Vizualizări: 9707
ELO Digital Office – lider mondial in dezvoltarea solutiilor de document management va prezinta ultimele noutati din conceptul “Paperless Office”
Chișinău, 29 Octombrie 2012 — Chisinau, Republica Moldova, 08 Noiembrie 2012: ELO Digital Office dezvolta si ofera solutii software de inalta performanta in domeniul managementului documentelor electronice, arhivare electronica si managementul fluxului de lucru. Aceste solutii ajuta la reducerea volumelor de lucru pe hartie, accelerarea proceselor de business, creste productivitatea pe termen lung si simplifica sarcinile de zi cu zi intr-o perioada in care intreprinderile traverseaza era informatiei electronice si se confrunta cu o crestere rapida a volumelor de date care zilnic trebuiesc manevrate.
Intr-o piata in crestere, cum este cea din Republica Moldova, este foarte important pentru companii sa monitorizeze datele atent si sa beneficieze de acces la ele in permanenta. Solutiile profesionale DMS/ECM colecteaza si gestioneaza eficient informatiile companiei, accesul la acestea facandu-se in secunde, indiferent de cand acestea dateaza. Un alt beneficiu al solutiilor ELO il constituie timpul de instalare care nu este mai mare de o zi si astfel respectiva companie nu va trece printr-un process lung de implementare si adaptare la ceva nou. Interfata de lucru este simpla, intuitiva si se transforma apoi in productivitate ridicata si acceptanta totala din partea utilizatorilor. Pornind de la premisa ca fiecare individ este diferit, solutiile ELO pot oferi o interfata diferita pentru fiecare utilizator, astfel incat el sa se regaseasca cat mai mult in aplicatie si sa aiba eficienta maxima la birou.
"Principiul care a stat la baza dezvoltarii ultimelor versiuni ale produselor noastre a fost acela ca utilizatorul este situat in centrul procesului de dezvoltare. Pastram legatura in mod constant cu clientii si partenerii nostri si colectam reactii valoroase. Astfel, se pun bazele unei imbunatatiri continue, ancorate adanc in filozofia noastra si in procesul de dezvoltare. Pe langa numarul mare de modificari si imbunatatiri server-based, beneficiile practice pentru utilizatori sunt plasate in centrul activitatilor noastre de dezvoltare,” ne-a declarat Claudiu Borsan, Country Manager, ELO Digital Office Romania & Moldova.
In cadrul conferintei - ELO ECM 2012 - “Paperless Office” - organizata de ELO Digital Office (Chisinau, Republica Moldova, 08 Noiembrie 2012), vor fi prezentate utilizatorilor si potentialilor clienti informatii practice, avantajele solutiilor ELO Digital Office si eficienta acestora.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati site-ul: www.elo-digital.ro
Despre ELO
ELO are sediul central in Germania, Stuttgart, si reprezentante locale in Elvetia, Austria, Romania & Moldova, Italia, Danemarca, etc. dar si in Australia, America de Sud si Africa.
ELO dezvolta si pune in vanzare produse si solutii de inalta performanta din sfera administrarii documentelor electronice, arhivare electronica, fluxuri de lucru si content management. Compania opereaza international si aditional fata de oficiul central din Stuttgart, detine sedii in intreaga lume, incluzand Europa, Asia si Australia.
ELO dezvoltă numeroase parteneriate strategice cu furnizori software și hardware din domeniul tehnologiei precum: Microsoft, Hewlett-Packard, IBM, Sun Microsystems, Kyocera, Kodak, Konica Minolta, Fujitsu- Siemens, SAP, Oracle, Canon și mulți alții.
Intr-o piata in crestere, cum este cea din Republica Moldova, este foarte important pentru companii sa monitorizeze datele atent si sa beneficieze de acces la ele in permanenta. Solutiile profesionale DMS/ECM colecteaza si gestioneaza eficient informatiile companiei, accesul la acestea facandu-se in secunde, indiferent de cand acestea dateaza. Un alt beneficiu al solutiilor ELO il constituie timpul de instalare care nu este mai mare de o zi si astfel respectiva companie nu va trece printr-un process lung de implementare si adaptare la ceva nou. Interfata de lucru este simpla, intuitiva si se transforma apoi in productivitate ridicata si acceptanta totala din partea utilizatorilor. Pornind de la premisa ca fiecare individ este diferit, solutiile ELO pot oferi o interfata diferita pentru fiecare utilizator, astfel incat el sa se regaseasca cat mai mult in aplicatie si sa aiba eficienta maxima la birou.
"Principiul care a stat la baza dezvoltarii ultimelor versiuni ale produselor noastre a fost acela ca utilizatorul este situat in centrul procesului de dezvoltare. Pastram legatura in mod constant cu clientii si partenerii nostri si colectam reactii valoroase. Astfel, se pun bazele unei imbunatatiri continue, ancorate adanc in filozofia noastra si in procesul de dezvoltare. Pe langa numarul mare de modificari si imbunatatiri server-based, beneficiile practice pentru utilizatori sunt plasate in centrul activitatilor noastre de dezvoltare,” ne-a declarat Claudiu Borsan, Country Manager, ELO Digital Office Romania & Moldova.
In cadrul conferintei - ELO ECM 2012 - “Paperless Office” - organizata de ELO Digital Office (Chisinau, Republica Moldova, 08 Noiembrie 2012), vor fi prezentate utilizatorilor si potentialilor clienti informatii practice, avantajele solutiilor ELO Digital Office si eficienta acestora.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati site-ul: www.elo-digital.ro
Despre ELO
ELO are sediul central in Germania, Stuttgart, si reprezentante locale in Elvetia, Austria, Romania & Moldova, Italia, Danemarca, etc. dar si in Australia, America de Sud si Africa.
ELO dezvolta si pune in vanzare produse si solutii de inalta performanta din sfera administrarii documentelor electronice, arhivare electronica, fluxuri de lucru si content management. Compania opereaza international si aditional fata de oficiul central din Stuttgart, detine sedii in intreaga lume, incluzand Europa, Asia si Australia.
ELO dezvoltă numeroase parteneriate strategice cu furnizori software și hardware din domeniul tehnologiei precum: Microsoft, Hewlett-Packard, IBM, Sun Microsystems, Kyocera, Kodak, Konica Minolta, Fujitsu- Siemens, SAP, Oracle, Canon și mulți alții.
Autor: Administrator
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33