Vizualizări: 5567
Serviciile şi produsele Î.S. „Fiscservinform” - recenziile clienţilor noştri
Chișinău, 8 Octombrie 2014 — În perioada 1-3 octombrie la CIE „Moldexpo” a avut loc Forumul internațional specializat de produse şi servicii pentru afaceri „B2B EXPO”, fiind considerat cea mai importantă platformă de business comunicare din Chişinău.
Î.S. „Fiscservinform”, instituţie specializată în dezvoltarea şi prestarea tehnologiilor avansate în beneficiul societăţii a participat la expoziţie cu scopul principal de a oferi publicului informaţii detaliate despre particularităţile activităţii şi specificul sarcinilor realizate de echipa întreprinderii.
Participanţii şi vizitatorii s-au arătat interesaţi de serviciile electronice prestate de Î.S. „Fiscservinform” agenţilor economici. În contextul dat, i-am rugat să ne acorde cîteva comentarii privind experienţa lor de colaborare cu Î.S. „Fiscservinform” prezentate în continuare.
• Marina Şelaru, Director executiv al Asociaţiei Contabililor şi Auditorilor Profesionişti din Republica Moldova: „Pentru noi Î.S. „Fiscservinform” a devenit deja sinonimul relaţiilor de parteneriat amiabil avantajoase. Mai mult ca atât, cu echipa întreprinderii este întotdeauna plăcut de conlucrat - amabili, receptivi, cu o atitudine profesională faţă de fiecare proiect.
Referindu-ne la serviciile IT prestate de Î.S. „Fiscservinform” pentru mediul de afaceri, menţionăm că ACAP a fost printre primii care au început să utilizeze „Declaraţia electronică”. Reieşind din practica noastră pozitivă, dorim să recomandăm cu încredere tuturor contabililor şi antreprenorilor utilizarea sistemului „Declaraţie electronică”, dar şi alte servicii electronice pe care le acordă „Fiscservinform.”
• Amir Roitman, Preşedintele Clubului Tinerilor Businessmani din RM, Director „Magniteks.md”: „În cadrul expoziţiei desfăşurate sub egida „B2B” au fost prezente mai multe întreprinderi prestatoare de servicii pentru sfera business. Vreau să specific că anume la această expoziţia am fost familiarizat cu activitatea Î.S. „Fiscservinform”, noi tehnologii IT şi servicii electronice prestate diverselor structuri sociale - începînd cu persoanele fizice, care conştiincios contribuie la formarea bugetului public şi finisând (dar poate nelimitîndu-se) cu oamenii de afaceri, dedicaţi activităţii comerciale şi promotorii dezvoltării economice.
În mod special mi-ar plăcea să evidenţiez bunăvoinţa şi profesionalismul angajaţilor prezentabili ai acestei întreprinderi. Am fost frumos surprins să remarc că o structură de stat tratează fiecare client precum o fac companiile private - cu grijă, valorificînd loialitatea acestora.”
• „Despre serviciile întreprinderii „Fiscservinform” am aflat pentru prima dată la expoziţie. Pot să spun că acestea ne-au trezit interes, iar reprezentanţii au reuşit să ne convingă în utilitatea acestora pentru gestionarea afacerilor şi mai cu seamă facilitarea interacţiunii cu oficiul fiscal. Cu siguranţă că în viitorul apropiat vom apela la aceste servicii.” - ne-a asigurat Maxim Motinga, Directorul SRL „Bee First Advertising Agency”
• Serghei A. Sicicorez, Directorul Centrului de training „Sintal”: „Fiecare afacere este marcată de incertitudine şi frică... pentru faliment sau criză financiară... şi FRICA FAŢĂ DE SERVICIUL FISCAL!
Însă dacă aţi face cunoştinţă cu domnişoarele prezente la stand-ul Î.S. „Fiscservinform” din cadrul expoziţiei „B2B”, majoritatea fobiilor Dvs. s-ar fi epuizat! Farmecul, erudiţia şi pregătirea profesională sunt calificativele Î.S. „Fiscservinform.”
Apreciem foarte mult feedbackul oferit de clienţii noştri actuali şi potenţiali, pentru că ne permite să analizăm obiectiv, din prisma utilizatorilor, produsele şi serviciile Î.S. „Fiscservinform”. Astfel, este o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi de a presta pe piaţă produse informaţionale cu un grad şi mai sporit de performanţă, care sunt temeiul unor relaţii autentice cu clienţii, bazate pe încredere.
Participarea la forumul „B2B EXPO” a constituit o experienţă suplimentară de a stabili raporturi de colaborare cu sectorul privat şi de oferi specificaţii privind beneficiul ansamblului de soluţii IT prestate de Î.S. „Fiscservinform”.
Pentru informaţii suplimentare privind serviciile şi produsele Î.S. „Fiscservinform” Vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon (022) 822 222 sau să vizitaţi pagina noastră web fiscservinform.md.
