Vizualizări: 14715
			               
               Asociația pentru Dezvoltare Durabilă Integrată angajează contabil
              Căușeni,  7 Octombrie 2022 — People in Need (PIN) activează în Moldova din 2003, oferind sprijin pentru dezvoltare populației locale în trei domenii de interes: agricultură și economie, protecție și incluziune socială, precum și capacitarea și implicarea societății civile. 
După ce, în luna februarie, conflictul din Ucraina s-a intensificat și a dus la strămutarea de persoane în țările vecine, PIN a început să ofere asistență umanitară axată pe protecție și transferuri de numerar către populația gazdă.
Întrucât a început noul an de studii și există o nevoie tot mai mare de facilități educaționale atât în rândul refugiaților, cât și al comunității gazdă.
Asociația pentru Dezvoltare Durabilă Integrată (ADDI) organizează o intervenție de Educație în Situații de Urgență și Protecția Copilului ca răspuns la această cerere. Împreună, ei înființează un Centru de învățare digitală pentru a sprijini refugiații să urmeze educația online și un Spațiu Prietenos Copiilor pentru a oferi activități de învățare și de agrement după orele de școală atât copiilor refugiați, cât și celor din comunitatea gazdă.
Termeni și condiții în fișierul atașat.
Principalele responsabilități:
• Întocmirea și procesarea documentelor primare în conformitate cu reglementările legislației naționale precum și procedurilor interne ale ADDI;
• Ținere evidență continuă a documentelor primare și contabilizare operațiuni economice în sistemul de Contabilitate 1C;
• Completare și menținere (în format electronic/manual) a registrelor contabile;
• Perfectarea și procesarea documentelor salariale (pentru 3 angajați);
• Înregistrarea tranzacțiilor financiare (în e-banking) și a cheltuielilor conform liniilor de buget aprobate de donator, urmărirea primirii la timp a extraselor bancare și verificarea concordanței acestora cu documentele însoțitoare;
• Calculul și înregistrarea deconturilor de avans / rapoartelor de călătorie conform legislației in vigoare si prevederilor donatorului;
• Completarea corectă a tuturor documentelor financiare;
• Perfectare și prezentare în termenii stabiliți a rapoartelor financiare și altor dări de seamă contabile, fiscale și statistice prevăzute de legislația în vigoare cu închidere lună/trimestru/an de gestiune;
• Elaborarea rapoartelor financiare către donator (semianual și anual);
• Perfectarea contractelor cu persoane fizice/juridice și gestionarea acestora;
• Participare la realizarea procesului de audit anual al companiei;
• Propunerea soluțiilor de optimizare a procesului de evidență contabilă;
• Arhivarea documentelor financiare în conformitate cu legislația in vigoare și cerințele donatorului (zilnic, lunar și anual);
• Participare la efectuarea inventarierii și contabilizare ulterioară a rezultatelor acesteia;
• Oferire suport pentru partenerii locali cu privire la perfectarea rapoartelor financiare, verificarea rapoartelor financiare/de audit expediate de către partenerii locali (semianual și anual).
                            
                            După ce, în luna februarie, conflictul din Ucraina s-a intensificat și a dus la strămutarea de persoane în țările vecine, PIN a început să ofere asistență umanitară axată pe protecție și transferuri de numerar către populația gazdă.
Întrucât a început noul an de studii și există o nevoie tot mai mare de facilități educaționale atât în rândul refugiaților, cât și al comunității gazdă.
Asociația pentru Dezvoltare Durabilă Integrată (ADDI) organizează o intervenție de Educație în Situații de Urgență și Protecția Copilului ca răspuns la această cerere. Împreună, ei înființează un Centru de învățare digitală pentru a sprijini refugiații să urmeze educația online și un Spațiu Prietenos Copiilor pentru a oferi activități de învățare și de agrement după orele de școală atât copiilor refugiați, cât și celor din comunitatea gazdă.
Termeni și condiții în fișierul atașat.
Principalele responsabilități:
• Întocmirea și procesarea documentelor primare în conformitate cu reglementările legislației naționale precum și procedurilor interne ale ADDI;
• Ținere evidență continuă a documentelor primare și contabilizare operațiuni economice în sistemul de Contabilitate 1C;
• Completare și menținere (în format electronic/manual) a registrelor contabile;
• Perfectarea și procesarea documentelor salariale (pentru 3 angajați);
• Înregistrarea tranzacțiilor financiare (în e-banking) și a cheltuielilor conform liniilor de buget aprobate de donator, urmărirea primirii la timp a extraselor bancare și verificarea concordanței acestora cu documentele însoțitoare;
• Calculul și înregistrarea deconturilor de avans / rapoartelor de călătorie conform legislației in vigoare si prevederilor donatorului;
• Completarea corectă a tuturor documentelor financiare;
• Perfectare și prezentare în termenii stabiliți a rapoartelor financiare și altor dări de seamă contabile, fiscale și statistice prevăzute de legislația în vigoare cu închidere lună/trimestru/an de gestiune;
• Elaborarea rapoartelor financiare către donator (semianual și anual);
• Perfectarea contractelor cu persoane fizice/juridice și gestionarea acestora;
• Participare la realizarea procesului de audit anual al companiei;
• Propunerea soluțiilor de optimizare a procesului de evidență contabilă;
• Arhivarea documentelor financiare în conformitate cu legislația in vigoare și cerințele donatorului (zilnic, lunar și anual);
• Participare la efectuarea inventarierii și contabilizare ulterioară a rezultatelor acesteia;
• Oferire suport pentru partenerii locali cu privire la perfectarea rapoartelor financiare, verificarea rapoartelor financiare/de audit expediate de către partenerii locali (semianual și anual).

                    Autor: Administrator                    
                    Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
                 
              Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2422
 - Afaceri 809
 - Angajări & Joburi 167
 - Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
 - Artă & Cultură 127
 - Bănci & Asigurări 18
 - Blogosfera 110
 - Concursuri & Licitații 16
 - Construcţii & Infrastructură 47
 - Dezvoltare Regională 1671
 - Diaspora 3
 - Drepturile Omului & Justiţie 564
 - eBooks / eReviste / eDocumente 7
 - Economic & Statistică 329
 - Educaţie & Instruire 751
 - Export și Investiții 17
 - Externe 165
 - Fashion 0
 - Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
 - Industrie 10
 - IT 30
 - Media & Publicitate 365
 - Mediu 36
 - Mesaje 8
 - Oferte & Prețuri 16
 - Ong & Societate Civilă 1352
 - Persoane Publice 140
 - Politic & Electorala 1305
 - Procuratura & MAI 120
 - Public Relations 32
 - Resurse Web 12
 - Sănătate & Medicină 125
 - Sindicate 4
 - Social 580
 - Sport 12
 - Ştiinţă 80
 - Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
 - Telefonie & Comunicaţii 29
 - Turism 33
 

