Nume
Parola
Vizualizări: 3535
Lansarea celui de-al doilea raport privind rezultatele monitorizării mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2009
Chişinău, 10 Martie 2009 — Centrul Independent de Jurnalism (CIJ) anunţă lansarea, în cadrul Coaliţiei Civice pentru Alegeri Libere şi Corecte – Coaliţia 2009, a rezultatelor celui de-al doilea raport de monitorizare a modului în care este reflectată campania electorală pentru alegerile parlamentare de către 24 mijloace de informare în masă din Republica Moldova. Raportul pentru perioada 19 februarie – 4 martie 2009 va fi prezentat miercuri, 11 martie 2009, cu începere de la orele 12.00, în incinta sălii de presă a Agenţiei „Info-Prim Neo” (str. Sfatul Ţării 9/9). Rapoartele sunt elaborate în cadrul proiectului „Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2009”, susţinut financiar de către Reprezentanţa în Moldova a Fundaţiei Eurasia, cu resursele Agenţiei Suedeze pentru Cooperare şi Dezvoltare Internaţională (Sida/Asdi) şi Agenţiei Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID). Proiectul are drept scop monitorizarea mass-media şi informarea publicului asupra comportamentului mass-media în perioada electorală.