Tatiana Staicova,
Serviciul de presă, Î.S. „Fiscservinform”
Î.S. „Fiscservinform”, instituţie specializată în dezvoltarea şi prestarea tehnologiilor avansate în beneficiul societăţii a participat la expoziţie cu scopul principal de a oferi publicului informaţii detaliate despre particularităţile activităţii şi specificul sarcinilor realizate de echipa întreprinderii.
Participanţii şi vizitatorii s-au arătat interesaţi de serviciile electronice prestate de Î.S. „Fiscservinform” agenţilor economici. În contextul dat, i-am rugat să ne acorde cîteva comentarii privind experienţa lor de colaborare cu Î.S. „Fiscservinform” prezentate în continuare.
• Marina Şelaru, Director executiv al Asociaţiei Contabililor şi Auditorilor Profesionişti din Republica Moldova: „Pentru noi Î.S. „Fiscservinform” a devenit deja sinonimul relaţiilor de parteneriat amiabil avantajoase. Mai mult ca atât, cu echipa întreprinderii este întotdeauna plăcut de conlucrat - amabili, receptivi, cu o atitudine profesională faţă de fiecare proiect.
Referindu-ne la serviciile IT prestate de Î.S. „Fiscservinform” pentru mediul de afaceri, menţionăm că ACAP a fost printre primii care au început să utilizeze „Declaraţia electronică”. Reieşind din practica noastră pozitivă, dorim să recomandăm cu încredere tuturor contabililor şi antreprenorilor utilizarea sistemului „Declaraţie electronică”, dar şi alte servicii electronice pe care le acordă „Fiscservinform.”
• Amir Roitman, Preşedintele Clubului Tinerilor Businessmani din RM, Director „Magniteks.md”: „În cadrul expoziţiei desfăşurate sub egida „B2B” au fost prezente mai multe întreprinderi prestatoare de servicii pentru sfera business. Vreau să specific că anume la această expoziţia am fost familiarizat cu activitatea Î.S. „Fiscservinform”, noi tehnologii IT şi servicii electronice prestate diverselor structuri sociale - începînd cu persoanele fizice, care conştiincios contribuie la formarea bugetului public şi finisând (dar poate nelimitîndu-se) cu oamenii de afaceri, dedicaţi activităţii comerciale şi promotorii dezvoltării economice.
În mod special mi-ar plăcea să evidenţiez bunăvoinţa şi profesionalismul angajaţilor prezentabili ai acestei întreprinderi. Am fost frumos surprins să remarc că o structură de stat tratează fiecare client precum o fac companiile private - cu grijă, valorificînd loialitatea acestora.”
• „Despre serviciile întreprinderii „Fiscservinform” am aflat pentru prima dată la expoziţie. Pot să spun că acestea ne-au trezit interes, iar reprezentanţii au reuşit să ne convingă în utilitatea acestora pentru gestionarea afacerilor şi mai cu seamă facilitarea interacţiunii cu oficiul fiscal. Cu siguranţă că în viitorul apropiat vom apela la aceste servicii.” - ne-a asigurat Maxim Motinga, Directorul SRL „Bee First Advertising Agency”
• Serghei A. Sicicorez, Directorul Centrului de training „Sintal”: „Fiecare afacere este marcată de incertitudine şi frică... pentru faliment sau criză financiară... şi FRICA FAŢĂ DE SERVICIUL FISCAL!
Însă dacă aţi face cunoştinţă cu domnişoarele prezente la stand-ul Î.S. „Fiscservinform” din cadrul expoziţiei „B2B”, majoritatea fobiilor Dvs. s-ar fi epuizat! Farmecul, erudiţia şi pregătirea profesională sunt calificativele Î.S. „Fiscservinform.”
Apreciem foarte mult feedbackul oferit de clienţii noştri actuali şi potenţiali, pentru că ne permite să analizăm obiectiv, din prisma utilizatorilor, produsele şi serviciile Î.S. „Fiscservinform”. Astfel, este o oportunitate de a ne îmbunătăţi activitatea şi de a presta pe piaţă produse informaţionale cu un grad şi mai sporit de performanţă, care sunt temeiul unor relaţii autentice cu clienţii, bazate pe încredere.
Participarea la forumul „B2B EXPO” a constituit o experienţă suplimentară de a stabili raporturi de colaborare cu sectorul privat şi de oferi specificaţii privind beneficiul ansamblului de soluţii IT prestate de Î.S. „Fiscservinform”.
Pentru informaţii suplimentare privind serviciile şi produsele Î.S. „Fiscservinform” Vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon (022) 822 222 sau să vizitaţi pagina noastră web fiscservinform.md.
Tatiana Staicova,
Serviciul de presă, Î.S. „Fiscservinform”
Autor: Administrator
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33