şef al Secţiei certificare şi broker vamal a Camerei de Comerţ şi Industrie.
Ina Stanciu, director al filialei Edineţ a CCI, ne-a informat că, antreprenorii au expus problemele cu care se confruntă la efectuarea operațiunilor de import și export: vămuirea mărfurilor, achitarea taxelor vamale ș.a. "Participanții au discutat despre reglementarea activităţii de audit post-vămuire, taxele vamale în 2013, modificarea structurii şi mărimii cotelor accizelor în anul curent, modul de administrare a contingentelor tarifare la zahăr, facilităţile la importul anumitor categorii de mărfuri.
Întreprinzătorii au apreciat înalt seminarul, referindu-se la importanţa şi practicitatea lui. Întrunirea contribuie la promovarea dialogului public-privat deschis, constituind un exemplu de colaborare eficientă între colaboratorii vamali, agenții economici și Camera de Comerţ şi Industrie", a opinat sursa citată.
Seminarul a fost organizat de Camera de Comerţ şi Industrie în colaborare cu Serviciul Vamal al Republicii Moldova.
www.chamber.md sau pagina CCI pe facebook
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2274
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1313
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33