Vizualizări: 5242
Lansarea campaniei Hai pe Net! (ediţia 2014)
republica Moldova, 24 Martie 2014 — Campania Hai pe net! este o campanie de incluziune digitală organizată în Republica Moldova de Alianţa Centrelor Comunitare de Acces la Informaţie şi Instruire din Moldova, în parteneriat cu centre comunitare, telecentre, biblioteci publice, şcoli, ONG-uri, organizații şi instituții dedicate alfabetizării digitale în Republica Moldova.
Evenimentul organizat în Republica Moldova în perioada 24-30 Martie 2014 este parte integrantă a campaniei Get online week 2014 (www.getonlineweek.eu) derulată în 20 de state, al patrulea an consecutiv, la nivel European de către organizaţia Telecentre Europe (www.telecentre-urope.org). Scopul campaniei este de a sprijini oamenii în informarea şi instruirea în domeniul Tehnologiei Informației şi Comunicațiilor (TIC) şi/sau acces la locuri de muncă. În 2014 accentul principal al campaniei Hai pe net! Este pus pe creşterea şanselor de angajare (în special, şansele tinerilor) şi pe acele locuri de muncă care necesită utilizarea TIC, în concordanţă cu eforturile realizate la nivel politic şi industrial pentru atingerea unor rate mai mari cu privire la ocuparea forţei de muncă şi pentru a corespunde mai bine cu furnizarea şi cererea cu privire la dobîndirea competenţelor digitale.
Temele campaniei Hai pe Net 2014:
“Get online for jobs/Hai pe net! pentru obținerea unui loc de muncă!” – include derularea de activități legate de: obținerea unui loc de muncă care implică utilizarea tehnologiei digitale – evenimente organizate pentru IMM-urile locale, companiile IT şi oficiile forţei de muncă, TIC pentru antreprenori, formarea competențelor digitale pentru ocuparea forţei de muncă folosind o gamă largă de tehnologii şi dispozitive, evaluarea competențelor digitale folosind aplicaţia Skillage dedicată tinerilor (www.skillage.eu), social media pentru solicitanții de locuri de muncă.
“Get online for inclusion/Hai pe net! pentru incluziunea ta digitală!” – temă ce include activități legate de incluziunea digitală pentru diverse grupuri: formarea competențelor digitale pentru persoanele care nu au fost niciodată online – offline users, primul click pentru seniori şi activități inter-generaționale, introducerea în social media, siguranța şi securitatea online – activități dedicate în principal tinerilor şi copiilor.
Această campanie este o acţiune de responsabilizare digitală prin care telecentrele urmăresc stimularea ocupării forţei de muncă, formarea şi certificarea competențelor digitale (eCompetenţe) precum și locurile de muncă care necesită utilizarea TIC în comunitățile din întreaga Europă.
La nivel național ne propunem să implicăm cel puţin 15 de telecentre, care să recruteze minim 3000 de participanți care să beneficieze de sesiunile de informare, instruire TIC şi oportunităţi oferite de campaniei.
Pentru informaţii suplimentare: Victor Koroli, coorirdinator campanie în Republica Moldova
Tel.: +373 69252453, e-mail: vkoroli@gmail.com, web: www.infonet.md
………………………………………………………………………………………………………
Sintagma „incluziune digitală” sau „e-incluziune” este un termen utilizat pentru a cuprinde totalitatea activităţilor desfăşurate pentru realizarea unei societăţi informaţionale incluzive, un alt concept ce promovează ideea că societatea informaţională aduce beneficii întregii societăţi, inclusiv persoanelor dezavantajate, a celor cu dizabilităţi sau a celor în vîrstă.
Pentru mai multe detalii despre campania care se desfăşoară la nivel european sub coordonarea reţelei Telecentre-Europe vă invităm să vizitaţi: http://www.getonlineweek.eu/ şi http://telecentreeurope.ning.com.
Evenimentul organizat în Republica Moldova în perioada 24-30 Martie 2014 este parte integrantă a campaniei Get online week 2014 (www.getonlineweek.eu) derulată în 20 de state, al patrulea an consecutiv, la nivel European de către organizaţia Telecentre Europe (www.telecentre-urope.org). Scopul campaniei este de a sprijini oamenii în informarea şi instruirea în domeniul Tehnologiei Informației şi Comunicațiilor (TIC) şi/sau acces la locuri de muncă. În 2014 accentul principal al campaniei Hai pe net! Este pus pe creşterea şanselor de angajare (în special, şansele tinerilor) şi pe acele locuri de muncă care necesită utilizarea TIC, în concordanţă cu eforturile realizate la nivel politic şi industrial pentru atingerea unor rate mai mari cu privire la ocuparea forţei de muncă şi pentru a corespunde mai bine cu furnizarea şi cererea cu privire la dobîndirea competenţelor digitale.
Temele campaniei Hai pe Net 2014:
“Get online for jobs/Hai pe net! pentru obținerea unui loc de muncă!” – include derularea de activități legate de: obținerea unui loc de muncă care implică utilizarea tehnologiei digitale – evenimente organizate pentru IMM-urile locale, companiile IT şi oficiile forţei de muncă, TIC pentru antreprenori, formarea competențelor digitale pentru ocuparea forţei de muncă folosind o gamă largă de tehnologii şi dispozitive, evaluarea competențelor digitale folosind aplicaţia Skillage dedicată tinerilor (www.skillage.eu), social media pentru solicitanții de locuri de muncă.
“Get online for inclusion/Hai pe net! pentru incluziunea ta digitală!” – temă ce include activități legate de incluziunea digitală pentru diverse grupuri: formarea competențelor digitale pentru persoanele care nu au fost niciodată online – offline users, primul click pentru seniori şi activități inter-generaționale, introducerea în social media, siguranța şi securitatea online – activități dedicate în principal tinerilor şi copiilor.
Această campanie este o acţiune de responsabilizare digitală prin care telecentrele urmăresc stimularea ocupării forţei de muncă, formarea şi certificarea competențelor digitale (eCompetenţe) precum și locurile de muncă care necesită utilizarea TIC în comunitățile din întreaga Europă.
La nivel național ne propunem să implicăm cel puţin 15 de telecentre, care să recruteze minim 3000 de participanți care să beneficieze de sesiunile de informare, instruire TIC şi oportunităţi oferite de campaniei.
Pentru informaţii suplimentare: Victor Koroli, coorirdinator campanie în Republica Moldova
Tel.: +373 69252453, e-mail: vkoroli@gmail.com, web: www.infonet.md
………………………………………………………………………………………………………
Sintagma „incluziune digitală” sau „e-incluziune” este un termen utilizat pentru a cuprinde totalitatea activităţilor desfăşurate pentru realizarea unei societăţi informaţionale incluzive, un alt concept ce promovează ideea că societatea informaţională aduce beneficii întregii societăţi, inclusiv persoanelor dezavantajate, a celor cu dizabilităţi sau a celor în vîrstă.
Pentru mai multe detalii despre campania care se desfăşoară la nivel european sub coordonarea reţelei Telecentre-Europe vă invităm să vizitaţi: http://www.getonlineweek.eu/ şi http://telecentreeurope.ning.com.
Autor: Alianța INFONET
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33