Nume
Parola
Vizualizări: 1147
Tender de servicii - IDIS Viitorul
Chisinau, 1 Decembrie 2008 — Specificări pregătită de: Laura Bohanţov, Coordonator PR, IDIS „Viitorul” Data lansării: 1 decembrie 2008 Data-limită pentru acceptarea ofertelor: 30 decembrie 2008 I. Accesorii Specificare pentru agenţiile depublicitate, casele de producţie Vă rugăm sa ne trimiteţi oferta dumneavoastră pentru elaborarea accesoriilor promoţionale, în cadrul proiectului „Stimularea responsabilităţii civice în cadrul campaniei electorale din 2009”, finanţat de Delegaţia Comisiei Europene în Republica Moldova. Avem nevoie de: • Costul elaborării 50 de tricouri cu imprimeuri. • Costul elaborării a 1000 de brăţări de plastic, cu imprimeuri. • Costul elaborării a 1000 de insigne, cu imprimeuri. • Costul elaborării a 1000 de săculeţe din plastic, cu imprimeuri • Va rugăm să specificaţi termenii în care puteţi realiza această comandă. • Vă rugăm să ataşaţi la oferta Dvs. portofoliul de care dispuneţi, relevant pentru această specificare – cel puţin o mostră. • Suntem cointeresaţi ca plăţile sa se efectueze prin transfer bancar, post-payment. II. Cântece promoţionale Specificare pentru agenţiile depublicitate, casele de producţie Vă rugăm sa ne trimiteţi oferta dumneavoastră pentru producerea a 2 cântece motivaţionale/civice de 2-3 minute, în cadrul proiectului „Stimularea responsabilităţii civice în cadrul campaniei electorale din 2009”, finanţat de Delegaţia Comisiei Europene în Republica Moldova. Avem nevoie de: • Costul producerii a 2 cântece motivaţionale/civice de 2-3 minute. • Va rugăm să includeţi în costul realizării consultanţa la elaborarea versurilor pentru cântece, elaborarea melodiei, înregistrarea vocii în studio, onorariul interpreţilor, editarea, montajul, compoziţia etc. • Va rugăm să specificaţi termenii în care puteţi realiza această comandă. • Va rugăm să specificaţi care este experienţa Dvs. în ceea ce priveşte realizarea cântecelor cu caracter social. Va rugam să ataşaţi la oferta Dvs. portofoliul de care dispuneţi, relevant pentru această specificare – cel puţin o mostră. • Suntem cointeresaţi ca plăţile sa se efectueze prin transfer bancar, post-payment. III. Concerte promoţionale Specificare pentru posturile deradio, agenţiile de publicitate Vă rugăm sa ne trimiteţi oferta dumneavoastră pentru organizarea a 3 concerte, în cadrul proiectului „Stimularea responsabilităţii civice în cadrul campaniei electorale din 2009”, finanţat deDelegaţia Comisiei Europene în Republica Moldova. Avem nevoie de: • Costul producerii a 3 concerte în 3 localităţi diferite a RM, inclusiv Chişinău. • Vă rugăm să includeţi în cost arenda echipamentului, recuzitei, asistenţa unui inginer de sunet. • Vă rugăm să includeţi în oferta Dvs. negocierea cu interpreţii, onorariul acestora, onorariul moderatorului (acelaşi pentru toate concertele), identificarea partenerilor media, care vor plasa anunţurile promoţionale. • Vom aprecia mult dacă ne veţi propune două oferte alternative: concerte în aer liber şi în interior. • Vă rugăm să specificaţi care este experienţa Dvs. în ceea ce priveşte realizarea concretelor cu caracter social. Vă rugăm să ataşaţi CV-ul moderatorului. • Suntem cointeresaţi ca plăţile sa se efectueze prin transfer bancar, post-payment. IV. Producţie spoturi audio Specificare pentru posturile de radio, agenţiile de publicitate Vă rugăm sa ne trimiteţi oferta dumneavoastră pentru producerea a 