Nume
Parola
Vizualizări: 1783
Meşteşugul - strategii de vânzare şi marketing
Chişinău, 18 Octombrie 2010 — În perioada 18-20 octombrie 2010, un grup de 30 de femei din Moldova, România, Bulgaria şi Germania, ce practică meşteşugurile populare, participă la workshop-ul internaţional „Meşteşugul - strategii de vânzare şi marketing", care are loc la Liceul profesional nr. 1 din capitală. Seminarul practic este organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei, în parteneriat cu Uniunea Balcanică a Femeilor în domeniul Meşteşugăresc, Biroul Balcanic al Clasei de Mijloc şi Camera Meşteşugarilor din Koblenz, Germania.

În deschiderea evenimentului, Sergiu Harea, directorul departamentului Economie al CCI a Moldovei, a accentuat importanţa workshop-ului, menţionând că acesta le va oferi participantelor posibilitatea să facă schimb de experienţă, să-şi valorifice potenţialul managerial şi să transforme meşteşugul într-o meserie ce aduce profit.

În acelaşi context, reprezentantul Camerei Meşteşugarilor din Koblenz, dr. Evelina Parvanova, a afirmat că în ţările din regiunea balcanică există multe femei ce practică meşteşugurile populare, păstrând tradiţiile străbune, or, fiecare ţară are specificul şi obiceiurile ei. „Sub îndrumarea experţilor germani, participantele la seminar vor afla cum să-şi prezinte corect şi atractiv obiectele confecţionate, se vor familiariza cu particularităţile tradiţiilor din diferite ţări, noutăţile în domeniu. Cred că workshop-ul le va oferi nu doar noi informaţii, ci şi un stimul în plus".

Astăzi, luni, la orele 18.30, în holul Liceului profesional nr. 1, va fi inaugurată o expoziţie, unde vor fi expuse obiectele de artizanat confecţionate de către participante, La manifestare sunt invitaţi şi reprezentanţii mass-media.
Uniunea Balcanică a Femeilor în domeniul Meşteşugăresc a fost fondată în februarie 2008 şi este o asociaţie a femeilor din ţările balcanice ce practică meşteşugurile populare. Sediul Uniunii este la Sofia, Bulgaria.
www.chamber.md