Vizualizări: 5970
„CÎT ÎÎ ORA? DOVEDIM.” Seminar- Time Management.
Chisinau, 3 Septembrie 2019 — Timpul este considerat a fi cel mai important factor generator de stress si, desi in cantitate mica are efect de motivare, in combinatie cu nemultumirea pe plan profesional, a fost asociat cu diferite afectiuni precum hipertensiunea, hipercolesterolemia si imbatranirea prematura.
Managementul timpului incepe cu managementul propriei persoane, principala cauza a esecului fiind lipsa autodisciplinei. Un aspect pozitiv al managementului timpului este faptul ca aceste abilitati pot fi invatate. Investind putin timp si efort in achizitionarea acestor aptitudini, vei deveni o persoana mai eficienta si mai productiva, nu doar pe plan profesional, ci si in viata de zi cu zi.
Din programul seminarului:
Bazele eficienței personale
Cum să fim mai deschiși pentru învățare?
Vei determin valoare timpului.
Vei înțelege de ce doar 3% din societate sunt oameni de succes.
5 elemente a unui VIS
Domeniul de activitate.
Valorile. Cum ne putem crea sistemul nostru de valori.
Linia Vieții. Cum trebuie să gândim ca să avem succes.
Principiile și Obiceiurile oamenilor de succes.
Rolul Scopurilor și Misiunea în viață.
Exercițiu care te va șoca. ????
Gestiunea eficientă a agendei.
Principiile agendei.
Cartonașul Strategic
Cum se gestionează lista de sarcini (To Do Lists)
Zona verde. Cum să facem să le reușim pe toate.
Disciplina.
Lenea. Factorii și cum să o evităm.
Managementul emoțional. Emoțiile ne facă să avem succes sau eșec, contează să înțelegem cum le gestionăm.
TRIAD. Instrument magic pentru controlul stării din cap.
Trainer: Ilie Dercaci – business-trainer, practician de talie națională și internațională
Limba de instruire: română .
Începutul instruirii: 18 octombrie 2019 (8 ore academice)
Durata: 09.00 – 16.30
Locul de desfăşurare: Centrul de Formare Antreprenorială a Camerii de Comerț și Industrie a RM, bd. Ștefan cel Mare 151
La sfîrșitul seminarului participantul va primi un certificat de participare emis de către CCI a RM.
Informații și înscrieri: +373(22) 233286, 235294, 069800112, persoana responsabila Inesa Iordatii E-mail: seminar@chamber.md
Managementul timpului incepe cu managementul propriei persoane, principala cauza a esecului fiind lipsa autodisciplinei. Un aspect pozitiv al managementului timpului este faptul ca aceste abilitati pot fi invatate. Investind putin timp si efort in achizitionarea acestor aptitudini, vei deveni o persoana mai eficienta si mai productiva, nu doar pe plan profesional, ci si in viata de zi cu zi.
Din programul seminarului:
Bazele eficienței personale
Cum să fim mai deschiși pentru învățare?
Vei determin valoare timpului.
Vei înțelege de ce doar 3% din societate sunt oameni de succes.
5 elemente a unui VIS
Domeniul de activitate.
Valorile. Cum ne putem crea sistemul nostru de valori.
Linia Vieții. Cum trebuie să gândim ca să avem succes.
Principiile și Obiceiurile oamenilor de succes.
Rolul Scopurilor și Misiunea în viață.
Exercițiu care te va șoca. ????
Gestiunea eficientă a agendei.
Principiile agendei.
Cartonașul Strategic
Cum se gestionează lista de sarcini (To Do Lists)
Zona verde. Cum să facem să le reușim pe toate.
Disciplina.
Lenea. Factorii și cum să o evităm.
Managementul emoțional. Emoțiile ne facă să avem succes sau eșec, contează să înțelegem cum le gestionăm.
TRIAD. Instrument magic pentru controlul stării din cap.
Trainer: Ilie Dercaci – business-trainer, practician de talie națională și internațională
Limba de instruire: română .
Începutul instruirii: 18 octombrie 2019 (8 ore academice)
Durata: 09.00 – 16.30
Locul de desfăşurare: Centrul de Formare Antreprenorială a Camerii de Comerț și Industrie a RM, bd. Ștefan cel Mare 151
La sfîrșitul seminarului participantul va primi un certificat de participare emis de către CCI a RM.
Informații și înscrieri: +373(22) 233286, 235294, 069800112, persoana responsabila Inesa Iordatii E-mail: seminar@chamber.md
Autor: Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2276
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1653
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33