Vizualizări: 2020
Curs nou: Office Manager European
Chisinau, 12 Septembrie 2011 — În premieră, Centrul de Formare Continuă al Camerei de Comerţ și Industrie a Moldovei organizează un curs pentru persoanele ce doresc să-și îmbunătăţească competențele profesionale şi să obțină o specializare cu orientare practică: Office Manager European.
Scopul cursului este de a pregăti o generaţie nouă de angajați pentru oficiu care să aibă o calificare înaltă. Noii specialiști vor activa nu doar în calitate de executori şi asistenţi manageriali, ci şi vor putea, în limita competenţelor, să influenţeze decisiv calitatea şi eficienţa activităţii practice a firmei, în special în domeniul funcțional al oficiului, în relații de afaceri internaționale, în operaţiunile de export-import şi în comerţ exterior. Un accent deosebit este pus pe îmbunătăţirea semnificativă a limbii engleze de afaceri şi a dexterităților sociale ale personalului.
Însuşi programul de instruire şi certificare este bazat pe tehnologii de predare germane şi europene. În cele 224 de ore ale cursului sunt incluse cinci module de orientare practică:
Modulul 1. Organizarea contemporană a lucrului de birou – 16 ore;
Modulul 2. Engleza de Afaceri – 104 ore;
Modulul 3. Tehnologii informaționale contemporane – 32 ore;
Modulul 4. Operații de import-export și documentarea fluxului în comerțul exterior – 40 ore;
Modulul 5. Tehnici de prezentare și comunicare interculturală – 32 ore.
Cursurile sunt ţinute în limbile română, engleză şi rusă.
Regimul de studii permite o îmbinare utilă a programului de sporire a calificării cu activitatea de bază a participanților. Durata totală a cursului este de şase luni.
Deja pe parcursul procesului de formare, participanții vor fi apți să aplice în practică cunoştinţele şi competenţele dobândite. În procesul de predare sunt implicați atât formatori-practicieni locali de o înaltă calificare, cât și traineri din UE și nemijlocit din Germania.
Procesul de instruire se desfășoară în grupe mici, formate din 10-12 persoane. În cadrul acestora se pot include persoane cu studii medii și superioare sau cu experiență calificată de lucru de cel puțin 3 ani în oficii cu activitate antreprenorială. Participanții trebuie cunoască satisfăcător limba engleză (nivel minim pre-intermadiate) și să aibă deprinderi de bază la calculator.
Costul cursului este 95 € pe lună – în cazul achitării graduale, timp de 5 luni consecutive, ceea ce constituie 475 € total.
În cazul achitării integrale anticipate, beneficiați de o reducere de circa 6%, valoarea totală spre achitare constituind 450 €.
La finele instruirii participanții susțin examen și primesc un certificat eliberat de CCI a RM.
Înscriere și informații suplimentare:
Centrul de Formare Continuă al CCI a RM, MD-2004,
str. Maria Cebotari 8,
tel: 23-72-19 (Angela Popa),
e-mail: post@chamber.md
www.chamber.md
Scopul cursului este de a pregăti o generaţie nouă de angajați pentru oficiu care să aibă o calificare înaltă. Noii specialiști vor activa nu doar în calitate de executori şi asistenţi manageriali, ci şi vor putea, în limita competenţelor, să influenţeze decisiv calitatea şi eficienţa activităţii practice a firmei, în special în domeniul funcțional al oficiului, în relații de afaceri internaționale, în operaţiunile de export-import şi în comerţ exterior. Un accent deosebit este pus pe îmbunătăţirea semnificativă a limbii engleze de afaceri şi a dexterităților sociale ale personalului.
Însuşi programul de instruire şi certificare este bazat pe tehnologii de predare germane şi europene. În cele 224 de ore ale cursului sunt incluse cinci module de orientare practică:
Modulul 1. Organizarea contemporană a lucrului de birou – 16 ore;
Modulul 2. Engleza de Afaceri – 104 ore;
Modulul 3. Tehnologii informaționale contemporane – 32 ore;
Modulul 4. Operații de import-export și documentarea fluxului în comerțul exterior – 40 ore;
Modulul 5. Tehnici de prezentare și comunicare interculturală – 32 ore.
Cursurile sunt ţinute în limbile română, engleză şi rusă.
Regimul de studii permite o îmbinare utilă a programului de sporire a calificării cu activitatea de bază a participanților. Durata totală a cursului este de şase luni.
Deja pe parcursul procesului de formare, participanții vor fi apți să aplice în practică cunoştinţele şi competenţele dobândite. În procesul de predare sunt implicați atât formatori-practicieni locali de o înaltă calificare, cât și traineri din UE și nemijlocit din Germania.
Procesul de instruire se desfășoară în grupe mici, formate din 10-12 persoane. În cadrul acestora se pot include persoane cu studii medii și superioare sau cu experiență calificată de lucru de cel puțin 3 ani în oficii cu activitate antreprenorială. Participanții trebuie cunoască satisfăcător limba engleză (nivel minim pre-intermadiate) și să aibă deprinderi de bază la calculator.
Costul cursului este 95 € pe lună – în cazul achitării graduale, timp de 5 luni consecutive, ceea ce constituie 475 € total.
În cazul achitării integrale anticipate, beneficiați de o reducere de circa 6%, valoarea totală spre achitare constituind 450 €.
La finele instruirii participanții susțin examen și primesc un certificat eliberat de CCI a RM.
Înscriere și informații suplimentare:
Centrul de Formare Continuă al CCI a RM, MD-2004,
str. Maria Cebotari 8,
tel: 23-72-19 (Angela Popa),
e-mail: post@chamber.md
www.chamber.md
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2275
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1313
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33