Vizualizări: 3165
A demarat campania „Economie fără monopoluri. Libertate fără privilegii”
9 Aprilie 2010 — Mai multe panouri cu genericul „Economie fără monopoluri. Libertate fără privilegii” au fost amplasate în municipiul Chişinău. Campania este desfăşurată de IDIS „Viitorul”, în contextul Agendei Naţionale de Business din Moldova.
Agenda stabileşte 5 priorităţi şi obiective de realizat în următorii 5 ani pentru dezvoltarea unui mediu de business competitiv şi atractiv:
• Reducerea barierelor administrative şi asigurarea unui mediu concurenţial sănătos.
• Optimizarea sistemului fiscal.
• Promovarea investiţiilor străine.
• Consolidarea instituţiilor de drept.
• Dezvoltarea şi utilizarea eficientă a capitalului uman.
Agenda Naţională de Business reprezintă o platformă comună a circa 30 de asociaţii de business, întrunind peste 55% din toate asociaţiile existente în Republica Moldova. Asociaţiile de Business care au sprijinit lansarea acestui proces analizează problemele mediului de afaceri şi formulează soluţii şi politici pentru a le putea rezolva.
În Republica Moldova, procesul de consolidare şi promovare a Agendei Naţionale de Business fost facilitat de Institutul pentru Dezvoltare şi Iniţiative Sociale „Viitorul”, cu sprijinul CIPE (Centrul Internaţional pentru Antreprenoriatul Privat, SUA). Procese similare au fost susţinute în Ucraina, România, Muntenegro şi Ungaria, Uniunea Europeană şi Statele Unite ale Americii. Peste tot, Agenda Naţională de Business a contribuit la creşterea competitivităţii mediului de afaceri, reducerii obstacolelor administrative şi sporirii atractivităţii ţării, în ansamblu.
Agenda stabileşte 5 priorităţi şi obiective de realizat în următorii 5 ani pentru dezvoltarea unui mediu de business competitiv şi atractiv:
• Reducerea barierelor administrative şi asigurarea unui mediu concurenţial sănătos.
• Optimizarea sistemului fiscal.
• Promovarea investiţiilor străine.
• Consolidarea instituţiilor de drept.
• Dezvoltarea şi utilizarea eficientă a capitalului uman.
Agenda Naţională de Business reprezintă o platformă comună a circa 30 de asociaţii de business, întrunind peste 55% din toate asociaţiile existente în Republica Moldova. Asociaţiile de Business care au sprijinit lansarea acestui proces analizează problemele mediului de afaceri şi formulează soluţii şi politici pentru a le putea rezolva.
În Republica Moldova, procesul de consolidare şi promovare a Agendei Naţionale de Business fost facilitat de Institutul pentru Dezvoltare şi Iniţiative Sociale „Viitorul”, cu sprijinul CIPE (Centrul Internaţional pentru Antreprenoriatul Privat, SUA). Procese similare au fost susţinute în Ucraina, România, Muntenegro şi Ungaria, Uniunea Europeană şi Statele Unite ale Americii. Peste tot, Agenda Naţională de Business a contribuit la creşterea competitivităţii mediului de afaceri, reducerii obstacolelor administrative şi sporirii atractivităţii ţării, în ansamblu.
Autor: IDIS Viitorul
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2275
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1313
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33