Nume
Parola
Vizualizări: 4329
Eşti binevenit în echipa Î.S. „Fiscservinform”!
mun. Chisinau, 5 Noiembrie 2014 — Investirea continuă în perfecţionarea specialiştilor şi dezvoltarea capacităţilor profesionale este unul din obiectivele majore ale Î.S. „Fiscservinform”, funcţia de bază a căreia este administrarea tehnico-tehnologică a Sistemului Informaţional Integrat Fiscal. Acest fapt ne asigură poziţia de lider în domeniul dezvoltatorii serviciilor electronice din sectorul administrării fiscale şi guvernării electronice.

Capacităţile unice ale fiecărui angajat, aportul personal în sporirea valorii întreprinderii şi obiectivele noastre comune reunesc într-o singură echipă stabilă oameni excepţionali şi foarte diferiţi. Suntem permanent în căutarea şi identificarea tinerilor specialişti în domeniul IT, oferindu-le oportunitatea de acumulare a experienţei profesionale, prin dezvoltarea unor proiecte complexe şi interesante din sfera guvernării electronice din Republica Moldova.

Respectiv, dacă eşti în căutarea unui job interesant şi bine remunerat, unde munca depusă va fi pe deplin apreciată, doreşti să munceşti alături de oameni iscusiţi şi calificaţi în domeniul IT - eşti binevenit în echipa noastră şi îţi propunem să aplici pentru unul din posturile vacante, care ţi se potrivesc. Nu ezita să faci un prim pas spre un viitor stabil şi plin de proiecte interesante.

La moment, în cadrul Î.S. „Fiscservinform” sunt disponibile următoarele funcţii vacante:
• Administrator baze de date „Mssql”
• Administrator de sisteme
• Developer
• Enterprise Architect
• System Analist
• QA Tester
• Administrator securitate informaţională
• Specialist în regim şi securitate tehnico-informaţională

Dacă te-ai regăsit în lista de posturilor enunţate şi vrei să-l suplineşti, expediază CV-ul şi eventual o scrisoare de intenţie pe adresa: personal@fsi.fisc.md.

Administratorul Î.S. „Fiscservinform”, Vitalie Coceban a remarcat că „pentru fiecare colaborator al companiei oferim posibilităţi de formare şi avansare profesională, şi posibilităţi de dezvoltare a propriei cariere. Suntem convinşi că edificarea unei echipe profesionale, consolidate cu tendinţe şi scopuri comune, pregătită pentru o cooperare eficace pe termen lung asigură succesul întreprinderii noastre, care de altfel, derivă din succesul particular al fiecărui angajat. Anume din aceste considerente selectăm şi recrutăm în cadrul Î.S. „Fiscservinform” doar cei mai buni specialişti din domeniu.”

Î.S. „Fiscservinform” reprezintă o companie în ascensiune dinamică, fiind o oportunitate pentru formarea carierei și creșterii profesionale, oferind solicitanților de job posibilitatea de a avansa în cadrul unei dintre cele mai active instituţii de stat din domeniul IT. Întreprinderea este orientată spre accelerarea reformelor de modernizare şi digitizare a activităţilor de asistenţă a cetăţenilor, precum şi spre sporirea eficienţei administrării fiscale din Republica Moldova .

În prezent instituţia noastră contribuie intens la elaborarea şi prestarea serviciilor electronice, automatizarea informaţiei şi integrarea soluţiilor informatice din cadrul ministerelor şi departamentelor în platforme unice de guvernare electronică. Activităţile întreprinse au menirea de a realiza soluţii informatice integre, ce ar asigura suportul informatic al autorităţilor, instituţiilor, persoanelor fizice şi juridice care trebuie să colaboreze în vederea consolidării spaţiului informaţional al Sistemului fiscal de stat, astfel de a institui o administrare de calitate a resurselor statului şi prestarea operativă a serviciilor electronice cetăţenilor.

Pentru mai multe detalii apelaţi Secţia Personal a Î.S. “Fiscservinform”, la numărul de telefon (022) 822 009 sau vizitaţi pagina noastră web www.fiscservinform.md.

Tatiana Staicova,
Serviciul de presă, Î.S. „Fiscservinform”