Nume
Parola
Vizualizări: 1170
Tender de servicii - IDIS Viitorul
Chisinau, 15 Octombrie 2008 — Specificare pentru agentiile de sondaje si cercetare a imaginii Data lansarii: 15 octombrie 2008 Data-limita pentru acceptarea ofertelor: 15 noiembrie 2008 Efectuarea unei cercetari calitative pe comportamentul electoratului IDIS Viitorul solicita elaborarea unui studiu calitativ cu privire la comportamentul electoratului in cadrul campaniei electorale din 2009 in care sase fie profilate urmatoarele aspecte: - Problemele cu care se confrunta cetatenii R. Moldova; - Profilul electoratului pasiv; - Grupurile tinta cele mai pasive si motivele pasivitatii; - Motivele care i-ar determina sa participe la vot - Testarea anumitor mesaje de mobilizare a cetatenilor pentru a participa la alegerile parlamentare. Perioada de efectuare a studiului este 20 noiembrie-15 decembrie 2008, iar in final se preconizeaza elaborarea unui raport al cercetarii. Ofertele se vor remite la adresa: IDIS Viitorul, str. Iacob Hincu 10/14, MD-2005, Chisinau, Republica Moldova cu inscriptia – Concurs public “Studiu sociologic” sau prin posta electronica la adresa ghenadie.mocanu@viitorul.org cu obiectul mesajului: Concurs public “Studiu sociologic” Cercetarea respectiva are loc in cadrul proiectului „Stimularea responsabilitatii civice in cadrul campaniei electorale din 2009”, finantat de Delegatia Comisiei Europene in Republica Moldova. Detalii suplimentare in Termenii de referinta.