Vizualizări: 2905
Concurs de selectare a unei companii, ONG sau expert în relaţii cu publicul pentru elaborarea Conceptului Campaniei de Comunicare pentru grupurile ţintă din Bazinul Râului Bâc
Chişinău, 16 Iulie 2012 — Centrul Naţional de Mediu anunţă concurs de selectare a unei companii, ONG sau expert în relaţii cu publicul, media, marketing pentru elaborarea Conceptului Campaniei de Comunicare pentru grupurile ţintă din bazinul râului Bâc cu privire la protecţia resurselor de apă.
Obiectivul general al campaniei de comunicare este de a creşte gradul de conştientizare şi de responsabilizare al grupurilor ţintă în vederea protecţiei resurselor de apă din bazinul râului Bâc.
Grupurile ţintă sunt: autorităţile publice locale, organele competente (Inspecţiile Ecologice, Centrele de Sănătate Publică), agenţii economici, instituţiile de învăţământ, populaţia.
Conceptul campaniei de comunicare va consta în elaborarea unei viziuni strategice şi a setului de activităţi necesare pentru fiecare grup ţintă vizat în vederea atingerii obiectivului general.
Ofertele trebuie să conţină următorul set de documente:
• viziune generală asupra campaniei de comunicare vizate (max. 3 pag.)
• termenul de executare a lucrărilor
• preţul de elaborare a conceptului
• experienţa oraganizaţiei/expertului în executarea produselor similare, inclusiv o listă/link-uri a unor proiecte de succes realizate anterior
Aşteptăm ofertele dumneavoastră pînă pe data de 23 iulie 2012, la adresa de e-mail: alla.vacarciuc@gmail.com. Persoana de contact: Alla Vacarciuc, Coordonator Comunicare, Centrul Naţional de Mediu, telefon: 022 83 67 27, gsm: 060 17 63 93
Obiectivul general al campaniei de comunicare este de a creşte gradul de conştientizare şi de responsabilizare al grupurilor ţintă în vederea protecţiei resurselor de apă din bazinul râului Bâc.
Grupurile ţintă sunt: autorităţile publice locale, organele competente (Inspecţiile Ecologice, Centrele de Sănătate Publică), agenţii economici, instituţiile de învăţământ, populaţia.
Conceptul campaniei de comunicare va consta în elaborarea unei viziuni strategice şi a setului de activităţi necesare pentru fiecare grup ţintă vizat în vederea atingerii obiectivului general.
Ofertele trebuie să conţină următorul set de documente:
• viziune generală asupra campaniei de comunicare vizate (max. 3 pag.)
• termenul de executare a lucrărilor
• preţul de elaborare a conceptului
• experienţa oraganizaţiei/expertului în executarea produselor similare, inclusiv o listă/link-uri a unor proiecte de succes realizate anterior
Aşteptăm ofertele dumneavoastră pînă pe data de 23 iulie 2012, la adresa de e-mail: alla.vacarciuc@gmail.com. Persoana de contact: Alla Vacarciuc, Coordonator Comunicare, Centrul Naţional de Mediu, telefon: 022 83 67 27, gsm: 060 17 63 93
Autor: Centrul Naţional de Mediu
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33