Vizualizări: 9192
STRATEGIA DE COMUNICARE A COMPANIEI UNION FENOSA ESTE CEA MAI BUNĂ ÎN LUME
5 Decembrie 2008 — Departamentul Comunicare din cadrul ÎCS „RED UNION FENOSA” SA informează opinia publică despre decernarea premiului Global Energy Awards Companiei UNION FENOSA pentru cea mai bună Campanie de Marketing. Premiile Global Energy Awards sunt oferite de agenţia Platts şi sunt consdierate “Oscar”-uri în energetica mondială.
Strategia de comunicare a Companiei UNION FENOSA a fost premiată la New York de un juriu, care a apreciat abordarea implementată de UNION FENOSA pentru promovarea eficienţei energetice. În etapa finală a competiţiei pentru prestigiosul premiu UNION FENOSA a concurat cu Bharat Petroleum Corporation, Detroit Edison, Green Montain Energy Company, Indian Oil Corporation, MidAmerican Energy Company, Southern California Edison, SouthStar Energy Services, Tennessee Valley Authority şi Toronto Hydro-Electric System. Premiul a fost ridicat de José Manuel Velasco, director de Comunicare al Companiei UNION FENOSA, în cadrul ceremoniei ce a avut loc la Cipriani Wall Street la New York în prezenţa a 500 de directori şi reprezentanţi ai industriei energetice din toată lumea.
Acum 6 ani UNION FENOSA a optat pentru noţiunea de eficienţă energetică ca fiind definitorie pentru relaţia sa cu consumatorii. Întreprinderea consideră, că prima manifestare de responsabilitate socială o constituie promovarea eficienţei energetice, ceea ce presupune un consum raţional al energiei. De la primul slogan (“Energia cea mai curată şi cea mai ieftină este cea care nu se consumă”) până la cel mai recent mesaj (“Ajutăm energia să fie utilă”), compania şi-a direcţionat discursul spre dezvoltarea durabilă, ceea ce a conferit o valoare mult mai mare afacerii sale şi serviciului pe care-l oferă societăţii. UNION FENOSA implementează prin intermediul unui Centru de eficienţă energetică un program special, ce are la bază un mix de activităţi, orientate spre difuzarea, dezvoltarea produselor şi a serviciilor, a politicilor de alianţe cu grupurile de interes, pe inovare şi dezvoltare. Compania gestionează şi promovează pentru clienţi şi instituţii activităţi axate pe un consum responsabil, de la realizarea unor studii energetice a instalaţiilor consumatorilor până la implementarea unor proiecte de servcii energetice destinate să îmbunătăţească indicii de eficienţă energetică.
Un instrument inedit al UNION FENOSA este elaborarea Indicilor de eficienţă energetică pentru întrepridnerile mici şi pentru consumatori casnici. Întreprinderea a creat acest instrument pentru a stabili un sistem de măsurare a consumului enrgetic şi, în funcţie de rezultate, să ofere soluţii şi practici de consum responsabil al energiei. Instrumentul elaborat de Centrul de eficienţă energetică promovează cultura energetică responsabilă în scopul diminuării consumului iraţional de energie electrică, ceea ce va conduce la reducerea cantităţii de emisii CO2 şi, implicit, la evitarea efectelor incălzirii globale.
Pădurea Virtuală este o altă campanie de strategie şi eficienţă, de data aceasta prin Internet. Pentru fiecare dintre persoanele care îndeplineau pe www.bosquevirtual.com un chestionar referitor la Indicele de eficienţă energetică la domiciliu se planta simbolic un arbore în pădurea virtuală de interacţiune socială Second Life. În plus, pentru fiecare chestionar, UNION FENOSA a donat câte un euro, cifra totală fiind de 100.000, de această sumă beneficiind ulterior Accionatura, o ONG spaniolă ce se dedică protecţiei şi restabilirii ecosistemelor naturale, replantării unei zone forestiere din selva atlantică în Brazilia.
Una din cele mai recente initiative I+D+I promovate de UNION FENOSA a constituit-o crearea Centrului Internaţional de Eficienţă Energetică, Energylab. Împreună cu alte întreprinderi, universităţi şi Direcţia pentru Inovaţii şi Industrie a Guvernului autonom din Galicia a fost creat si deschis Energylab, acesta fiind primul centru tehnologic internaţional de eficienţă şi durabiltiate energetică, ce îşi propune să se transforme într-un punct de referinţă naţional şi internaţional pentru a orienta, coordona şi promova pe poziţii de lider proiecte inovatoare cu un impact puternic în societate, economie şi mediul înconjurător.
UNION FENOSA s-a aflat printre finalişti si la categoria pentru Programe de Dezvoltare comunitară în 2008, unde a aplicat cu un proiect inedit de instruire a electricienilor în Guatemala.
Acest comunicat de presă a fost emis de Departamentul Comunicare al Companiei UNION FENOSA, fiind preluat şi difuzat pentru mass-media din Republica Moldova de Departamentul Comunicare din cadrul Î.C.S. “RED UNION FENOSA”.
Departamentul Comunicare
Î.C.S. “RED UNION FENOSA” S.A.
Autor: Administrator
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33