Vizualizări: 4256
IDIS „Viitorul” şi Banca Mondială prezintă studiului „Recunoaşterea învăţării anterioare (RPL) pentru migranţii întorşi în Moldova: realităţi şi tendinţe”
22 Noiembrie 2012 — IDIS „Viitorul” şi Banca Mondială prezintă studiului „Recunoaşterea învăţării anterioare (RPL) pentru migranţii întorşi în Moldova: realităţi şi tendinţe”.
Evenimentul va avea loc vineri, 23 noiembrie 2012, ora 10:00, în sala de conferinţe a Institutului pentru Dezvoltare şi Iniţiative Sociale (IDIS) „Viitorul”, et. 2, situat pe str. Iacob Hîncu 10/1, MD-2005, Chişinău.
Studiul, scris de Viorica Antonov şi Corneliu Ciurea, experţi IDIS „Viitorul”, precum şi de expertul internaţional Valeriu Frunzaru, abordează procesul de reintegrare a migranţilor moldoveni pe piaţa muncii, odată reîntorşi în ţară. Experţii analizează posibilităţi şi mecanisme de recunoaştere şi validare a calificărilor obţinute în străinătate de către migranţi.
Plecând de la experiența unor state europene ca Suedia, Anglia, Franţa şi România, și luând în considerare particularitățile pieței muncii, a sistemului de învățământ și a dezvoltării instituționale din R. Moldova, autorii vor veni cu recomandări pentru punerea în practică a unor modalități de recunoaștere a învățării formale și non-formale anterioare în ţara noastră.
Studiul este scris în cadrul Reţelei Băncii Mondiale MiRPAL (Migration and Remittances Peer-Assisted Learning), din care face parte şi IDIS „Viitorul”.
Evenimentul va avea loc vineri, 23 noiembrie 2012, ora 10:00, în sala de conferinţe a Institutului pentru Dezvoltare şi Iniţiative Sociale (IDIS) „Viitorul”, et. 2, situat pe str. Iacob Hîncu 10/1, MD-2005, Chişinău.
Studiul, scris de Viorica Antonov şi Corneliu Ciurea, experţi IDIS „Viitorul”, precum şi de expertul internaţional Valeriu Frunzaru, abordează procesul de reintegrare a migranţilor moldoveni pe piaţa muncii, odată reîntorşi în ţară. Experţii analizează posibilităţi şi mecanisme de recunoaştere şi validare a calificărilor obţinute în străinătate de către migranţi.
Plecând de la experiența unor state europene ca Suedia, Anglia, Franţa şi România, și luând în considerare particularitățile pieței muncii, a sistemului de învățământ și a dezvoltării instituționale din R. Moldova, autorii vor veni cu recomandări pentru punerea în practică a unor modalități de recunoaștere a învățării formale și non-formale anterioare în ţara noastră.
Studiul este scris în cadrul Reţelei Băncii Mondiale MiRPAL (Migration and Remittances Peer-Assisted Learning), din care face parte şi IDIS „Viitorul”.
Autor: IDIS Viitorul
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33