5 spoturi audio de 20-30 secunde, în cadrul proiectului „Stimularea responsabilităţii civice în cadrul campaniei electorale din 2009”, finanţat de Delegaţia Comisiei Europene în Republica Moldova. Avem nevoie de: • Costul producerii a 5 spoturi audio de 20-30 secunde. • Va rugăm să includeţi în costul realizării consultanţa la elaborarea scenariilor pentru spoturi, înregistrarea vocii în studio, onorariul persoanei care va sonoriza spoturile, editarea, montajul. • Vă rugăm să includeţi costul realizării a patru anunţuri de 15-20 de secunde pentru patru concerte. • Va rugăm să specificaţi termenii în care puteţi realiza aceasta comanda. • Va rugăm să specificaţi care este experienţa Dvs. în ceea ce priveşte realizarea spoturilor audio cu caracter social. Vă rugăm să ataşaţi la oferta Dvs. portofoliul de care dispuneţi, relevant pentru această specificare – cel puţin o mostră. • Suntem cointeresaţi ca plăţile sa se efectueze prin transfer bancar, post-payment. V. Producţie spoturi video Vă rugăm sa ne trimiteţi oferta dumneavoastrăpentru producerea a 5 spoturi video de 30-40 secunde, în cadrul proiectului „Stimularearesponsabilităţii civice în cadrul campaniei electorale din 2009”, finanţat deDelegaţia Comisiei Europene în Republica Moldova. Avem nevoie de: • Costul producerii a 5 spoturi video de 30-40 secunde. • Va rugăm să includeţi în costul realizării consultanţa la elaborarea scenariilor, decupajelor pentru spoturi, înregistrarea vocii în studio, onorariu persoanelor care vor sonoriza spoturile, inserţia şi elaborarea secvenţelor animate, grafice, editarea, montajul. • Va rugăm să specificaţi termenii în care puteţi realiza această comandă. • Va rugăm să specificaţi care este experienţa Dvs. în ceea ce priveşte realizarea spoturilor video cu caracter social. Va rugam să ataşaţi la oferta Dvs. portofoliul de care dispuneţi, relevant pentru această specificare – cel puţin o mostră. • Suntem cointeresaţi ca plăţile sa se efectueze prin transfer bancar, post-payment. VI. Design tipărituri Specificare pentru designeri Vă rugăm sa ne trimiteţi oferta dumneavoastră pentru elaborarea materialelor tipărite, în cadrul proiectului „Stimularea responsabilităţii civice în cadrul campaniei electorale din 2009”, finanţat de Delegaţia Comisiei Europene în Republica Moldova. Avem nevoie de: • Costul elaborării a patru postere, format A3, 4 culori. • Costul elaborării a 4 stikere, format A6, 4 culori. • Costul elaborării a 4 calendare, format 8,5 cm  5,5 cm, 4 culori. • Costul elaborării a 4 flyere, 4 culori. • Va rugăm să specificaţi termenii în care puteţi realiza această comandă. • Va rugăm să specificaţi care este experienţa Dvs. în ceea ce priveşte designul, machetarea materialelor tipărite. Va rugam să ataşaţi la oferta Dvs. portofoliul de care dispuneţi, relevant pentru această specificare – cel puţin o mostră. • Suntem cointeresaţi ca plăţile sa se efectueze prin transfer bancar, post-payment. Ofertele se vor remite la adresa: IDIS Viitorul, str. Iacob Hincu 10/14, MD-2005, Chisinau, Republica Moldova cu inscriptia – Pentru tender de servicii - IDIS Viitorul. sau prin posta electronica la adresa ghenadie.mocanu@viitorul.org cu obiectul mesajului: Pentru tender de servicii - IDIS Viitorul. Serviciile respective se execută în cadrul proiectului „Stimularearesponsabilitatii civice in cadrul campaniei electorale din 2009”, finantat de Delegatia Comisiei Europene in Republica Moldova.