Vizualizări: 4162
Aparatul Parlamentului anunţă concurs de angajare pentru ocuparea a 7 posturi vacante
Chisinau, 4 Februarie 2011 — Aparatul Parlamentului Republicii Moldova anunţă concurs pentru următoarele posturi vacante:
1. Consultant principal în Comisia juridică, numiri şi imunităţi
2. Referent al Comisiei juridice, numiri şi imunităţi
3. Consultant principal în Comisia agricultură şi industrie alimentară
4. Consultant principal în Comisia protecţie socială, sănătate şi familie
5. Referent al Comisiei protecţie socială, sănătate şi familie
6. Consultant principal în Comisia mediu şi schimbări climatice
7. Referent al Comisiei mediu şi schimbări climatice
Cerinţe faţă de candidaţi:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaşterea obligatorie a limbii de stat;
• studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
• cunoaşterea legislaţiei naţionale şi a procesului legislativ în domeniile respective;
• experienţă de muncă de cel puţin trei ani (preferabil în serviciul public) pentru funcţia de referent, iar pentru funcţia de consultant principal de cel puţin cinci ani;
• seriozitate, spirit de lucru în echipă;
• abilităţi de utilizare a computerului;
• cunoaşterea limbilor străine va constitui un avantaj.
Persoanele interesate pot trimite pînă la 25 februarie 2011 Curriculum-ul Vitae (cu indicarea funcţiei pentru care aplică) în adresa Aparatului Parlamentului, e-mail: elisa.palii@parlament.md
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.
Aparatul Parlamentului Republicii Moldova
1. Consultant principal în Comisia juridică, numiri şi imunităţi
2. Referent al Comisiei juridice, numiri şi imunităţi
3. Consultant principal în Comisia agricultură şi industrie alimentară
4. Consultant principal în Comisia protecţie socială, sănătate şi familie
5. Referent al Comisiei protecţie socială, sănătate şi familie
6. Consultant principal în Comisia mediu şi schimbări climatice
7. Referent al Comisiei mediu şi schimbări climatice
Cerinţe faţă de candidaţi:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• cunoaşterea obligatorie a limbii de stat;
• studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
• cunoaşterea legislaţiei naţionale şi a procesului legislativ în domeniile respective;
• experienţă de muncă de cel puţin trei ani (preferabil în serviciul public) pentru funcţia de referent, iar pentru funcţia de consultant principal de cel puţin cinci ani;
• seriozitate, spirit de lucru în echipă;
• abilităţi de utilizare a computerului;
• cunoaşterea limbilor străine va constitui un avantaj.
Persoanele interesate pot trimite pînă la 25 februarie 2011 Curriculum-ul Vitae (cu indicarea funcţiei pentru care aplică) în adresa Aparatului Parlamentului, e-mail: elisa.palii@parlament.md
La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.
Aparatul Parlamentului Republicii Moldova
Autor: Administrator
Toate comunicatele de presă ale aceluiaşi autor
Toate comunicatele din categoria curentă
Toate comunicatele din categoria curentă
Categorii comunicate
- Administraţie Publică 2285
- Afaceri 808
- Angajări & Joburi 166
- Armata & Serviciul Grăniceri & Vama 37
- Artă & Cultură 127
- Bănci & Asigurări 18
- Blogosfera 110
- Concursuri & Licitații 14
- Construcţii & Infrastructură 47
- Dezvoltare Regională 1655
- Diaspora 3
- Drepturile Omului & Justiţie 564
- eBooks / eReviste / eDocumente 7
- Economic & Statistică 329
- Educaţie & Instruire 750
- Export și Investiții 17
- Externe 165
- Fashion 0
- Fiscalitate & Finanţe & Contabilitate 116
- Industrie 10
- IT 30
- Media & Publicitate 365
- Mediu 36
- Mesaje 8
- Oferte & Prețuri 16
- Ong & Societate Civilă 1316
- Persoane Publice 140
- Politic & Electorala 1305
- Procuratura & MAI 120
- Public Relations 32
- Resurse Web 12
- Sănătate & Medicină 125
- Sindicate 4
- Social 580
- Sport 12
- Ştiinţă 80
- Tehnologia Informației și Comunicațiilor 287
- Telefonie & Comunicaţii 29
- Turism 33