Vizualizări: 2341
Trainingurile lunii: Campania de PR, Orientarea spre client, Selectarea şi angajarea personalului
Chisinau, 11 Aprilie 2012 — Centrul de Formare Continuă al CCI are grijă de afacerea Dvs., organizând în luna aprilie, cu scopul de a vă oferi suport în organizarea activității întreprinderii, următoarelor traininguri:
Orientarea spre client
Percepţia clienţilor determină profitul companiei. Orientarea spre client necesită excelente abilităţi de relaţionare din partea personalului serviciului clienţi. Este esenţial să ştim cum să relaţionăm cu ei pentru a le crea o imagine pozitivă asupra companiei, produselor/serviciilor pe care le oferim şi pentru a-i motiva să mai cumpere de la noi. Calitatea relaţiilor construite cu clienţii determină succesul companiei.
Profesioniştii care conduc departamente de relaţii cu clienţii, birouri de informaţii sau recepţii trebuie să cunoască şi să multiplice cele mai noi tehnici şi experienţe referitor la managementul serviciului clienţi. De aceea, modulele pe care vi le propunem conţin cele mai bune instrumente şi practici necesare pentru a crea relaţii extraordinare cu clienţii Dvs. Alegeţi acele programe, care vor crea abilităţile şi vor releva cunoştinţele necesare pentru conducerea unei echipe al cărei principal obiectiv este cucerirea clienţilor.
Тrainer: Tatiana Baranovscaia
Durata: 16 ore (2 zile)
Costuri: 1290 lei
Data: 11-12 aprilie 2012
Locul desfășurării: Ștefan cel Mare 151, Chișinău
*******
Elaborarea campaniei PR
Participanţii la training vor învăţa să implementeze cu succes programe de promovare interne şi externe a imaginii firmei, să comunice eficient cu mass-media, să stabilească contacte cu jurnaliştii, să planifice, să implementeze şi să evalueze campanile de PR.
Participând la curs, veți deprinde:
să folosiţi cele mai eficiente metode de campanii PR - promovare;
să vă focusaţi asupra unor aspecte importante ale activităţilor de PR;
să analizați şi să discutați situaţii concrete, apărute în cursul de desfășurării campaniei de PR;
să determinaţi beneficiile desfăşurării campaniei de PR;
să identificaţi şi să utilizaţi raţional sursele şi metodele de informare;
care sunt tehnicile de bază şi metode noi de lucru ale activităţilor de PR;
să identificaţi rezultate activităţii de PR.
Тrainer: Olga Colesnicova
Durata: 16 ore (2 zile)
Costuri: 1290 lei
Data: 18-19 aprilie 2012
Locul desfășurării: bd. Ștefan cel Mare 151, Chișinău
*******
Selectarea şi angajarea personalului
Traningul are ca scop sporirea eficacităţii lucrului managerilor de resurse umane, a cadrelor de conducere de toate nivelurile. Acesta vă va ajuta la elaborarea calificărilor profesionale în domeniul selectării şi angajării, precum şi a evaluării abilităţilor de afaceri ale personalului companiei.
În cadrul procesului interactiv de studiu participanţii vor avea posibilitatea să înveţe metode moderne ale activităţii de conducere, sporire a productivităţii şi conducere a personalului.
Compartimente:
Selectarea, divizarea şi angajarea personalului
Evaluarea calităţilor şi a calificării profesionale a candidaţilor
Cerinţe moderne ale instrucţiunilor de serviciu
Aspecte ale Codului Muncii în Republica Moldova
Тrainer: Tatiana Batuşchina
Durata: 16 ore (2 zile)
Costuri: 1290 lei
Data: 26-27 aprilie 2012
Locul desfășurării: bd. Ștefan cel Mare 151, Chișinău
*****
Informaţii suplimentare și înscriere:
Tеl./Fax: (22) 23-52-94, e-mail: seminar@chamber.md
Natalia Raischi
Orientarea spre client
Percepţia clienţilor determină profitul companiei. Orientarea spre client necesită excelente abilităţi de relaţionare din partea personalului serviciului clienţi. Este esenţial să ştim cum să relaţionăm cu ei pentru a le crea o imagine pozitivă asupra companiei, produselor/serviciilor pe care le oferim şi pentru a-i motiva să mai cumpere de la noi. Calitatea relaţiilor construite cu clienţii determină succesul companiei.
Profesioniştii care conduc departamente de relaţii cu clienţii, birouri de informaţii sau recepţii trebuie să cunoască şi să multiplice cele mai noi tehnici şi experienţe referitor la managementul serviciului clienţi. De aceea, modulele pe care vi le propunem conţin cele mai bune instrumente şi practici necesare pentru a crea relaţii extraordinare cu clienţii Dvs. Alegeţi acele programe, care vor crea abilităţile şi vor releva cunoştinţele necesare pentru conducerea unei echipe al cărei principal obiectiv este cucerirea clienţilor.
Тrainer: Tatiana Baranovscaia
Durata: 16 ore (2 zile)
Costuri: 1290 lei
Data: 11-12 aprilie 2012
Locul desfășurării: Ștefan cel Mare 151, Chișinău
*******
Elaborarea campaniei PR
Participanţii la training vor învăţa să implementeze cu succes programe de promovare interne şi externe a imaginii firmei, să comunice eficient cu mass-media, să stabilească contacte cu jurnaliştii, să planifice, să implementeze şi să evalueze campanile de PR.
Participând la curs, veți deprinde:
să folosiţi cele mai eficiente metode de campanii PR - promovare;
să vă focusaţi asupra unor aspecte importante ale activităţilor de PR;
să analizați şi să discutați situaţii concrete, apărute în cursul de desfășurării campaniei de PR;
să determinaţi beneficiile desfăşurării campaniei de PR;
să identificaţi şi să utilizaţi raţional sursele şi metodele de informare;
care sunt tehnicile de bază şi metode noi de lucru ale activităţilor de PR;
să identificaţi rezultate activităţii de PR.
Тrainer: Olga Colesnicova
Durata: 16 ore (2 zile)
Costuri: 1290 lei
Data: 18-19 aprilie 2012
Locul desfășurării: bd. Ștefan cel Mare 151, Chișinău
*******
Selectarea şi angajarea personalului
Traningul are ca scop sporirea eficacităţii lucrului managerilor de resurse umane, a cadrelor de conducere de toate nivelurile. Acesta vă va ajuta la elaborarea calificărilor profesionale în domeniul selectării şi angajării, precum şi a evaluării abilităţilor de afaceri ale personalului companiei.
În cadrul procesului interactiv de studiu participanţii vor avea posibilitatea să înveţe metode moderne ale activităţii de conducere, sporire a productivităţii şi conducere a personalului.
Compartimente:
Selectarea, divizarea şi angajarea personalului
Evaluarea calităţilor şi a calificării profesionale a candidaţilor
Cerinţe moderne ale instrucţiunilor de serviciu
Aspecte ale Codului Muncii în Republica Moldova
Тrainer: Tatiana Batuşchina
Durata: 16 ore (2 zile)
Costuri: 1290 lei
Data: 26-27 aprilie 2012
Locul desfășurării: bd. Ștefan cel Mare 151, Chișinău
*****
Informaţii suplimentare și înscriere:
Tеl./Fax: (22) 23-52-94, e-mail: seminar@chamber.md
Natalia Raischi
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2275
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1313
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33