Vizualizări: 6489
Anunț privind suplinirea postului vacant de manager de oficiu la ADR Nord
Bălți, 26 Februarie 2013 — Agenția de Dezvoltare Regionale Nord anunță suplinirea funcției de manager de oficiu. Contractul individual de muncă al actualului manager de oficiu urmează a fi suspendat, în legătură cu aflarea angajatului în concediul prevăzut de art. 124 din Codul Muncii al Republicii Moldova.
Scopul general al funcţiei
- Oferirea eficientă a serviciilor superioare de secretariat, cancelarie şi sprijin administrativ directorului ADR Nord, personalului şi membrilor Consiliului Regional pentru Dezvoltare Nord.
Sarcini de bază:
- Asigurarea serviciilor de asistenţă în birou pentru a asigura eficienţa şi eficacitatea în cadrul ADR;
- Receptarea, direcţionarea şi reproducerea apelurilor telefonice şi mesajelor de fax;
- Menţinerea sistemului general de evidenţă şi înregistrarea corespondenţei;
- Asistenţă în planificarea şi pregătirea şedinţelor, conferinţelor şi apelurilor telefonice de conferinţă;
- Răspunde la solicitări publice;
- Direcţionarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
- Menţinerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
- Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ şi de secretariat pentru directorului ADR;
- Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
- Furnizarea unor servicii de secretariat pentru CRD;
- Organizarea şi asigurarea convocării şedinţelor CRD;
- Elaborarea, pregătirea şi prezentarea lucrărilor în cadrul şedinţelor CRD;
- Întocmirea şi semnarea proceselor-verbale în timpul şedinţelor CRD;
- Asistarea preşedintelui şi membrilor CRD în timpul dintre şedinţe;
- Asigurarea înregistrării, păstrării şi arhivării documentelor şi a altor acte ale CRD;
- Asigurarea afişării pe pagina web a ADR a ordinii de zi, proceselor-verbale şi deciziilor din timpul şedinţelor, aprobate de CRD;
- Primirea şi distribuirea corespondenţei CRD;
- Efectuarea altor activităţi necesare pentru a asigura funcţionarea eficientă a CRD.
Condiţiile de participare la concurs
Cerinţe:
- Studii superioare în ştiinţe sociale, juridice sau alte ştiinţe conexe;
- Experienţa anterioară într-o poziţie similară este binevenită;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, oral şi scris, și a limbii ruse; cunoaşterea limbii engleze va fi un avantaj;
- Competenţe în utilizarea computerului; cunoaşterea aplicațiilor Microsoft Office;
- Abilităţi de comunicare şi manageriale excelente.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Certificat medical;
- Cazier judiciar (poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice din data selectării, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
Data limită până la care poate fi depus dosarul de concurs este 15 martie 2013.
- Tel./fax: (231) 6-19-80
- E-mail: office@adrnord.md, adrnord@gmail.com
- Adresa poştală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A.
- Persoană de contact: Tatiana Vâlcu, manager de oficiu.
www.adrnord.md
Scopul general al funcţiei
- Oferirea eficientă a serviciilor superioare de secretariat, cancelarie şi sprijin administrativ directorului ADR Nord, personalului şi membrilor Consiliului Regional pentru Dezvoltare Nord.
Sarcini de bază:
- Asigurarea serviciilor de asistenţă în birou pentru a asigura eficienţa şi eficacitatea în cadrul ADR;
- Receptarea, direcţionarea şi reproducerea apelurilor telefonice şi mesajelor de fax;
- Menţinerea sistemului general de evidenţă şi înregistrarea corespondenţei;
- Asistenţă în planificarea şi pregătirea şedinţelor, conferinţelor şi apelurilor telefonice de conferinţă;
- Răspunde la solicitări publice;
- Direcţionarea publicului larg la membrul personalului corespunzător;
- Menţinerea unui inventar adecvat al materialelor de birou;
- Furnizarea serviciului de procesare a textului, suportului administrativ şi de secretariat pentru directorului ADR;
- Procesarea textuală a tuturor documentelor oficiale;
- Furnizarea unor servicii de secretariat pentru CRD;
- Organizarea şi asigurarea convocării şedinţelor CRD;
- Elaborarea, pregătirea şi prezentarea lucrărilor în cadrul şedinţelor CRD;
- Întocmirea şi semnarea proceselor-verbale în timpul şedinţelor CRD;
- Asistarea preşedintelui şi membrilor CRD în timpul dintre şedinţe;
- Asigurarea înregistrării, păstrării şi arhivării documentelor şi a altor acte ale CRD;
- Asigurarea afişării pe pagina web a ADR a ordinii de zi, proceselor-verbale şi deciziilor din timpul şedinţelor, aprobate de CRD;
- Primirea şi distribuirea corespondenţei CRD;
- Efectuarea altor activităţi necesare pentru a asigura funcţionarea eficientă a CRD.
Condiţiile de participare la concurs
Cerinţe:
- Studii superioare în ştiinţe sociale, juridice sau alte ştiinţe conexe;
- Experienţa anterioară într-o poziţie similară este binevenită;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, oral şi scris, și a limbii ruse; cunoaşterea limbii engleze va fi un avantaj;
- Competenţe în utilizarea computerului; cunoaşterea aplicațiilor Microsoft Office;
- Abilităţi de comunicare şi manageriale excelente.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail dosarul de concurs:
- Formularul de participare;
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare (vor fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Copia carnetului de muncă (por fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a se verifica veridicitatea lor);
- Certificat medical;
- Cazier judiciar (poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice din data selectării, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
Data limită până la care poate fi depus dosarul de concurs este 15 martie 2013.
- Tel./fax: (231) 6-19-80
- E-mail: office@adrnord.md, adrnord@gmail.com
- Adresa poştală: MD-3100, mun. Bălți, piața V. Alecsandri, 8 A.
- Persoană de contact: Tatiana Vâlcu, manager de oficiu.
www.adrnord.md
Autor: Agenția de Dezvoltare Regională Nord
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2300
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 167
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 15
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1658
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1321
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33